Kun öljyjä on tullut vaihdettua vain ja ainoastaan autoihin, niin tuli tenkkapoo : ohjekirjan mukaan öljyn poistoaukko pitäisi olla ylempänä kuin täyttöaukko. Ja kun mielestäni ei löydy sopivaa reikää kumpaankaan hommaan. Toki kokeilemalla varmasti se poistoaukko löytyy, mutta pitäisi kai ne uudetkin saada sisään. Ja miten yleensä kaadetaan sisään, kun aukko kai kuitenkin on ns. pystysuorassa paikassa. Mites öljyt ? On kannu juuri ostettua Teboilin moniasteöljyä, enkä oikein usko, etteikö se kelpaisi aivan yhtä hyvin kuin se ohjekirjan suosittelemakin.
Ja jarrut vinkuu niin perkeleesti. Mikähän niissäkin on ?
On se yhtä perkelettä kun on vaan autojen kanssa pelannut, niin ei oikein näistä kaksipyöräisistä saa mitään tolkkua !!
Paljonkohan nuo huollossa yleensä veloittavat ns. ensihuollosta ?
Fuden öljynvaihto
3
1131
Vastaukset
- FUDE
Moottoriöljyt vaihdetaan takaapäin oikealla puolella olevalta puolelta. Öljyä lisätään mittatikun reiästä ja poistetaan mittatikun kohdalta, alapuolella olevasta öljypropusta.
Hyvällä suppilolla öljyn saa menemään mittatikun reiästä sisään. Tuo teboilin öljy kelpaa varmaan ihan hyvin.
300 kilsan kohdalla pitäisi venttiilit säätää, minulla maksoi 35 euroa venttiilin säätö, muut huoltotoimenpiteet olen itse tehnyt.
Minulla etujarru vinkui, mutta ei vingu enää kun ole ronskisti käyttänyt.- Fudettelija
Kun siinä ohjekirjassa kuvat on päin helvettiä, moottoriöljyn vaihto on kuvattu tapahtuvaksi sieltä variaattorin takaa !! No helppo hommahan tuo oli. Sieltä kuvan kohdalta kai vaihdetaan ne perän öljyt.
Täytyy vissiin käydä sen verran huollossa, että säätävät ne venttiilit. - FUDE
Fudettelija kirjoitti:
Kun siinä ohjekirjassa kuvat on päin helvettiä, moottoriöljyn vaihto on kuvattu tapahtuvaksi sieltä variaattorin takaa !! No helppo hommahan tuo oli. Sieltä kuvan kohdalta kai vaihdetaan ne perän öljyt.
Täytyy vissiin käydä sen verran huollossa, että säätävät ne venttiilit.Peräöljyt vaihdetaan variaattorin puolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944