vuodeksi ausseihin

Itara

kuinka iso erotus rahallisesti on hoitaa noi
viisumit ja lennot itse,tai ottaa järjestön (esim.Allianssi,Work&travel) kautta?
satanen tai pari vai n.500-1000e?

4

1845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIR

Sillä siinä itsenäisessä tapauksessa sinun maksamasi hinta riippuu täysin omista valinnoistasi: marssitko SMT:oon ja pyydät fully flexible -liput haluamallesi päivälle vs. räätälöitkö itse halpayhtiöiden lennot itsellesi. Vakuutus, muita palveluita kenties?
      Vasta kun oma pakettisi on koossa, saat vertailtua sitä valmispaketteihin.
      Urbaanit legendat puhuvat 700 - 1000 e erosta mutta se on tapauskohtaista.

Mitään erityistä ja hienoa ne valmispaketit eivät tuo. Yhtä hienon vuoden vietät ilmankin ja omat rahasi ovat omassa käytössäsi. Ja selvittävä sitä on Australiassakin ihan omin nokkinesi, joten aloita asioiden hoitaminen jo Suomessa niin tulee taas lisää rutiinia siihenkin.

• Itse otin pelkät lennot ja viisumin. Muun löytää kyl täältäkin. Mulla on vielä hyvä kontakti Suomalaiseen täällä asuvaan. Ja kattelemista riittää.

• Ausseihin matkaava

Hei! Olen kanssa lähdössä syyskuussa 2009 Australiaan vuodeksi. Molemmat sisarukseni ovat käyneet jo Ausseissa, joten olen heiltä saanut hyödyllisiä matkavinkkejä. Kaikkein edullisemmaksi matkustaa Ausseihin on ostaa meno-paluu lippu (1100-1300€ halvimmat) ja ostaa viisumi erikseen, kuin antaa jkn järjestön hoitaa. Säästät about 500-700€. Viisumin saat hankittua osoitteesta

https://www.ecom.immi.gov.au/visas/jsp/index.jsp?visaType=WORKING_HOLIDAY

• aivot.narikkaan

Että siinä jää sitten 500-700 euroa voitolle? :D
        Esim allianssin maksu on 480 euroa (joka on ihan tiedoksi jo itsessäänkin pienempi kuin tuo 500 euroa) ja siihen sisältyy mm. viisumin hinta, parin yön majoitukset kuljetuksineen, ilmaista materiaalia ja apua ja hyödyllistä infoa. Mistä ihmeestä keksit tuon säästösi? Pari sataa euroa voikin jotenkin säästää järjestelemällä itse, mutta silloin joutuu itse tekemään useita tunteja tiedonhankintaa ym. paperisotkuja itse..ja aika on rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4236
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2469
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1617
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1157
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      912
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      873
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      104
      870
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe