Hei
Onko teille sattunut moista,tyttö tuli poikakaverinsa kanssa pääsiäiseksi kylään,kumpikin insinöörikoulutuksen saaneita,ostin oluet ja lonkerot saunan päälle.esitin tälle poikaystävälle kysymyksen ihan noin normaalikeskustelua,EI MINKÄÄNLAISTA vastausta,mainitsin asiasta tytölle.Minä olen nyt se mulkku eukkokin suuttu.Pistänkö kaikki pihalle?
ylimielinen vävy
21
1483
Vastaukset
- kuulossa tai
sitten kuullun ymmärtämisessä jotain pielessä:)
- ylimielinen miniä
hän kun tulee käymään niin on jo tervehtiminen niin väkinäistä ja sitten keskustelua ei tahdo syntyä mistään asiasta.
- enkelitrio
mimmottis vävys oli ylimiäline? Olisit kysyny,hei,kuuliks sää? Mitäs,ellei kuullu.Kysyiks jottai iha tyhmää...
Pst.olen varma,et kaik vanhemma ostaa tarjottavat,ku nuare tuleva kylää.Ittestäs selvä assia.Ihan niinku
korkeast koulutetuil ja peruskoulutason lapsil.
(molemppii löytyy)ja tarjoilu ova iha samat :)
Men iha itte vaa pihal jäähyl. - osoita mieltä,
saavat siitä tekosyyn syyllistää sinua.
Vaikka tyttäresi ja vävysi ovtkin saneet teknistä opetusta, niin heidän koulutuksensa on kuitenkin puutteellinen. Oppilaitoksissa ei opeteta sosiaalisia taitoja, ja siitä syystä vävysi ei pysty kanssasi keskustelemaan.
Jos haluat tilanteeseen korjausta, niin Sinun pitää tulla vävysi kanssa Essolle oppiin. Kunhan vävysi väittelee puoli päivää minun ja Kalu-Kallen kanssa tekniikasta ja politiikasta, niin sen jälkeen hän hyvin mielellään puhuu Sinunkin kanssasi, sillä hän ei varmasti halua tulla enää Essolle jatkokoulutukseen.- gyji
jos onkin nii että suhtautuu koulutettuun ihmiseen vähän kummallisesti. onkohan siellä itsellä alemuus juttuja takana?
- appivanhempia?
onko se niin vaikeeta kun lapset tulee käymään. joutuuko siinä luopumaan jostain. onko se almu suurikin jonka yösijassa ja ruokana antaa. onhan siinä ajateltu nuortenkin puolelta kun on tultu käymään. ei kukaan halua ikäviä kokemuksia lisää jos alussa jo tökkii. käynnit vähenee siitä yhdestäkin kerrasta.
- miten sinä itse käyttäydyt
Miksi kyselet, tutustu ensin ilman kyselyjä, seuraa kuinka he suhtautuvat toisiinsa, se lienee tärkeintä, et sinä.
Poikaystävä ei ole vielä vävy, vaan kokelas.
Miksi pitäisi sinulle kertoa omasta elämästään mitään, ja juuri siksi et on vasta poikaystävä ei enempää.
Pistänkö kaikki pihalle, kertoo jo tapasi toimia tilanteissa, - salomaan saarni
Ei niitä hyviä vävyjä kaikille riitä. Olen onnistunut rohmuamaan jo kaksi itselleni!
- syysunelma
olin ensimmäisellä vierailulla poikaystäväni luona. Appiukko ei koskaan puhutellut minua suoraan, vaan teki sen aina jonkun muun kautta. Kehui mm. tykkäävänsä kunnon maalaistytöistä, joissa on mistä ottaa kiinni, ovat punaposkisia ja iloisia, ei noista kaupunkilaishempukoista kunnon vaimoa saa jne.
Siinä sitten yritin istua mahdollisimman näkymättömänä, laiha kun olin. Ei köyhällä opiskelijalla ollut varaa siihen aikaan joka päivä lämmintä ateriaa syödä.
Joistakin ihmisistä vain yksinkertaisesti pitää heti ensi silmäyksellä ja toisten ei tarvitse sanoa sanaakaan, kun he jo ärsyttävät pelkällä olemuksellaan. Kemiasta kai vain on kyse, vaikken siitä koulussa tykännytkään. - viestintä virhe
Ei kukaan voi yksin riidellä. Oliskohan nyt niin että joku mättäs jo kysymysksen asettelussa. Joskus me vaan ollaan omalla reviirillämme niin omahyväisiä ja katsotaan ylempää. Asetutaan toisen yläpuolelle.
- RosaLiiin
...kannata ottaa.
Heittele vain kysymyksiä lisää, eri aiheista, kyllä teille varmasti yhteinen kiinnostuksen ja jutustelun aihe löytyy.
Semmonen mistä ne miehet yleensä, ei vävynä ja appiukkona, mielellään haastavat, onhan niitä aiheita...
Onnea vaan, kyllä te toisenne löydätte, tykkäättehän te molemmat samasta kivasta tytöstäkin. Vaikea vetää johtopäätöstä noin lyhyestä kuvauksesta. Itse arvelisin kuitenkin, että tuollainen vastaamattomuus kuvastaa etäistä ja estynyttä persoonaa. Siis haluttomuus kontaktiin ja vuorovaikutukseen voi johtua omasta epävarmuudesta joka peitetään ylimielisyyteen. Tuollaista ihmistä itse kuvailen yleensä, että hän on etäinen.
Nuoremmilla on joskus tapana karsastaa avointa kontaktia siksi, että taustalla voi olla omat sisäiset tai ympäristön asettamat suuret odotukset tai vaatimukset.
Ota asia itse rennosti, eiköhän se siitä.- inssinretale
Insinööreille ei tarjota kaljaa ja lonkeroa. Insinöörit ovat köyhinä opiskeluaikoinaan joutuneet juomaan niin paljon kiljua ja riisiviiniä, että kun on saatu ensimmäinen työpaikka, juodaan vain kirkasta.
- tarjosit?
vai olitko ostanut inssille ihan ikioman pullon?
- ohrankukka
..mahdoit kysyä?
- rangaistuksen uhalla
kuuluu monen insinöörin työnkuvaan, mitään ei saa lipsautella, varsinkin informaatiotekniikan ja tietokoneiden maailmassa työskentelvät.
- Anonyymi
Paskan tärkeitä idiootteja ne on.Samasta paikasta nekin syntyneet muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta 😉 3💨
- Anonyymi
Mulla ihan mukava miniä , pyöräytti lokakuussa pienen pojan maailmaan :-*
- Anonyymi
alottajalle ;
jos vävy-ehdokas oli ujo, häneltä vie hieman aikaa tutustua appilaan
siis appi-ukkoon,
suosittelen hienotunteisuutta ,
hieman hitaampaa tutustumistyyliä,,,
katelkaa ensin toisianne hitaasti,,,, pitkään,,,,,
kyllä se kieliki joskus kirpoaa jotain sanomaan ,,,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109865YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47714- 55707
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69631Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40626