Ostin pienen käsilaukun, tosi kiva, mutta se haisee aivan oudolta. Olen yrittänyt tuulettaa sitä ja laittaa hajuvettä sen sisälle, mutta haju ei vaan lähde. Todennäköisesti en voi käyttää sitä ollenkaan. Osaako joku neuvoa, miten hajun saa pois vai mitä teen????
LAUKKU ??? HAJU???
8
1246
Vastaukset
- auttaa
Nuo Thaimaan feikkilaukut on tehty jostakin ihmeellisestä sekoituksesta, ei siihen oikein mikään muu auta kuin avattuna antaa ajan hoitaa asia, haju sitä laimenee.
Nimim. 6x laukkuja mukana vimekuussa - ulkona viikko
Pistä se vaikka viikoksi ulos tuulettumaan, on ainakin ennen toiminut, varsinkin näin "talvella".
- Nimetön
Mulla on ollut se viime lokakuusta nyt maaliskuuhun asti ulkona. Olen aina välillä käännellyt sitä. Mutta haju vaan säilyy. Nyt laukku on hajuvesi "pussissa".
- lasinen purkki
Ahti-silliä ja kaada liemet laukkuun. Se auttaa.
- itse allerginen
lasinen purkki kirjoitti:
Ahti-silliä ja kaada liemet laukkuun. Se auttaa.
Muutenkin taidat döfätä silliltä,kun thaikuissa
huorissa juoksentelet. - Minni52
itse allerginen kirjoitti:
Muutenkin taidat döfätä silliltä,kun thaikuissa
huorissa juoksentelet.Kuulehan kirjoittaja, siellä Thaimaassa käy myös naishenkilöitä aivan lomareissuilla. Itse taidat käydä ko. asioilla siellä. Voisit hieman siistiä kirjoitteluasi, ethän tiedä kuka viestisi saaja on. Minulla ei ole niin puute miehistä, että niitä lähtisin Thaimaasta hakemaan!!
- O3...
Otsonointi poistaa hajun.
- pippuri
Hei!
Oletko kokeillut jääkiekkoilijoille ym urheilijoille tarkoitettua hajunpoistajaa. En nyt muista nimeä, mutta ihan Prismastakin sitä saa.
t.hajuttomat urheilukassit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460