JätkäKAVERIN tapaaminen...?!

Tyttö -88

Tutustuin harrastuksen parissa puoltoista vuotta sitten kahteen jätkään. Olkoon ne vaikka ''Mika'' ja ''Jukka''. Mä olin sillon kiinnostunu tästä Mikasta, olin ollu jo monta vuotta. Molemmat jätkät on 16v., eli mua vuoden vanhempia. Ne on kavereita keskenään ja mä asun eri paikkakunnalla ku ne. Mä sit aloin kuitenki tekstailemaan noiden molempien jätkien kaa. Ja oon edelleenki kiinnostunu Mikasta, mut meistä on tullu Jukan kaa hyviä kavereita. Mika ei kai oo kauheen kiinnostunu musta, tai se ei oikein tiiä mitä se tuntee mua kohtaan, mut me ollaan senki kaa kuitenki kavereita. Me nähdään noiden molempien jätkien kaa tän meidän harrastuksen parissa yleensä kerran tai pari kuussa. Mut joskus on sellasia aikoja että ei nähdä pariin kuukauteen.
Nyt mä haluaisin nähdä Jukan muuten ku tän harrastuksen parissa, menisin sinne paikkakunnalle missä nää jätkät asuu. Mut haluaisin nähdä Jukan iha vaa kavereina. Joten mitä mä voisin sille tekstata sillei et se tajuais et mä en oo kuitenkaa kiinnostunu siitä? Tekstaisinko mä jotai et ''voitaisko me nähdä jossai ku tuun joku päivä sinne? Siis iha vaa kavereina...'' Tai jotai tollasta vastaavaa vai mitä?
Ja missä meidän kannattais nähdä? Se paikkakunta on suunnilleen niinku Kuopio, eli ei mikää niin iso ku Helsinki mut ei mikää ihan pienikää. Voisko kuvitella et me tavattais vaikka torilla? Vai missä? Ku mä en kuitenkaa hirveesti tiedä sieltä mitää paikkoja, eikä esim. elokuviin meno onnistu, ku jos me nähtäis, ni se ois sitte muutama tunti keskellä päivää, ku mä menisin sinne junalla.
Me ei siis olla puhuttu tapaamisesta tän harrastuksen ulkopuolisesti koskaa ennen mitää...
Eli mitenkä mä siltä kysyisin et voitaisko nähä, mikä ois hyvä tapaamispaikka ja mistä me voitais jutella? Tai siis lähinnä mä pelkään sitä tapaamisen alkua... Miten mä aloittaisin keskustelun? Ku kyllä me sit pystytään puhumaa hyvinki ku juttu lähtee käyntiin mut pelkään et alussa tulee jotai hiljaisia hetkiä...
Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen!!

0

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
        Maailman menoa
        96
        2191
      2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
        Maailman menoa
        45
        2142
      3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
        Maataloustuki
        50
        1855
      4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
        Maailman menoa
        75
        1380
      5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
        Ikävä
        90
        1326
      6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
        Kaste
        219
        1151
      7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
        Haapavesi
        31
        1130
      8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
        Ikävä
        62
        1093
      9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
        Ikävä
        68
        969
      10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
        Luterilaisuus
        285
        920
      Aihe