Rasva liukenee

rasvaan

Eli päätin laittaa elämäni järjestykseen.
Koska minulla on häikkää rasva-aineen vaihdunnassa,
otan kemian mukaan. Eli rasva liukenee rasvaan.
Ostin EXTRA VIRGIN oliiviöljyä.Joka aamu otan 1-2 rkl öljyä tyhjään vatsaan. Yhden ruokalusikallisen laitan päivällä raastetun porkkanan joukkoon. Beta-karoteeni on rasvaliukoista, näin saan antioksidantit käyttöön. Yhteensä otan 4 rkl/vrk (1 rkl/25kg). Lisäksi otan 1 tl vehnänalkioöljyä/vrk, nautin sen appeliinin, mandariinin tai app.mehun kanssa. C-vitamiini suojaa E-vitamiinia hapettumiselta. Joka aamu nautin myös sinkki tbl. koska hiuksia lähtee, iho on kuiva. Alku vaikuttaa lupaavalta. Jatkan tätä nyt toistaiseksi. (maailman vanhin ihminen ottaa ½dl joka aamu oliiviöljyä tyhjään vatsaan)

5

2239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyse ravitsemuksessa

Ihmisten ja eläinten ravitsemuksessa ei ole kyse liuottamisesta. Perehdyhän paremmin siihen, miten rasvat käsitellään elimistössä.

Harrastelijakemistikin tietää että rasvan liuottamiseen on tehokkain asetoni. Muita hyviä ovat tinneri, tärpätti, petroli, alkoholi, lipofiiliset pesuaineet...

Atkinsin dieetti perustuu rasvan syöntiin ja siitä seuraavaan ketoosiin.

• vaihdan rasvoja

Minä vaihdankin elimistöön jämähtäneet kovat rasvat juokseviin rasvoin. Jos sulla on esim. teepeistä jäänyt liimaa esim maalipintaan, saat sen pois laittamalla siihen esim voita ja pesemällä voin sitten pois.

• mua niin
        vaihdan rasvoja kirjoitti:

Minä vaihdankin elimistöön jämähtäneet kovat rasvat juokseviin rasvoin. Jos sulla on esim. teepeistä jäänyt liimaa esim maalipintaan, saat sen pois laittamalla siihen esim voita ja pesemällä voin sitten pois.

naurattaa nää jutut täällä:D Lihavat yrittää viimeseen asti..

• Että...
        vaihdan rasvoja kirjoitti:

Lihavuus johtuu oikeesti siitä, että rasva on teippiliimaa, joka on liimantunut luihisi ja pitää liuottaa siitä irti?

• hyvinvointiin
        Että... kirjoitti:

Lihavuus johtuu oikeesti siitä, että rasva on teippiliimaa, joka on liimantunut luihisi ja pitää liuottaa siitä irti?

En luule. Oli vain esimerkki rasvan tehosta. Siis olen lihava mutta en syö paljoa ruokaa, enkä lainkaan roskaruokaa. Kysymys on siitä että rasva-aineen vaihdunnassa joku mättää. Eli olen nauttinut leivän päällä margariinia ja olen välttänyt rasvan käyttöä nykyisten suositusten mukaan. Mutta jokin tässä ei toimi. En ole juuri nyt laihduttamassa vaan laittamassa rasva-aineen vaihdunnan kuntoon. Rasvaliukoiset vitamiinit, rasvaliukoiset antioksidantit j.n.e. Eli vaihdan rasvat juokseviin. Tehostan antioksidanttien ja rasvavitamiinien imeytymistä. Eli nautin öljyä porkkanan kanssa, öljyä sitrushedelmien kanssa, beta-karoteeni=>A-vit. E-vitamiini vehnäalkioöljystä (E-vit myös antioksidantti) Syön myös pari (tai useamman) basilikan lehden pureskellen öljyn kanssa. Laskee tehokkaasti verenpainetta. Lisään vielä D-vitamiinin oton, koska suomalaiset eivät saa riittävästi ruuasta D-vitamiinia. Jos laihdun niin hyvä on, mutta tällä hetkellä panostan hyvin vointiin. Sinkki taas mukaan koska veriarvoista näkee sinkin puutteen joka on aika yleistä suomalaisilla. Palaan kuukauden päästä uudelleen asiaan ja kerron jos on kerrottavissa kuinka oloni on parantunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2473
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      895
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      755
    Aihe