Ihana lempeä jättimme etsii uutta kotia. Eli 3.5v kultsun ja espanjanmastiffin sekoitusuros. Uskomattoman kiltti ja hyväkäytöksinen äijä. Hyväksyy kissat,lapset,muut koirat. Loputon hellyydenkaipuu. Kulkee mun kanssa ulkona ilman hihnaa. Sen kummemmin ei koulutettu ole,mutta perushommat tietää ja on niin miellyttämishaluinen tyyppi,että ei tarvi ääntä korottaa.. Haikein mielin luovun. Tarkemmin puhelimitse. Ja koska on tärkeä äijä,hinta sen mukaan. Ettei vaan hetken päähänpistosta kelleen joudu. H.200€ 041-5814936
Uusi koti haussa..
2
317
Vastaukset
- tix
...missäpäin tämä koira majailee? Miksi siitä luovutaan? Osaako olla yksin kotona?
Tuttavani etsivät juuri tämän tyyppistä koiraa, siksi kyselen...- Camilla
Kotkassa asutaan,mutta voin kyllä tuoda/puolittaa matkan. Ihan miten tarvii sopia. Meille tulee lokakuussa toinen ipana,ja tilanne on nyt ns. riskiraskaus. Eli mun pitäis vaan levätä,ettei lähde muksu puskemaan ennen aikojaan. Ukkoparka ei saa riittävästi ulkoilua. Osaa olla yksin kotona. Upea tyyppi siinäkin suhteessa,että ei hauku. Ei tuhoa paikkoja,eikä kiipeile sohville. Siis aivan täydellinen otus. Koeaika uuden omistajan kanssa sopii jos sellaista halutaan. Jos ei siis synkaa pojan kanssa,en halua että joutuu kiertoon,vaan palautuisi mieluummin meille. Tahdon tietää missä ukko tulee asustamaan. Tässä tällä erää. Kysele rohkeesti vaan jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750