näyttäähän niitä olevan.
http://www.hymy.fi/vapaamuurarit/
vapaa muurareita on
7
721
Vastaukset
- rapparin tuttu
Vapaamuurarit ovat keskimäärin A-kansalaisia.
- omerta?
Luokkatietoista veljeskuntaa, A-luokkaisuus saatetaan luoda vaikutusvaltaisella omertan tyylisellä keinoin!
- velisisko
omerta? kirjoitti:
Luokkatietoista veljeskuntaa, A-luokkaisuus saatetaan luoda vaikutusvaltaisella omertan tyylisellä keinoin!
mitähän asioita loosseissa junaillaan esim. tulevan Suu-Kouvolan asioissa? Ovatko jo lobbarit rappareiden ovilla kolkuttelemassa?
- rapparin tuttu
velisisko kirjoitti:
mitähän asioita loosseissa junaillaan esim. tulevan Suu-Kouvolan asioissa? Ovatko jo lobbarit rappareiden ovilla kolkuttelemassa?
Kenellä kihti, toisella äkeä akka, kolmannella EU, eräillä vapaamuurarit.
- niin onkii
rapparin tuttu kirjoitti:
Kenellä kihti, toisella äkeä akka, kolmannella EU, eräillä vapaamuurarit.
ja joillakin onkin musta käsi
- vanhoillista
niin onkii kirjoitti:
ja joillakin onkin musta käsi
vanhojen/vanhenevien ukkojen ja niiden ladyjen epätoivoista kaavoittunutta pskaa nykyään,ei toimi enää realiteettisessä uusliberalismin valtaamassa maailmassa,mutta antakaamme vapaamuurareiden leikkiä hiekkalaatikollaan rauhassa,ei niitä alkuperäisessä porvalillessa tarkoituksessa enää 20-vuoden päästä ole hengissä ainuttakaan.vapaamuurarin lapsi ja yksinyrittäjä olen minä ja silti äänestän...
- contramuurari
omerta? kirjoitti:
näinhän se on ku oomerrttaa on petetty ja monista on tullut käveleviä seiskoja - vaikenemisen lain jatkuva murtuminen heikentää järjestöä ja vesittää sen kokonaan muutamassa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913