Iltalehti tänään!

Maitotyttö 90

2

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanharouwa

Lueskelin vasta tänään paperiversiota jutusta ja käsitykseni Klabbista vaan parani.
      Hän on mitä ilmeisimmin hyvinkin pitkälle tunteella tekijä, esim. tuo Paula Koivuniemelle sanottu "tu mukaan". Ei hän siinä miettinyt rahavirtoja vaan pyysi vaan toisen mukaan kiertueelle kun siltä tuntui.

On myös aina mukavaa lukea ihmisestä, joka ei kadehdi nuoria vaan päinvastoin kannustaa heitä, sillä valitettavasti niitä kadehtijoitakin löytyy.
      Kuitenkin jokainen on ollut nuori ja tarvinnut kannustusta joskus. Klabbi ei ajattele nuoria kilpailijoina, vaan jokaiselle löytyy oma paikkansa ja omalla työllä ne meriitit sitten saavutetaan.

Oli hauskaa lukea myöskin Nikke Halosesta, tunsin hänen äitinsä oikein hyvin ja sitä kautta siis "tunsin" myös Niken. Miehillä tuntui olevan oikein hauskaa keskenään, osaavat kumpikin nauraa itselleen, se on tärkeä juttu ihmiselämässä :)

Klabbin vaatetuksesta oli myös jutussa, sehän on aina ollut esiintyessä tiptop, hänellä on aina ollut esim. mahtavan upeita paitoja. Muutenkin hänen vaatteensa istuvat aina prikulleen.

Ihan oli myös tuo tarina "Äiti valvoo"- kappaleen taustasta. Se on minulle jotenkin hyvin läheinen, lapseni kun kaikki ovat olleet jo pitkään aikuisia...minulle he kuitenkin ovat aina lapsia ja jos yöllä herään niin kieltämättä aika usein ajatukset kääntyvät lapsiin ja lastenlapsiin :)

Äh, romaaniahan tässä meinaan pukata, mutta siis summasummarum, lämminhenkinen, kiva juttu.

• valvoo

Minulle tuli tuosta Äiti valvoo-biisistä heti mieleen oman lapseni teini-ikä kun hänellä oli moottoripyörä ja hurutteli sillä myöhään illalla ja valvoin aina kunnes näin valojen vilahtavan ja moottoripyörän hurahtavan pihaan ;D siinä sitä äiti valvoi ja odotteli lasta ehjänä kotiin. Noissa Karin biiseissä on sisältöä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7394
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3153
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2400
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      5
      2008
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      27
      1968
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1918
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1633
    9. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1579
    10. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52