Onko Internet Explorer 8 b

kielitaidoton

julkaistu jo suomenkielisenä ja jos ei, niin onko tietoa milloin voisi ilmestyä?

5

583

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä te edelleen käytätte tota exploreria..?itsellä oli aikoinaan toi käytössä ja koneelle tuli kokoajan jotain sontaa ihan tavallisilta sivuilta..firefoxiin kun siirryin niin ihan rauhassa on saanut surffailla ja nopeampikin on kun vähän säätelee..no eipä me kaikki onneksi olla samanlaisia..:)

• Fanittaa

Totta kai me käytetään, minä itse olen käyttänyt sitä jo 11v ja luovu en siitä.
        Turha sun on itkee täällä, miksi yleensä sä olet täällä jos sua tympäsee IE. Voisit pysyy vaan omassa karsinassas.

• kljkg
        Fanittaa kirjoitti:

Totta kai me käytetään, minä itse olen käyttänyt sitä jo 11v ja luovu en siitä.
        Turha sun on itkee täällä, miksi yleensä sä olet täällä jos sua tympäsee IE. Voisit pysyy vaan omassa karsinassas.

Käyttäkää vaan, vitun idiootit sitä IE:tä, mut älkää sit valittako, saatana !!!

• Fanittaja.
        kljkg kirjoitti:

Käyttäkää vaan, vitun idiootit sitä IE:tä, mut älkää sit valittako, saatana !!!

Miksi meidän pitäisi tehdä niin kuin sä käsket ?
        Miksi yleensä haluat ottaa paineita tullaksesi tänne. Ei sua ole käsketty tänne neuvomaan ketään, pysy poissa !

Minä en ole vielä kertaakaan tänne valittanut IEstä, enkä valita !

• täydellinen ruikutus paremm...

Kiinnostaisi myös tietää, onko kukaan löytänyt mitään aikatauluja valmiille versiolle.
        Ei tiedä sitten, ilmestyykö kielihommat aikaisemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe