Millasista kentistä te pelaatte ja miksi ? CTF , Death Mach , DM vai mitä te pelaate ?
Mitkät kentät on parempia , Isoja jossa on paljon avonaista alueita vai sellaisia ahtaita ja sokkeloisia ?? Vastakaa ....
Millaisia kenttiä on hyviä kenttiä ?
3
142
Vastaukset
- Shadow
CTF mä pelaan. Mulla on oma tehty kenttä joka mä olen tehnyt toisita kentistä sillä lailla että olen mokaillut ne itse ja sitten mä olen laittanut kuin 2-4 ketää yhteen niin että se on tullut yksi kentäksi siellä on monta eri reittiä mennä ja paljon sala paikkoja ja piillo paikkoja ... Se on aaviko vuoristo kentä eli siellä on kalioita pitkin joka pitää juosta tai sitten juokset suoraan aavikon läpi tai sitten meet maanalisien käytiven läpi jokon yleennä eksyy kuin siellä on laburintejä ja harha käytäviä ja ansa kuoppia ja muuta kivaa ... sitten on Rain Forest se on hyvä kenttä ...
- Nightmare
Rain Forest on niin ihmelinen kentiä kuin siinä on niitä puita ja joka puu on sellaine että siihen ylös voi kiivetä jollakin lailla ja sitten siellä juostaa joku kaatuneen puun runkkoa pitkin ja niiden pensakoinen läpi ei näy niin hyvin ja piilo paikkoja on yksi miljoona veran varmaan ...
se on todella haastava rata se .. ja aseet läytyy jostakin pesaakosta ei niitä aseet nää edes missä ne makaa ... - Miss-Lula
Nightmare kirjoitti:
Rain Forest on niin ihmelinen kentiä kuin siinä on niitä puita ja joka puu on sellaine että siihen ylös voi kiivetä jollakin lailla ja sitten siellä juostaa joku kaatuneen puun runkkoa pitkin ja niiden pensakoinen läpi ei näy niin hyvin ja piilo paikkoja on yksi miljoona veran varmaan ...
se on todella haastava rata se .. ja aseet läytyy jostakin pesaakosta ei niitä aseet nää edes missä ne makaa ...Kyllä se SHADOW osaa tehdä kenttiä mutta ne ovat niin sokkeloisia tai niissä on niin niitä piilo paikkoja jossa voi olla vaan ja sniperoida toisia pelaajia ... SAHDOW teet liian haastavia kenttiä ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891