Verkkojännite USA:ssa

Kuinka kännykkälaturi pelaa. Tarvitaanko jokin lisä osa ?
42609
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Adapteri, eli mekaaninen osa, että saat vehkeen sopimaan amerikkalaiseen pistorasiaan. Maksaa 2 - 20 euroa, ihan mistä vaan satut löytämään. Sitten ota silmä käteen ja katso, mitä lukee itse laturissa. Jos löydät kyljestä merkinnän 110V, niin onnistuu. Jos ei löydy muuta kuin 220-240V, niin silloin olet ongelmissa.

Äänestä

...ladata autolaturista, siis tupakansytyttimestä.
Niin tein itse, vaikka ainakin Nokian laturit toimi hyvin 115V kun käytti adapteriä.
Mutta kuten neuvottiin, tarkista varmuuden vuoksi!

Äänestä
  • laturit ei pelannu mulla ainakaan.video kameran ja digi kameran kyllä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

syyskuulla kirjoitti:

Kuinka kännykkälaturi pelaa. Tarvitaanko jokin lisä osa ?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu