Kiitos Tapani !

"Veikko Nieminen"

Katsoin 40v. konsertin, olit loistava. Jäin vain kaipaamaan "Veikko Niemistä".

22

1088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jade.

Juma, että on miehellä ÄÄNI! Melkein kuuskymppinen ja noin upea ääni. Esim. Osole mio sai ihon ihastuksesta kananlihalle.

• Zori

Joku täällä joskus kirjoitti, että Tapani Kansalla on vanhan miehen ääni ? Anteeksi nyt vaan, mutta missä kohtaa se kuului? Ei tuon herran laulussa ainakaan, joka TV2:lla äsken konsertissaan lauloi.
      Tapsan ääni on kerrassaan vaikuttava.

• ei fani

Ääni naukui kuin ruosteinen ovansarana.

• Reinikainen
        ei fani kirjoitti:

Sorry, mutta ei mene läpi. T.Kansan ääni on komea. Sen pystyn kyllä myöntämään vaikken mikään fani olekkaan.

• Just me
        ei fani kirjoitti:

Valitettavasti meillä täällä rakkaassa Suomessa on noita naukuvia saranoita aivan liikaa,jospa vain joskus ymmärtäisivät kuunnella itse itseään, niin häpeäisivät. Tapani Kansalle suuri KIITOS loistavasta konsertista !

• ei fani kirjoitti:

pakko katsoa jos ei pidä tapsasta. konsertti oli tosi upea näin telkkarstakin katsottuna . tosin paikanpäällä vielä parempi.

• oli jäänyt monta hyvää kappaletta pois. itse pidän argentiinalaisista tangoista joten jäin kaipaamaan yira yiraa.

tosin yksi suosikeistani on anna mun jäädä sun luo..se saa aina mielen ja tunteet nousemaan lähes taiavaisiin

konsertti oli tosi hyvä vaikka ei aivan saman vertionen kuin paikan päällä katsottuna . toivottavasti tapsa lähteee pian taas kiertuelle vaikka sekin on raskasta

• Joo, oli kyllä tosi mahtava konsertti. En oikein edes tiedä mitä sanoisin, kun oon vieläkin niin mykistynyt.
        Paljon upeita lauluja tuossa konsertissa tuli, mut monta monta hyvää jäi kuulemattakin. Esim. Se rock-sikermä olis ollut kans kiva nähdä ja kuulla, ja just myös se "Yira Yira", "Käymme yhdessä ain" ja "Akselin ja Elinan häävalssi" olis pitänyt tulla ilman muuta, kun Tapsa laulaa sen niin kauniisti.
        Olis ollut hyvä, jos konsertista olis tehty kaks-osanen ( eli enslauantaina olis tullut se toinen osa), niin olis mahtunut mukaan enemmän lauluja ja välispiikkejäkin. Upeee oli tunnelma telkkaristakin katsella, mutta totta on ,että paikanpäällä se meininki on vielä paljon hienompaa. Ne välispiikitkin luovat sen oman tunnelmansa.
        Kyllä Tapsa on upeessa iskussa. Hurmaa äänellään ja lavakarismallaan.

• Olen samaa mieltä melina2:n kanssa, että konsertti oli paikanpäällä parempi, mutta oli tuo konsertti televisiosta, kun katsoin paras konsertti mikä on tullut pitkään aikaan.

Oli hyvin kuvattu konsertti, vaikka kaikkia Tapsan tanssiesityksiä ei näytetty vaan ne jäi kameran ulkopuolelle esim. Nina Tapion kanssa, kun Tapsa tanssi niin siitäkin vaan osa näytettiin.

Minun laskujeni mukaan 9 laulua oli jätetty pois sitten pitkä ainakin 10 minuutin rokkisikermä jonka aikana Tapsa tanssi rokaten niin sitä ei näytetty. Ja ne tarinat mitä Tapsa siellä Hartwall Areenalla laulujen välissä kertoi niitä ei näytetty. Nina Tapion, Hanna-Riikan ja Marikan laulusikermää ei näytetty.

Olen samaa mieltä Justiinaxin kanssa, että konsertista saisi tulla toinen osa, varmaan tulisi vielä tunti konserttia.

Hartwall Areenalla Tapsa lauloi kaikki Maestro areenalla 40 vuotta huipulla live cd- levynsä kappaleet minun muistin mukaan samassa järjestyksessä, kuin on levyllä.

Oli hieno konsertti taltiointi otin talteen ja katson uudelleen.

• Kyllä Tapsa varmaan lauloikin tuossa konsertissa sen "Veikko Niemisenkin". Konsertin ohjaaja oli sen vaan jättänyt pois, koska kaikki laulut ei mahtuneet tohon reilun tunnin lähetykseen.

• Lauloi Veikko Niemisen ja Tapsa muutti hieman sanoja siihen Veikko Nieminen lauluun, yhteen kohtaan lauloi Tapani Kansan 40 vuotta konserttikiertueen sponsorin -firman nimen siihen... en uskalla kirjoitta minkä firman, kun mainostaminen kielletty, mutta ajattelin jo siellä Hartwall Areenalla, että varmaan ei televisiossa tule Veikko Nieminen laulu, kun siinä on firman nimi tai, jos televisio olisi laittanut piipin siihen kohtaan missä Tapsa laulaen laulaa.

Oikein rennosti Tapsa sen Veikko Nieminen laulun lauloi siellä konsertissa ei seisonut yhdessä kohtaa vaan monessa eri kohdassa käveli lavalla.

• Yökyöpeli**

Mieletöntä mikä ääni ja karisma ! Kyllä siinä moni muu artisti vaikuttaa ja kuulostaa varsin pliisulta Tapsan rinnalla. Taisi mennä jauhot suuhun Tapsan inhoajiltakin. Wanharouwakin on kerrankin kuin kusi sukassa. Turha kirjoittaa kenenkään enää mistään määkimisestä tms. Tapsa lauloi niin kupeasti,että se joka väittää hänen lauluaan määkimiseksi tekee itsestään vaan naurunalaisen.

• Yökyöpeli**

Siis UPEASTI. Anteeksi tuo kirjoitusvirhe edellisessä viestissäni.

• Nimetön
        Yökyöpeli** kirjoitti:

Siis UPEASTI. Anteeksi tuo kirjoitusvirhe edellisessä viestissäni.

Jäin ihmettelemään konsertin loppuvaihetta.
        Tapani kiitti yleisöä yms. sitten tuli se viimeinen biisi"tulkaa tytöt takaisin",
        mutta miten hänellä siinä välissä vaihtui esiintymis-asu.
        Vaihtaisiko yhden kappaleen vuoksi enään asua.
        Joten mulle jäi se tunne, että nauhoittaja oli laittanut sieltä aikaisemmasta esiintymisestä, viimeiseksi sen kappaleen.
        Jotenkin kyllä olisi aika typerä pointi sekin.
        Te, jotka olette olleet Tapanin 40 vuotis konsertissa paikan päällä, niin oliko toi"tytöt tulkaa..." taputuksien jälkeen pyydetty kappale viimeinen? ? ?

• ZaiZai
        Nimetön kirjoitti:

Jäin ihmettelemään konsertin loppuvaihetta.
        Tapani kiitti yleisöä yms. sitten tuli se viimeinen biisi"tulkaa tytöt takaisin",
        mutta miten hänellä siinä välissä vaihtui esiintymis-asu.
        Vaihtaisiko yhden kappaleen vuoksi enään asua.
        Joten mulle jäi se tunne, että nauhoittaja oli laittanut sieltä aikaisemmasta esiintymisestä, viimeiseksi sen kappaleen.
        Jotenkin kyllä olisi aika typerä pointi sekin.
        Te, jotka olette olleet Tapanin 40 vuotis konsertissa paikan päällä, niin oliko toi"tytöt tulkaa..." taputuksien jälkeen pyydetty kappale viimeinen? ? ?

Tapani Kansa lauloi tietääkseni kaikissa juhlakonserteissaan sen "Tulkaa tytöt takaisin" ensinmäisen puoliskon viimeisenä lauluna, eli ennen väliaikaa. Koko konsertin viimeisenä, eli encore kappaleena Tapsa lauloi "Akselin ja Elinan häävalssin". Eli sieltä oli tosiaan se "Tulkaa tytöt takaisin" siirrety siihen loppuun muka encore biisiksi. Vähän ihmeellinen ratkaisu ohjaajalta. "Akselin ja Elinan häävalssi" olisi ollut hieno kuulla konsertin lopuksi.

Kaikenkaikkiaan kuitenkin loistava konsertti. Tapani on huippuvedossa.

• Heh!

Kyllä te Tapsan inhoajatkin voitte tänne jotain kirjoittaa. Ei tarvitse sentään ihan mykäksi mennä, vaikka Tapsa loistava olikin. Vai yritättekö päät sauhuten kuumeisesti keksiä jotain valitettavaa tuosta konsertista ?
      Minä voin sanoa sen, että kun Tapsa vetäisi sen Täysikuun ja Hopeisen kuun, niin enpä ole komeempaa kuullut sitten Olavi Virran.

• kaikin puolin

Katsoin vähän alkua ja oli kyllä pakko lopettaa. Niin ällöttävää joka kantilta että en pystynyt jatkamaan.

• OK.

Harmi, jos et katsonut loppuun, sillä loppuakohden meno vaan parani.

• särkynyt sydän
        OK. kirjoitti:

Harmi, jos et katsonut loppuun, sillä loppuakohden meno vaan parani.

Tapani oli loistava,hän ei ole koskaan laulanut DILAILAA JA HOPEISTAKUUTA ,yhtä komeasti kuin nyt.Ääneen on tullut syvyyttä ja voimaa, eikä siinä tansissakaan mitään vikaa ollut.Ei nämä maailman tähdet sen kummemmin tanssi, korkeintaan mikin varren kanssa vääntelehtivät.Elvis oli poikkeus ja Sammy Davis junior.
        Ei Tom Jones ja Frank Sinatra mitään ihmeellisiä tansseja esitä.Tapani on ylivoimaisesti paras estraditaiteilija Suomessa.

• Gilla*
        särkynyt sydän kirjoitti:

Tapani oli loistava,hän ei ole koskaan laulanut DILAILAA JA HOPEISTAKUUTA ,yhtä komeasti kuin nyt.Ääneen on tullut syvyyttä ja voimaa, eikä siinä tansissakaan mitään vikaa ollut.Ei nämä maailman tähdet sen kummemmin tanssi, korkeintaan mikin varren kanssa vääntelehtivät.Elvis oli poikkeus ja Sammy Davis junior.
        Ei Tom Jones ja Frank Sinatra mitään ihmeellisiä tansseja esitä.Tapani on ylivoimaisesti paras estraditaiteilija Suomessa.

Se oli ihan uskomaton se Hopeisen kuun loppuhuipennus. Kylmät väreet meni ihastuksesta selkää pitkin. Ja kun Tapsa lauloi Täysikuussa vähän matalammalta jotakin kohtaa, niin tutuntui,että koko telkkari tärisi, kun se ääni tuli niin jyhkeänä.
        Mitä siihen tanssimiseen tulee, niin se oli mukavaa ja piristävää katseltavaa. Eihän Tapsa sitä mitään tosissaan silmäkulmat rypyssä tanssinutkaan, vaan pilkesilmässä. Tanssinhan pitäiskin olla hauskaa,eikä mitään naama rypyssä vääntämistä.

• Caramia.

Oli kyllä todella ihana ja lumoava konsertti. Tapanin ääni on uskomattoman upea. Siinä on sekä voimaa ,että herkkyyttä. Tapanin olen tiennyt hyväksi laulajaksi, mutta konsertti yllätti minut siltikin positiivisesti. On myös harvinaisen edustava liki kuuskymppinen mies. Ei ole ukkoutunut, vaan charmia ja karismaa on vaikka muille jakaa.

• Uusi fani

Täytyy sanoa,että Tapani Kansalla sitä ääntä riittää ilman rajoja. Kunnioitettavat äänivarat hänellä. Valloitti myös esiintymisellään meikäläisen.Kaikenkaikkiaan ihastuttavan lämminhenkinen konsertti. Onnellisia ovat he, jotka saivat sen oikein livenä kokea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe