Shoppailua Wienissä?

Sacher

Minne kannattaa mennä jos haluaa vähän shoppailla Wienissä? Entä onko Wienissä mitään kivaa kauppahallia?

7

7003

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sacher-hotellilta

alkaa kävelykatualue, jossa on isot putiikit. Isommissa tavarataloissa on suht samanlainen valikoima kuin Stockalla, mutta mielestäni hintataso oli kallis eikä ostettavana ollut mitään supertyylikästä tai uniikkia (vrt. Italia), josta olisi kannattanut maksaa.

Ja kannattaa erityisesti huomata, että VISA käy Itävallassa todella nihkeästi. Itse jouduin nostamaan käteistä koko ajan.

Suklaan ja konditoriatuotteiden puolesta Wien on upea paikka.

• Wienissä

Mariahilferstrasse on viisi kilometriä pitkä ostoskatu. Alkaa Ringiltä. Alkupäässä kalliimmat kaupat. Siellä paikalliset shoppaa. Minun kohdalla VISA kävi kaikissa paikoissa, poislukien Billa (ruokakauppa). Graben ja Kärntner ovat ostoskadut ihan keskustassa. Siellä on paljon merkkiliikkeitä ym. mutta ovat riivatun kalliita. Tosin jos maailmanmerkkejä haluaa, niin...

• Sinne taas ensi kesänä
        Wienissä kirjoitti:

Mariahilferstrasse on viisi kilometriä pitkä ostoskatu. Alkaa Ringiltä. Alkupäässä kalliimmat kaupat. Siellä paikalliset shoppaa. Minun kohdalla VISA kävi kaikissa paikoissa, poislukien Billa (ruokakauppa). Graben ja Kärntner ovat ostoskadut ihan keskustassa. Siellä on paljon merkkiliikkeitä ym. mutta ovat riivatun kalliita. Tosin jos maailmanmerkkejä haluaa, niin...

http://www.cunda.at/

Kivoja vaatteita tuolta.
        Näitä löytyy Wienistä toistakymmentä myymälää, myös Mariahilferstrassella on tällainen. Hinnat ovat kohtuulliset. Hyviä puuvillavaatteita löytyy eikä polyesterin ystävääkään ole unohdettu. On myös isojen kokojen osastot.

http://www.deichmann.com/website/deichmann_home_home.php?PHPSESSID=4c886d61324985838f45a96fff16d546

Täältä löytyy kivoja kenkiä sopuhintaan, on Mariahilferin alkupäässä lähempänä Ringiä.

Sitten vielä Mariahilferstrassen alkupuolelta löytyy hauska kauppa Allerlei, josta saa kaikkea kivaa roinaa, kuppeja ja tukkakoristeita ja vaikka rintaliivit parilla eurolla.

• Wienissä ollut
        Wienissä kirjoitti:

Eli tuossa oli hyvän ja edullisen ostoskadun nimi

• Johann S

En tiedä kauppahallista, mutta ainakin tutkimisen arvoinen on Naschmarkt. Se on todella suuri tori jossa myydään aivan kaikkea, kirpputoritavaroista elintarvikkeisiin. Se sijaitsee U4 varrella aivan aseman vieressä.

• monipuolinen

enimmäkseen.
      Ikeaan on ilmainen kuljetus, jossa paikalliset käy syömässä lihapullia. Ovat kyllästyneet wieninleikkeisiin ja gulassiin. Viinituvissa saa kokonaisena paistettua kanaakin. Kaupungintalon läheltä löysin pizzerian. Eihän sitä voi koko aikaa leivoksiakaan syödä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      102
      1270
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      89
      769
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      681
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      541
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      181
      489
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      487
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      473
    Aihe