Arvostelu sensuroitu

Pekka

Tulin tässä katsomaan, että millaisia kommentteja tämä minun "osioiden" arvostelu on saanut aikaan, mutta se on näköjään sensuroitu kokonaan pois. Liekkö tämä tyhmä "osiointi" tämän meidän seriffimme käsialaa, kun piti "punakynää" käyttää.

Ja sanon arvosteluni vielä kerran, että kissat olisivat ihan hyvin pärjänneet yhdellä osiolla, eivätkä kolmea niin kuin nyt on.

No on noita lapsellisuuksia muitakin, esimerkiksi Saksanpaimenkoirille oli nyt oma osastonsa. Voi pyhä sylvi sanon minä. Muutenkin eräin paikon homma on niin tukossa, että viestit tulee näkyviin huonoimmassa tapauksessa vasta seuraavana päivänä.

Että tämmöistä tämä Suomi24.fi:n toiminta on.

4

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Likka

No koiraihmisillä on yleensä vielä vaikeampaa kuin näillä kissaihmisillä täällä.

Mulla on Sakemanni kissojen lisäksi mutta mä en hermostu jos mun koiraa nimetään susikoiraksi kuten jotkut.

Meitä on moneen junaan. Jotkut ovat vaan niin suppeakatseisia etteivät voi vilkaistakaan muihin rotuihin tai juttuihin.

Olkaamme onnellisia me jotka pidämme eläimistä emmekä roduista vain rodun vuoksi.

• Manu (palstan valvoja)

poistin viestisi turhana - kun ei näyttänyt tulevan kommentteja sen enempää. Pyydän anteeksi, jos pahoitin mielesi - se ei tietenkään ollut tarkoitukseni. Tuo aihealueiden jakaminen kolmeen on ylläpidon ajatus - ei minun. Ja itse kannatan sitä - selkeyttää kokonaisuutta, kunhan te kirjoittajat vaan totutte siihen.........! Tuo viestien "tökkiminen" on ikävä kyllä joka ainoan Suomi24-palstan ongelma - pahimmillaan iltapäivisin, jolloin usein tulee viestejä niin paljon, että palvelin kuormittuu liikaa. Itse ns. "pudottelen" teidän viestejänne näkyviin sen minkä kerkiän, ettei näkyviin jäisi tyhjiä ja tupla- tai jopa triplaviestejä - ymmärtänet. Eipä muuta nyt - kirjoittelemisiin, t. Manu (palstan valvoja) kissoineen.

• Pekka

Taisin olla herännyt ylös väärällä jalalla ja taisin antaa vähän turhankin kiperät kommentit. Nyt vähän harmittaa, vähempikin olisi piisannut...

t.Pekka

• Krisse

Hyvä juttu, että eläintenhoidon eri osa-alueille on omat keskustelunsa (esim. ruokinta), yleisellä foorumilla voi sitten puida niitä asioista, joista ei juttua riitä omaksi keskusteluksi asti. Tämä selkeyttää lukemista. Nyt kun vielä kaikki kirjoittelijat ymmärtäisivät otsikoinnin selkeän otsikoinnin tärkeyden!

Samaa mieltä olen siitä, että eri roduille ei ole oikein järkeä olla omia keskusteluita. Kyllä luulisi eri rotuisten mahtuvan samaan foorumiin, ei niitten eläinten hoito nyt rodun perusteella niin eroa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe