Millaisia kokemuksia teillä yhdistelmästä?Omat ovat vaikeat...Sarvien kalkkaa harva se päivä mutta olemme kuitenkin selvinneet.
KaurisN ja OinasM
3
852
Vastaukset
- kaurisMIES.
Eihän toi oinas/kauris mikään klassinen ihanneyhdistelmä ole, mutta kyllä kuulemma oinas on tulimerkeistä kauriille se vähiten epäsopiva. Eli jousimies ja leijona olisivat vielä huonompia vaihtoehtoja!
Mulla on kaverina useampikin oinasnainen, oinasmiehiä en tosin kovin montaa tunne, ei tule ainuttakaan mieleen näin äkkiseltään. Mutta oinasnaisten kanssa kyllä tulen juttuun. Ovathan ne pirulaiset räväköitä, todella omapäisiä ja temperamenttisia. Mutta ei meikäläinen jää tulisuudessa kakkoseksi, kun ite oon nouseva jousimies ja kuuskorpioni.
Helppoa kumppania et ole itsellesi valinnut, mutta eiköhän se siitä. Tsemppiä vaan ja hyvää kevättä teille molemmille!- kauriskääkkä
Oinas on känkkäränkkä, mutta sillä on sydän!
- mun..
merkki, eli KAURIS pistää oinasmiehen ojennukseen oitis, jos on aihetta siihen! Ja oinasmies tykkää siitä.. :)
Hyvin menee, jos ymmärtää oinasmiehen oikut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2154065Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382285Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58871- 44832