Millaisia kokemuksia teillä yhdistelmästä?Omat ovat vaikeat...Sarvien kalkkaa harva se päivä mutta olemme kuitenkin selvinneet.
KaurisN ja OinasM
3
846
Vastaukset
- kaurisMIES.
Eihän toi oinas/kauris mikään klassinen ihanneyhdistelmä ole, mutta kyllä kuulemma oinas on tulimerkeistä kauriille se vähiten epäsopiva. Eli jousimies ja leijona olisivat vielä huonompia vaihtoehtoja!
Mulla on kaverina useampikin oinasnainen, oinasmiehiä en tosin kovin montaa tunne, ei tule ainuttakaan mieleen näin äkkiseltään. Mutta oinasnaisten kanssa kyllä tulen juttuun. Ovathan ne pirulaiset räväköitä, todella omapäisiä ja temperamenttisia. Mutta ei meikäläinen jää tulisuudessa kakkoseksi, kun ite oon nouseva jousimies ja kuuskorpioni.
Helppoa kumppania et ole itsellesi valinnut, mutta eiköhän se siitä. Tsemppiä vaan ja hyvää kevättä teille molemmille!- kauriskääkkä
Oinas on känkkäränkkä, mutta sillä on sydän!
- mun..
merkki, eli KAURIS pistää oinasmiehen ojennukseen oitis, jos on aihetta siihen! Ja oinasmies tykkää siitä.. :)
Hyvin menee, jos ymmärtää oinasmiehen oikut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741