Olen itse neitsytN...ja
olen kolmesti ollut tekemisessä Rapu miehen kans.
Yhden kaa seurustelin aikoinaan.
Toiseen rakastuin, mut en seurustellut,
kaikki päätty väärinkäsityksiin:(
Unohtiko hän minut noin nopsaa, vai onkos ujo?
Sama homma tuntuu olevan tähän nykyiseen, johon olen ihastunut ja tiedän että hän myös, mut miksei aloitetta tule? Ujoko?
Kertokaas nyt..
Neitsyt-N ja Rapu-M
5
956
Vastaukset
- NIISHA
Hänellä on luultavasti monta rautaa tulessa ja kiireitä pitää sen takia.Pidä yhteyttä häneen jatkuvasti ja osoita kiinnostuksesi avoimesti muuten loppuu ennenkuin alkaakaan.Itselläni on Rapu mies 4.ttä vuotta jo ja häntä pitää koko ajan kehua ja ylistää muuten katoaa.Alkaa heti vinkumaan muita naisia vanhoja ja uusia.Ei kestä olla hetkeäkään yksin vaan aina etsii uutta ja parempaa.Mieti kaksi kertaa lähdetkö leikkiin.
- Nimetön
Just päättynyt suhde, itse neitsyt ja mies rapu.
Kaikki kartat sanoo että olis pitänyt olla tosi hyvä match, mutta ei ollut. Mies herkkä, riitaisa, otti kaiken itseensä, kiukutteleva, mustasukkainen ja mököttävä. Itse about samanlainen, eihän sitä toisiaan kestänyt :)
Ja mitä sanotaan että neitsyen ja ravun vastakohdat kiinnostavat toisiaan - pyh sanon minä.
Mutta minkä ravustani opin; tarvitsee huomiota, tukemista, kehumista, egon pönkitystä ja hellyyttä vaikka väkisin voidakseen hyvin. Joten siitä vaan jos tuntuu olevan sen arvoinen. - NIISHA
Nimetön kirjoitti:
Just päättynyt suhde, itse neitsyt ja mies rapu.
Kaikki kartat sanoo että olis pitänyt olla tosi hyvä match, mutta ei ollut. Mies herkkä, riitaisa, otti kaiken itseensä, kiukutteleva, mustasukkainen ja mököttävä. Itse about samanlainen, eihän sitä toisiaan kestänyt :)
Ja mitä sanotaan että neitsyen ja ravun vastakohdat kiinnostavat toisiaan - pyh sanon minä.
Mutta minkä ravustani opin; tarvitsee huomiota, tukemista, kehumista, egon pönkitystä ja hellyyttä vaikka väkisin voidakseen hyvin. Joten siitä vaan jos tuntuu olevan sen arvoinen.Juuri noin se menee->Mutta minkä ravustani opin; tarvitsee huomiota, tukemista, kehumista, egon pönkitystä ja hellyyttä vaikka väkisin voidakseen hyvin.
- neitsyt....mies
NIISHA kirjoitti:
Juuri noin se menee->Mutta minkä ravustani opin; tarvitsee huomiota, tukemista, kehumista, egon pönkitystä ja hellyyttä vaikka väkisin voidakseen hyvin.
Ravun hallitseva planeetta on itse äitikuu. Sotku siitä tulee kun kaks akkaa alkaa seurustella. Molemmat tarvitsevat paljon huomiota ja ovat jos saan sanoa paitsi naisellisia niin myös lapsellisia. Rapumiehellä on äitiä ikävä.
- tuntematon
kuule mul on poikaystävä ja meil on MELKEIN samalla tavalla. ongelma on se että me molemmat ollaan ujoja, mä ja se, ja koko ajan kumpikin toivoo samaa:"Toivottavasti se laittais viestin...". ei sujunu, joten rupesin vähän jutteleen. kyl se kai vähän autto, mut en kysyny onko se ujo, mut ite voisit yrittää. eli sun ite täytys tehä jotain, sillä sekin kai aattelee, miks ei tuu viestejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882