Onko kellään uuden auton omistajalla kokemuksia ko. korjaamosta. Hinta-, laatusuhde jne. Säilyykö takuu?
Olen kyllästynyt paikalliseen merkkikorjaamoon.Sikamaiset hinnat ja palvelu ylimielistä.
Bosch Car Service
7
4281
Vastaukset
- mutta Saksassa
varsin arvostettu ja hyvämaineinen ketju.
- on ja
eritäin kallis ja suullisesti sovitut asiat
pidä.- NikiLauda
Nikusen autohuollossa on kyseinen toiminto ja siellä ei ennalta sovitut huollot pidä ellei ole kirjallisia.
- rthrt
parin kolmen vuoden ajalta pelkkää hyvää palautetta.....parit vaikeat ajoittaiset käynti häiriötkin selvittivät mallikkaasti jota eivät merkkiliikkeessä ensiksi edes halunneet ottaa työn alle saatikka sitten löytäneet niitä lukusista yrityksistä huolimatta! Suosittelen....ja siihen hintaan....laatu maksaa mutta ei niin paljon kuin merkkiliikkessä
- MB 220
Näitä paikkoja. Rahalla voi jokainen "korjaamo" ostaa ylikansallisen merkin ja kupataan sitten asikkaalta rahat pois. Merkkikorjaamoa ei tuolla kyltillä kuitenkaan tule.
Ammattitaidon kanssa ei välttämättä mitään tekoa.
Sikamaiset tuntilaskutukset ja valohoitoa annetaan surutta. Merkkiliikkeissä sentään saattaa olla jonkinlainen "haju" viasta. - nipponisti
Ja olkaapa tarkkana kun vaihdatatte öljyjä Nikusen lafkassa Oulussa,kattokaa onko öljy kirkasta,voi myös lipsahtaa jäteöljyä koneeseen.
- anonyymi_UzA
autostani renault twingo hajosi starttimoottori.kuluksi arveltiin 500-700€, nyt 10 pvän päästä sain autoni yht,953€!?asennus388 ja varaosa 465€ ja sijais auto 20€/pvä vaikka mainostavat ilmaisuudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039