Apua?!? Uranus Kaloissa!

Gone Fishing

Kertokaa hyvät Kalaihmiset, varsinkin ajalla 1.-4.3. syntyneet Kalat, miten vuodet 2004-2006 poikkesivat normaalista? Tapahtuiko teille jotain erikoista silloin? Oliko elämänvauhti jotenkin kiihkeämpää kuin aikaisemmin?
Kuulin juuri ystävältäni joka harrastaa horoskooppeja, että Uranus "jyrää" Kaloissa juuri tällä hetkellä. Pelottavaa!!!! Itse olen 11.3. syntynyt ja kaikki vasta EDESSÄ.... :(

7

1343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tarkoittaa?

"että Uranus "jyrää" Kaloissa juuri tällä hetkellä."

• kalauros

valinnut hyvän päivän syntyä;)
      Tottahan toki kiihkeää oli noiden vuosien aikana ja mikä parasta,sama aika on juuri kohta tulossa. :)
      Ota vaan ihan rauhallisesti ja nauti,sillä mikään ei ole pysyvää.. seksi on kuitenkin hyvää;)

• Gone Fishing

taidat olla samana päivänä syntynyt kun minä?
        Kiihkeitä aikojako onkin tiedossa? Ja minä kun luulin, että jotain todella kamalaa....
        Sitten otankin ihan rauhallisesti ja aloitan valmistautumaan "suureen ilotulitukseen" :)

• Mirtsukka77

Minäkin olen synt. 11.03 eli sehän olikin ihan vilkas päivä kätilöopistolla!Tuosta Uranuksen transiitista sen verran,että itse en ylipäätnsä edes noteeraa niitä,koska kaikesta menee maku jos rupee kyttäämään niitä.Sorry!

• epäilijä

koskaan tapahtua mitään jännää ja erikoista?
      En usko.
      Kalat on sen verran tylsää sakkia.

• vähän

miksi luuraat tylsän sakin sivuilla? vinkivink:)

• epäilijä minäkin

Kaloilla on mielikuvitusta vaikka muille jakaa, mutta ei kyllä jaa sitä muille.. eiköhän jokainen keksi itse omat sirkushuvit. Epäilen että olet katkera

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      111
      6828
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      620
      4698
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3074
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      136
      1301
    5. 50
      1255
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      116
      988
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      49
      892
    8. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      33
      876
    9. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      844
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      833
    Aihe