Apua?!? Uranus Kaloissa!

Gone Fishing

Kertokaa hyvät Kalaihmiset, varsinkin ajalla 1.-4.3. syntyneet Kalat, miten vuodet 2004-2006 poikkesivat normaalista? Tapahtuiko teille jotain erikoista silloin? Oliko elämänvauhti jotenkin kiihkeämpää kuin aikaisemmin?
Kuulin juuri ystävältäni joka harrastaa horoskooppeja, että Uranus "jyrää" Kaloissa juuri tällä hetkellä. Pelottavaa!!!! Itse olen 11.3. syntynyt ja kaikki vasta EDESSÄ.... :(

7

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se tarkoittaa?

      "että Uranus "jyrää" Kaloissa juuri tällä hetkellä."

    • kalauros

      valinnut hyvän päivän syntyä;)
      Tottahan toki kiihkeää oli noiden vuosien aikana ja mikä parasta,sama aika on juuri kohta tulossa. :)
      Ota vaan ihan rauhallisesti ja nauti,sillä mikään ei ole pysyvää.. seksi on kuitenkin hyvää;)

      • Gone Fishing

        taidat olla samana päivänä syntynyt kun minä?
        Kiihkeitä aikojako onkin tiedossa? Ja minä kun luulin, että jotain todella kamalaa....
        Sitten otankin ihan rauhallisesti ja aloitan valmistautumaan "suureen ilotulitukseen" :)


    • Mirtsukka77

      Minäkin olen synt. 11.03 eli sehän olikin ihan vilkas päivä kätilöopistolla!Tuosta Uranuksen transiitista sen verran,että itse en ylipäätnsä edes noteeraa niitä,koska kaikesta menee maku jos rupee kyttäämään niitä.Sorry!

    • epäilijä

      koskaan tapahtua mitään jännää ja erikoista?
      En usko.
      Kalat on sen verran tylsää sakkia.

      • vähän

        miksi luuraat tylsän sakin sivuilla? vinkivink:)


      • epäilijä minäkin

        Kaloilla on mielikuvitusta vaikka muille jakaa, mutta ei kyllä jaa sitä muille.. eiköhän jokainen keksi itse omat sirkushuvit. Epäilen että olet katkera


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe