Kuuluuko Norovirukseen / sen aiheuttamaan ripuliin väsymys? Olin sairaalahoidossa, kun kuivuin ripulin & oksentelun takia. Epäilivät norovirusta ja ottivat näytteenkin, mutta se on kadonnut kuin ... !
Mulla laski veren kalium ( suola ) liian alas ja sitä annettiin suoraan suoneen nopeasti ja 6 litran pussiin oli laitettu kaliumlisät ja annettiin suun kautta tabletteina, kun oksentaminen loppui 2 vrk kuluttua mutta vesiripuli jatkuu yhä. Kaliumit nousi liian korkealle!
Olin osastolla tosi väsyksissä, lepäsin lähes koko ajan. Oli mulla sydänseurantakin rytmihäiriöiden takia.
Olen ollut kotona kolmatta päivää ja tilanne on se, että väsyttää todella paljon. Ei 1.5 tunnin päiväunet riitä, eikä vaikka yöllä on nukkunut 8 tuntia.
Kuuluuko väsymys harmittomana oireena vesiripuliin ( joukossa välillä vertakin, ei peräpukamia ) / noron jälkimaininkeihin?
Ruoka ei maistu yhtään, mutta olen yrittänyt syödä ja juoda vähän.
Olen yrittänyt olla hereillä ja ratkoa ristikoita mutta minulla ei ole voimia lähteä ulos eikä voimistella. On huimausta.
Norovirus / ripuli
1
1132
Vastaukset
- normaalia.
älä ainakaan vielä pelästy. menit todella heikkoon kuntoon kuivumisen vuoksi, ja siitä seuraa myös harmiton väsymys. itselläni oli ripulia ja huonovointisuutta 4vkoa(kamalaa!!!) ja tämän aikana ja sen jälkeen olen nukkunut todella paljon. nyt jo terveenä kävin töissä viime viikon ja torstaina kotiin tultua nukahdin sänkyyn illalla klo 22 ja heräilin aina välillä vessaan mutta lopullisesti heräsin perjantaina iltapäivällä klo 16.30... joten nuku kun väsyttää, se auttaa :)
toinen juttu onkin sitten kun kerroit että ulosteen mukana tulee verta? mitä lääkärit siihen sanoivat, mikä siihen syynä? jos veri on kirkasta niin tulee varmasti liiallisesta wc:ssä ravaamisesta ja pyyhkimisestä, mutta jos se on tummaa tai sitä on paljon, niin kannattaa kysästä asiaa lekurilta.
hyvää kevättä ja parane pian! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016133
- 2123396
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183315Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2652052
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441636- 61398