onko teillä ollut täällä koskaan mitään esittelyä? Tiedättekö te siis toisistanne mitään?
Ois kiinnostavaa tietää esim. minkä ikästä sakkia näiden nimimerkkien takana on? Ollaanko kovinkin heterogeenista porukkaa...
Ymmärrän kyllä, ettei ihmiset välttämättä haluu kertoo itsestään mitään henkilötietoja: enpä minäkään täällä omalla nimelläni naputtele. Mut joillain palstoilla ihmiset näköjään kertoo joitain faktoja itsestään.
Mitä mieltä ootte? Oisko ideaa kertoo omaa ikää tai muuta mitä haluu? Tyrmätkää rauhassa tää, jos on huono idea ;)
HEI IHMISET,
9
788
Vastaukset
- Sivustaseuraaja
Jujitsu is a system of unarmed self-defense that was practiced by the warrior class of Japan as an auxiliary art to the bow, spear, and sword. It was later practiced by commoners who were by law forbidden to carry arms. Its earliest forms were crude but effective throws, chokes, joint-locks, and strikes (kicks and punches) to vital points of the body.
Tutkikaa tätä tarkkaan!!! - Jojo
Ettei sinulle Kaisla jäisi epäselväksi mihin uskon,tässä vastaus: "Minä uskon Jumalaan,Isään, Kaikkivaltiaaseen,taivaan ja maan luojaan ja Jeesukseen Kristukseen,Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme, joka sikisi Pyhästä Hengestä, syntyi neitsyt Mariasta,kärsi Pontius Pilatuksen aikana, ristiin naulittiin,kuoli ja haudattiin astui alas tuonelaan, nousi kolmantena päivänä kuolleista,astui ylös taivaisiin, istuu Jumalan Isän Kaikkivaltiaan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita, ja Pyhään Henkeen,pyhän yhteisen seurakunnan PYHÄIN YHTEYDEN syntien anteeksisaamisen, ruumiin ylösnousemiseen ja iankaikkiseen elämään. Näin uskon yst.terv.Jojo ikääntynyt ihminen suomen hämeestä.
- !!!
Sukupuoli: mies
Kansalaisuus: Suomen kansalainen
Ikä: haarukassa 15-85 v.
Koulutus: riittävä
Perhesuhteet: on
Auto: on
Pituus: sopiva
Paino: sopiva
Harrastukset: Lestadiolaisuus-palsta jotakin pientä muuta
Kuinka paljon nähnyt maailmaa: riittävästi - kaisla
paljastan kaiken:
Sukupuoli: nainen
Kansalaisuus: suomen
Ikä: ei kolmenkympin kriisiä vielä
Koulutus: suoritettu, uutta putkeen siinä sivussa
Perhesuhteet: onnelliset
Auto: ei suunnitelmissa
Pituus: sopiva
Paino: sopiva
Harrastukset: pitää liikkeellä
Kuinka paljon nähnyt maailmaa: EN LÄHESKÄÄN TARPEEKSI, tuhansittain tutkimattomia kolkkia, lentoliput odottavat kirjahyllyllä -ja vievät minut ajan mittaan kauaskauas;)- el kirahwi
En viitsi kirjoittaa kaikkea uudestaan, koska pääsen helpommalla toteamalla, että oikeastaan kaikki kaislan mainitsemat pitävät paikkansa kohdallani paitsi, että olen mies. Tosin kolmenkympinkriisistä ei koskaan tiedä, milloin se iskee...
- Sivustaseuraaja
el kirahwi kirjoitti:
En viitsi kirjoittaa kaikkea uudestaan, koska pääsen helpommalla toteamalla, että oikeastaan kaikki kaislan mainitsemat pitävät paikkansa kohdallani paitsi, että olen mies. Tosin kolmenkympinkriisistä ei koskaan tiedä, milloin se iskee...
..olen päälle kolmekybää ja odotan edelleen, josko tää teini-ikä kohtpuoleen päättyis ja osais ruveta viettään aikuisen ihmisen elämää. Tuo kolmenkympin kriisi voi omalta kohdalta tulla samaan aikaan viidenkympin villityksen kanssa. Huhhuh...
- vakas@M
Olen 52 vuotias
Eronnut "sinkku"
yhteystiedot:-
Markku Säisä
Margaretagatan 7
50638 Borås
Sverige
[email protected]
033-410935
Tuossahan ne tiedot sitten ovat, eikä se haittaa vaikka ne täällä julki tuokin. - VL-mies
Ikä: 30v
Sukupuoli: Mies
Siviilisääty: Naimisissa
Lapset: 2 kpl 9 ja 11 vuotiaat
Asuinpaikka: Pohjois-Pohjanmaa - kaisla
Jos nää vastaukset edustaa "keskiverto-palstalaista" niin suurin osa meistä näyttäs pyörivän siinä kolmenkympin hujakoilla...mitä nyt muutama vuosi voi olla mittarissa enemmän tai vähemmän:) Niin mä vähän arvelinkin! Vaikka mietin, että voihan asia olla ihan toisinkin.
Aurinkoista mieltä teille immeiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080