Minä haluaisin kertoa,
rehellisesti,
unelmista jotka täyttävät pääni lupaa kysymättä,
ruuhkabussissa...
kiireisenä työpäivänä...
spinning-tunnilla...
Minä ajattelen hellyyttä.
Miltä tuntuu hengitys poskellani
ja silittävät kädet lapaluillani.
Kaikesta muusta minä osaan luopua,
osaan olla ilman ja tyytyväinen
mutta hellyyttä minä kaipaan kipuun asti.
Katseeni mittailee vastaantulijoita lähes salaa,
olisiko sinun sylisi juuri sen kokoinen, että minun olisi siihen hyvä jäädä ja tehdä koti.
Etsin
3
232
Vastaukset
- Oman sylinsä löytänyt
Toivon vilpittömästi ja kokosydänmestäni että sinä pian löydät sylin jossa saada hellyyttä:)Tiedän tunteesi minullakin oli tuo hellyyden kova kaipuu ja puute kunnes yllättäen löysin sylin johon käpertyä enkä vois olla onnellisempi:)Kaikkea hyvää sinulle ja Tsemppiä!Se sinulle sopiva syli tulee vastaan kun sitä vähiten odotat ei se etsimällä löydy näin ainakin usein on että se sopiva löytyy kun sitä vähiten odottaa.Niin kävi esim,minulle.
- Mielikki*
Olen etsinyt ja ollut etsimättä, vai olenko silloinkin salaa etsinyt koska olen kuullut ettei etsimällä ketään löydä ? ;p
Mutta kiitos sanoistasi! :)
- lindalinda1
ei tämäkään runosi tee poikkeusta aiempiisi.
Kuten olen aina sanonut, niissä on kohtalokkuut-
ta ja kipua, myöskin kaipausta.
" olisiko Sinun sylisi juuri sen kokoinen "
Kaunista ja koskettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.673177Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 98988
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859