naista,joka lähtisi kanssani pilkille?
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
Vastaukset 24
Vanhimmat
vai mauton lateksikalvo?
elesa. Oon seissemän kymmentä vanaha, lihava ja hampaaton haiseva akka. Lähen mielelläni tuollasen nuoren uroon kanssa telmimään jäälle. Sano vain milloin, niin oon alta-aikayksikön teillä.
yrittää näytellä naista.
miehestä jos herra niin haluaa?
Anonyymikirjoittajista tietää mitä te olette.
naista vai miestä?
aloituksesta lähtien kysytään vain ja ainoastaan naista pilkkikaveriksi.
Joka tykkää niin onkimisesta,kuin pilkillä olostakin ! Asustelen ihan kekustassa ja olen sinkku,joten senkin puolesta olen vapaa lähtemään. Eikä kalat ulkonäköänikään säikähdä :)
ei se oo sinkuilla heleppoo!
Ja minä tyttö lähtisin heti!
Katsoin tuon Jussin kuvan ja ihan oli mukiinmenevä mies :)
Mitä naurettavaa siinä on,jos pilkkiseuraa etsii ?
jos kädestä pitäen pilkkimisen salat minulle neuvoisit...
tulla minun ja tämän Jussin väliin !
Minun kanssani jäät toiseksi,niin tiedollisesti,kuin ulkonäöllisestikkin !
Minä meinaan olen oikeasti luonnossa liikkumisen ammattilainen,jolle ei enää tarvii opettaa niitä taitoja!
Voimme Jussin kanssa keskittyä keskustelemaan ja muuhun !
itsestäsi, neito rukka... Annetaanpa Jussin nyt päättää kumman kanssa pilkille haluaa, vai kelpaako kumpikaan...?
vaan tiedot. Jussi varmaankin liikkuu luonnossa henkilön kanssa,joka olosuhteet hyvin tuntee.Olen hyvä keskustelija ja vielä päälle minua on siunattu kauniilla ulkonäöllä.Anteeksi,kun itseäni kehuskelen :)
Olen tottunut AINA saamaan haluamani ja saamaan tahtoni lävitse. En todellakaan ole tyttö parka tms. Siirry suosiolla syrjään !!
Olen tahto nainen !
usko poies vinhamimmiseni. kato jussukka kaipaa haasteita
vaikka pilkille ja muuallekkin?
toiseksi! tuo tyttö polkee sut rukan alleen
itkettävää, jos ei naisseuraa muuten saa kuin tältä kommari-ja lestapalstalta.
esiintyä kolmena henkilönä samassa keskustelussa.
meleko säälittävä tyyppi!
vain tällä nimimerkillä,että lopeta tuo turhan päiväinen luulottelu.
kyllä sinä olet pahin anonyymikirjoittaja joita sodan jälkeen on nähty eikä tainnu olla ennen sotiakaan. Kumpikin pää laulaa eikä tolokun häivää, tuulenhuuhtoma olet
väittämäsi?
keskustan palsta.