Millainen on Kangasvuori asuínpaikkana perheelliselle? Millaiset päivähoitopaikat, asumisviihtyvyys jne... Jos sinulla om kokemuksia asiasta kerrothan mielipiteesi. Kiitos ja hyvää kevään odotusta.
Millainen on Kangasvuori asuinpaikkana?
48
10027
Vastaukset
- KänniOnni
Ja turpaas niin kangasvuori on oikea paikka sulle.
- jykyläläinen
Ikäni JKL:ssä asuneena en ole koskaan kuullut Kangasvuoresta mitään hyvää. En suosittele muuttoa sinne, vaikka asuntojen hinnat ja vuokrat varmasti ovatkin halvemmat kuin muualla. Syitä miksi Kangasvuori ei sovellu varsinkaan lapsiperheelle:
- kaupungin vuokrataloja ja spurguja narkkareita paljon
- rikollisuutta ja häiriöitä enemmän kuin muualla
- ankea paikka rakentamisenkin puolesta, ddr:n tyylisiä paperisia kuutiokerrostaloja kuin Helsingin Jakomäessä konsanaan
- palveluita periaatteessa on, mutta ovat aika kökköisiä käytännössä. ostoskeskuksen alue lisäksi todella rauhaton. kaupunkiin pitkä matka
- pimeällä pelottaa liikkua
- mielisairaala tai mikä lie hörhösairaala sijaitsee Kangasvuoressa, joten potilaita liikuskelee lähimaastossa
Lapsiperheelle sopivampia alueita ovat esim:
- Kukkumäki
- Lohikoski
- Nenäinniemi
- Ristikivi
- Kortepohja, Laajavuori
Lapsiperheille sopimattomia / huonoja alueita Kangasvuoren lisäksi:
- Pupuhuhta
- Huhtasuo
- Kangaslampi
- Kuokkalaakaan en voi suositella varauksetta, vaikkei se Pupiksen/Huhtasuon tasolla olekaan
- Keltinmäkikin on melko rauhaton nykyisin- kangasvuori,pupuhuhta
hei,mitä te oikeasti tiedätte asumisesta kangasvuoressa ja pupuhuhdassa.
puhutte aina paskaa että täällä saa turpaansa.
ei pidä paikkaansa.
tulisitte tänne asumaan ja ette kuuntelisi huhupuheita niin silloin tiedätte että paikassa ei ole mitään vikaa.
itse olen asunu jo 33 vuotta pupuhuhdassa ja hyvin on menny.
en suostuisi muuttaa täältä minnekään muualle jkl:ää vaan ennemmin vaihdan paikkakuntaa.
Ps.ulkomaalaiset on erittäin mukavia täällä ja ne ei rettelöi niin kuin suomalaiset. eikä ne edes juo alkoholia. - Vakaa vanha
kangasvuori,pupuhuhta kirjoitti:
ei pidä paikkaansa.
tulisitte tänne asumaan ja ette kuuntelisi huhupuheita niin silloin tiedätte että paikassa ei ole mitään vikaa.
en suostuisi muuttaa täältä minnekään muualle jkl:ää vaan ennemmin vaihdan paikkakuntaa.
Ps.ulkomaalaiset on erittäin mukavia täällä ja ne ei rettelöi niin kuin suomalaiset. eikä ne edes juo alkoholia.Aikanaan kävin koulua keskustassa puparista tuli krapulassa porukka maanantaisin kouluun.Satunnaisesti samaa porukkaa kaupungilla nähneenä meno jatkuu.Keskustelut oli heillä sillä tasolla pääsikö kapakkaan sisälle vai heittivätkö ulos 16v kuin oltiin.Nythän kysyttiin Kangasvuoresta siitä en tiedä.Jokaiselle sosiaaliluokalle on varmasti alueensa valita.
- juupa juu...
"ostoskeskuksen alue lisäksi todella rauhaton. kaupunkiin pitkä matka"
siis minkä ostoskeskuksen? ja mihin kaupunkiin?
Kangasvuoressa EI OLE ostoskeskusta ja kangasvuori tiettävästi kuuluu kaupunkiin. Keskustaan matkaa nelisen kilsaa, sekö pitkä?
Aivan yhtä hyvä asuinalueena kuin muutkin ja palvelut lähellä Seppälässä. - muistutus
juupa juu... kirjoitti:
"ostoskeskuksen alue lisäksi todella rauhaton. kaupunkiin pitkä matka"
siis minkä ostoskeskuksen? ja mihin kaupunkiin?
Kangasvuoressa EI OLE ostoskeskusta ja kangasvuori tiettävästi kuuluu kaupunkiin. Keskustaan matkaa nelisen kilsaa, sekö pitkä?
Aivan yhtä hyvä asuinalueena kuin muutkin ja palvelut lähellä Seppälässä."siis minkä ostoskeskuksen?"
Niinpä, minkä ostoskeskuksen... Kangasvuorellahan oli (huom OLI) sellainen kunnes joku poltti sen. Eli siltä osin kysymyksesi on oikein; Kangasvuoressa EI OLE ostoskeskusta!
Koska se on poltettu.
http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2002/08/124954
Nyt taisi arvon nimimerkki juupajuu.. sortua omaan "näppäryyteensä", heh heh - Kangasvuoressako ???
muistutus kirjoitti:
"siis minkä ostoskeskuksen?"
Niinpä, minkä ostoskeskuksen... Kangasvuorellahan oli (huom OLI) sellainen kunnes joku poltti sen. Eli siltä osin kysymyksesi on oikein; Kangasvuoressa EI OLE ostoskeskusta!
Koska se on poltettu.
http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2002/08/124954
Nyt taisi arvon nimimerkki juupajuu.. sortua omaan "näppäryyteensä", heh hehNiin siinäkö, jossa oli pizzeria, ärrä ja joku pieni sähköliike. Kaipa sitä ostoskeskukseksi pystyi joskus 60-luvulla sanomaan... Kyllähän se "ostoskeskus" on ollut jo pitkän aikaa siinä Seppäläntien toisella puolella.
Ei muuten kirjoiteta "Kangasvuorella" vaan "Kangasvuoressa" - tiedoksi vaan... - muahahahbuahaha
Kangasvuoressako ??? kirjoitti:
Niin siinäkö, jossa oli pizzeria, ärrä ja joku pieni sähköliike. Kaipa sitä ostoskeskukseksi pystyi joskus 60-luvulla sanomaan... Kyllähän se "ostoskeskus" on ollut jo pitkän aikaa siinä Seppäläntien toisella puolella.
Ei muuten kirjoiteta "Kangasvuorella" vaan "Kangasvuoressa" - tiedoksi vaan...seliseli. älä leiki välkympää mitä olet
- kusella
Niin siinäkö, jossa oli pizzeria, ärrä ja joku pieni sähköliike. Kaipa sitä ostoskeskukseksi pystyi joskus 60-luvulla sanomaan... Kyllähän se "ostoskeskus" on ollut jo pitkän aikaa siinä Seppäläntien toisella puolella.
Ei muuten kirjoiteta "Kangasvuorella" vaan "Kangasvuoressa" - tiedoksi vaan...Niin onhan se ihan eri asia olla kusessa kuin kusella. heeeheh.
Ei muuten kirjoiteta "ärrä" vaan "R-kioski" - tiedoksi vaan... - Dont_care
kangasvuori,pupuhuhta kirjoitti:
ei pidä paikkaansa.
Ps.ulkomaalaiset on erittäin mukavia täällä ja ne ei rettelöi niin kuin suomalaiset. eikä ne edes juo alkoholia.No tämä kyseinen henkilö ei siellä asumisesta tiedäkään mitään ja kaikki mainostavat aina ensimmäisenä Kangasvuoren mielisairaalaa. Samalla tavalla he pelkäävät sinua, kuin sinä heitä. Potilas ja rikollinen on eri asia.
Itseasiassa Pupuhuhta on kodikas paikka lapsiperheille. Itse vartuin siellä ja koko kerrostalon lapset leikkivät pihalla hiekkalaatikolla yhdessä. Kun muutimme pois, ei enää kavereita niin paljoa ollutkaan. Kuitenkin suhteet näihin lapsuuden ystäviin on säilynyt jossakin muotoa.
Ja tarvitseeko nykyajan vanhempien aina elättää lapsensa pumpulissa? Parempi, että itse oppii tekemään havaintoja. - poälkmlkkj
itse asun huhtasuolla, olen asunut perheeni kanssa täällä puparissa(paska paikka, en suosittele kenellekkään, varsinkaan jos on lapsia), kangaslammella(tykkäsin, paljon lapsia, leikkipuisto ihan vieressä, rauhallista) ja sulussa(muuten hyvä paikka, mutta vähän kaukana kaikesta, no bussilla pääsee, mutta ulkoilumahdollisuudet aika huonot talvisin kun kaikki lenkkireitit metässä on varattu hiihtäjille. todella rauhallista, itse tykkään tästä paikasta, tosin muutto tulossa lähemmäs keskustaa juuri välimatkan takia, meillä ei siis ole autoa ja myös lapsen hoitopaikka keskustassa koska täällä ei muita vapaita hoitopaikkoja ole kuin pupari, jonne en lastani vie).
huhtasuolla todellakin näkyy noita avopotilaita vähän liikaa - ettei..
Dont_care kirjoitti:
No tämä kyseinen henkilö ei siellä asumisesta tiedäkään mitään ja kaikki mainostavat aina ensimmäisenä Kangasvuoren mielisairaalaa. Samalla tavalla he pelkäävät sinua, kuin sinä heitä. Potilas ja rikollinen on eri asia.
Itseasiassa Pupuhuhta on kodikas paikka lapsiperheille. Itse vartuin siellä ja koko kerrostalon lapset leikkivät pihalla hiekkalaatikolla yhdessä. Kun muutimme pois, ei enää kavereita niin paljoa ollutkaan. Kuitenkin suhteet näihin lapsuuden ystäviin on säilynyt jossakin muotoa.
Ja tarvitseeko nykyajan vanhempien aina elättää lapsensa pumpulissa? Parempi, että itse oppii tekemään havaintoja.mielisairaaloita OLE OLEMASSAKAAN!! Ne ovat nykyaikana psykiatrisia sairaaloita ja Kangasvuoren potilaat ovat itse kärsineet niin paljon väkivaltaa toisten taholta, että ovat sairastuneet. Moni heistä pelkää kuollakseen toisia ihmisiä - ei suinkaan ole muille vaaraksi.
Sairaalan olemassa olo ei pahenna aluetta mitenkään. Ympäristö on nätti ja rauhallinen. Siellä on paljon puustoa ja maisemallisesti hyviä leikkipaikkoja lapsille.
Muuttakaa ny ihmeessä ja jättäkää turhat pelot poijes.
Nämä kirjoittajat tarkoittavat lähellä sijaitsevaa Pupuhuhtaa ja Huhtasuota, jotka ovat todella `hörhöjen` asuinalueita. Niistä löytyy ne kaupungin vuokratalot ja häirikköasukkaat.
Kangasvuori on alempana ja todella ainakin luonnosta pitävälle tosi kaunis alue asua. Hyvät kulkuyhteydet ja iso kauppafoorumi 500 - 800 metrin päässä. Löytyy pankki, apteekki, posti, isot kaupat ja erikoisliikkeitä.
Tervetuloa! - yksittäistapauksia
Ei muuten kirjoiteta "Kangasvuorella" vaan "Kangasvuoressa" - tiedoksi vaan...Eikös se kangasvuoren ostoskeskus poltettu (tekijä ei jäänyt kiinni).
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/tuhopoltto-vaurioitti-kerrostaloa-jyvaskylassa/486151/
Ostoskeskushan oli lähellä sitä kerrostaloa jossa räjäytettiin se pommi.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/jyvaskylan-rajahdystalon-tutkinta-lykkaantyy/2003/09/184436
Ei siitä ostoskeskuksesta ole kuin kivenheitto siihen taloon jossa laukkusurma tapahtui:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9622650
Kangasvuoren alue on rauhallista ja mukavaa aluetta, niin kuin Pupuhuhta ja Kangaslampikin. - Tuolla koetulla
ettei.. kirjoitti:
mielisairaaloita OLE OLEMASSAKAAN!! Ne ovat nykyaikana psykiatrisia sairaaloita ja Kangasvuoren potilaat ovat itse kärsineet niin paljon väkivaltaa toisten taholta, että ovat sairastuneet. Moni heistä pelkää kuollakseen toisia ihmisiä - ei suinkaan ole muille vaaraksi.
Sairaalan olemassa olo ei pahenna aluetta mitenkään. Ympäristö on nätti ja rauhallinen. Siellä on paljon puustoa ja maisemallisesti hyviä leikkipaikkoja lapsille.
Muuttakaa ny ihmeessä ja jättäkää turhat pelot poijes.
Nämä kirjoittajat tarkoittavat lähellä sijaitsevaa Pupuhuhtaa ja Huhtasuota, jotka ovat todella `hörhöjen` asuinalueita. Niistä löytyy ne kaupungin vuokratalot ja häirikköasukkaat.
Kangasvuori on alempana ja todella ainakin luonnosta pitävälle tosi kaunis alue asua. Hyvät kulkuyhteydet ja iso kauppafoorumi 500 - 800 metrin päässä. Löytyy pankki, apteekki, posti, isot kaupat ja erikoisliikkeitä.
Tervetuloa!ja nähdyllä väkivallalla perustellaan myös eräiden maahanmuuttajaryhmien epämiellyttävää ja maahamme soveltumatonta käyttäytymistä.
- ..........
poälkmlkkj kirjoitti:
itse asun huhtasuolla, olen asunut perheeni kanssa täällä puparissa(paska paikka, en suosittele kenellekkään, varsinkaan jos on lapsia), kangaslammella(tykkäsin, paljon lapsia, leikkipuisto ihan vieressä, rauhallista) ja sulussa(muuten hyvä paikka, mutta vähän kaukana kaikesta, no bussilla pääsee, mutta ulkoilumahdollisuudet aika huonot talvisin kun kaikki lenkkireitit metässä on varattu hiihtäjille. todella rauhallista, itse tykkään tästä paikasta, tosin muutto tulossa lähemmäs keskustaa juuri välimatkan takia, meillä ei siis ole autoa ja myös lapsen hoitopaikka keskustassa koska täällä ei muita vapaita hoitopaikkoja ole kuin pupari, jonne en lastani vie).
huhtasuolla todellakin näkyy noita avopotilaita vähän liikaaMillä tavalla avopotilaat näkyvät? Vai tarkoitatko päihdehuollon avopotilaita?
Minä kun ihan luulen, että psykiatrian avopotilaat ovat kaikkein näkymättömintä ja hiljaisinta väkeä. - Anonyymi
Vakaa vanha kirjoitti:
Aikanaan kävin koulua keskustassa puparista tuli krapulassa porukka maanantaisin kouluun.Satunnaisesti samaa porukkaa kaupungilla nähneenä meno jatkuu.Keskustelut oli heillä sillä tasolla pääsikö kapakkaan sisälle vai heittivätkö ulos 16v kuin oltiin.Nythän kysyttiin Kangasvuoresta siitä en tiedä.Jokaiselle sosiaaliluokalle on varmasti alueensa valita.
pidä pääskii hörhö
- Asuin Sulussa 4v
Kylläpä taas huomaa, että kirjoittajat eivät ole itse päivääkään asuneet seudulle, liekö siellä edes käyneet...
Meitä peloteltiin ihan kamalasti muuttamasta noin lähelle pahamaineista Pupuhuhtaa, kun muutimme Sulun perukoille. Siellä viihdyimme kuitenkin erittäin hyvin, oli rauhallista, mukavat lenkkeilypolut, uimapaikka ym ja muutimme pois vain, koska tarvitsimme isomman asunnon!
Olen myös ollut Huhtasuon alueella töissä, vieläpä näiden "alueen ongelmatapausten" parissa, ja ihan samanlaisia ovat ihmiset siellä, kuin muuallakin Jyväskylässä!!!
Kangasvuoressa on paljon omakotitaloja ja muutama kerrostalo. Omakotitaloalue tuntuu suht rauhalliselta, enkä itse näkisi mitään syytä, miksi lapsiperhe ei siellä viihtyisi! Seppälän palvelut ovat siinä ihan vieressä - ja kas kummaa, myös aika arvostettuna alueena pidetty Rasinrinne...
Lapsemme on Kangasvuoren päiväkodissa hoidossa, ja hoitopaikasta on vain positiivista sanottavaa! - ikämies
Asun lähellä huhtasuon ns.ostoskeskusta joka on hyvä asia eli kaikki palvelut saatavissa. Olen asunut täällä 3 vuotta ja pidän luonnosta ja mielestäni alue on ihan rauhallinen. En ole törmännyt riitapukareihin. Omistan koiran joten liikun paljon.Jos historiankirjoissa onkin ollut huono maine ei mielestäni kuulu enää tälle alueelle. Sanoisin rauhattomaksi alueeksi Jyväskylän keskustaa.
- asuinpaikkana
laaja käsite. Pupuhuhta- kani-kukkula tunnettu joviali- asuinpaikka. Hyvä asuinpaikka- miinus jyrkkä ylämäki- ilman omaa autoa. Alapuoli rivari/omakotitalo/pienkerrostalo - metsä lähellä- entiset häiriköt muuttaneet jo 20 v. sitten Kuokkalan keskustaan. Nykyisin eronneita ja yksinhuoltajia/ jo silloin/ilolla muistellen/ja mukavia pakolaisia. Lapsiperheille oikein hyvä asuinpaikka ja oiva tilaisuus tutustua monikulttuuriseen asuinmpäristöön aidosti positiivisessa hengessä.
- Manne Mora
Tuon kulmakunnan olosuhteista, asukkaista ja etenkin nuorisosta saa kohtalaisen kattavan kuvan lukemalla
asioihin perehtyneen Markku Ropposen kirjan Kuhala ja takapihojen tuonenvarjo. - Mikko Moottorisahanketju
Manne Mora kirjoitti:
Tuon kulmakunnan olosuhteista, asukkaista ja etenkin nuorisosta saa kohtalaisen kattavan kuvan lukemalla
asioihin perehtyneen Markku Ropposen kirjan Kuhala ja takapihojen tuonenvarjo.Vähän offtopickia, mutta joutuu vissiin alkaa lukeen noita Ropposen kirjoja oikeen urakalla. Vaikuttaa mielenkiintoselta, enpä ollu kuullukkaan tämmösestä kirjailijasta :)
Mitä tulee tohon Kangasvuori-kysymykseen, ni ite en muuttas, vaikka taitaa ne vanhanliiton pahikset nykysin lepäillä rauhassa tuolla Seppälänkankaan suunnalla suurin osa, tai linnassa tai Kankitiellä. - silmäsahaaja
Milläs tutkimuksella sanot, että nämä ihmiset ovat Kuokkalan keskustaan muuttaneet? Vei pohjan ja uskottavuuden koko kirjoitukseltasi.
- boyyyy
Mikko Moottorisahanketju kirjoitti:
Vähän offtopickia, mutta joutuu vissiin alkaa lukeen noita Ropposen kirjoja oikeen urakalla. Vaikuttaa mielenkiintoselta, enpä ollu kuullukkaan tämmösestä kirjailijasta :)
Mitä tulee tohon Kangasvuori-kysymykseen, ni ite en muuttas, vaikka taitaa ne vanhanliiton pahikset nykysin lepäillä rauhassa tuolla Seppälänkankaan suunnalla suurin osa, tai linnassa tai Kankitiellä.ei siellä eää tapahdu mitään :) joskus saatto että tapahtu. nykyään tosi rauhallinen paikka asua p.s 21 vuotta asunut :)
- cvxvvxvcxvxc
en ole kangasvuoressa asunut, vaan asutaan sulussa. päivähoitopaikoista tiedän sen verran että niitä ei tällä alueella juurikaan ole. kangasvuorenpväkoti on täynnä, pupuhuhdanpväkotiin mahtuis jokunen lapsi(itse en lastani sinne suostunut viemään , joten lapsi menee yksityiselle hoitajalle). täää on siis ajankohtaista tietoa, koska itse juuri etsittiin lapselle hoitopaikkaa. perhepvähoitajia on liian vähän lapsimäärään nähden(tarkoitan siis nyt sitä että jos haluaa lapsen kunnalliselle perhepvähoitajalle niin tuskin löytyy paikkaa tällä hetkellä). päiväkodit ovat myöskin melkosen ääriään myöten täynnä.
- kokemusta on
EN suosittelisi mistään hinnasta mennä asumaan pupuhuhta-kangasvuori-kangaslampi-huhtasuo-tai sulku alueelle!!!! Ei siellä ole mitään hyvää miks sinne muuttais.
- pupuhuh
Kangasvuori on asuinpaikkana saman tyyppinen kuin Niuvanniemi tai Kellokoski.
- itseäni kunnioitan
Jos haluaa katella poliisiautoja joka päivä keittiön ikkunasta ja miettiä mihin on rattaat ja polkupyöräkadonneet varastosta, huomata aamulla töihin lähtiessä,että rappukäytävässä haisee virtsa ja seinään on maalattu tagi, roskia viedessä huomata, että roskakatos on poltettu ja lapsen kanssa leikkipuistossa leikkiessä selittää lapselle miksei siihen huumeruiskuun saa koskea, vaikka varmasti tosi kiva lelu olisikin ja yöllä herätä siihen, kun yläkerran naapuri hakkaa naistaan: niin onnea ja menestystä vaan valitsemallasi asuinalueella!
- pupu-asukas
Eipäs täällä pupuhuhdasssa ole ollut kummempaa asua. Ei varmaan sen rauhattomampaa kuin muuaallakaan. edullinen asua.
- Lutakon kreivi
Humoristi
- Lääkärisi
Parempi kuin pilleristi!
- Paronin naapureita
moi kateellinen kuokkalan vuokra-asukki
- itse asunut
Voi teitä tietämättömiä asiasta!!
Itse asuin aikoinaan 1972-1982 kangasvuoressa, enkä koskaan törmännyt mihinkään vaaralliseen tilanteeseen. Huh, huh ! Taitaa olla niin, että te jotka kirjoitatte alueen vaarallisuusdesta ovat juuri niitä hörhöjä jotka kuuluvat sinne psykiatriseen sairaalaan!!
Hyvä paikka asua. Ei mitään hätää. - ,.-.,
Siellä on hieno vesitorni. Ei kun...
- poliisin poika
Hellhole koko paikka. 5-vuotta siellä 80-90-luvulla. Sinä aikana 2 kertaa varastettiin auto, kerran autosta radio ikkuna rikkomalla, kerran särettiin autoa 'muuten vaan',
2 kertaa murtauduttiin kellarikomeroon 1 tyhjä kaljakori vietiin. Kerran sain turpaani,
2 kertaa annoin turpaan, itsepuolustukseksi.- ????
niin mikä paikka? kangasvuori,pupuhuhta,sulku vai kangaslampi?
- se on hyvä paikka
Kannattaa muuttaa ennemmin Tampereelle.
- river flows in you
90-luvulla se oli loistopaikka kun eräät Lin... alkuiset veljekset ja muutamat muut tyypit asuivat paikalla. Nykysin on ihan nössöjen paikka koko seutu.
- jeppisk
Itse asun Kangasvuoren uudella asuinalueella, ja ei kyllä ole mitään huonoa sanottavaa! Muutettiin syksyllä Lutakosta tähän, ja olen viihtynyt huomattavasti paremmin! Ja ihan vinkkinä vaan, ei nää asunnot täällä kovin edullisia ole :) rivarista saa pulittaa 200 000e.
Päiväkoti vieressä ja muutenkin on saanut ihan rauhassa asua ja oleilla. Ulkoilumaastot vieressä( metsät ja pururata). Suosittelen lämpimästi.- kiittivinkistä
Tuotahan täytyy harkita.
- discgolfferi
Melko paljon vanhaa tietoa aiemmissa viesteissä. Kangaslammen ja Huhtasuon alueelle (Rasinrinne, Pysäkkivuori, Kaakkolampi, Vääräjärvi ja edellä mainittu Kangaslampi) on kaavoitettu ja rakennettu runsaasti omakotitaloja. Uusi 30 miljoonaa euroa maksanut koulu valmistuu pian. No ei se sitä tietenkään tarkoita, että omakotiasujat olisivat jotenkin parempia asukkaita, mutta kerroin nyt kuitenkin nykytilanteesta. Ymmärrän niitä, jotka ovat asuneet Kangasvuoressa aiemmin ja muuttaneet pois; heillä on omat muistonsa ja käsityksensä alueesta. Häiriökäyttäytymistä täällä esiintyy harvoin, ihan niin kuin muillakin asuinalueilla. Tilanne on kokonaisuutena rauhoittunut huomattavasti aiemmista vuosikymmenistä. Alueen on vain vaikea päästä maineestaan eroon. Ja pian valmistuu uusi vesitornikin...
- kauheapaikka
Itse Kangasvuoren sairaala on alun perin rakennettu vuonna -90 eli nää 3 rakennusta aivan pilalle, home siellä kukkii ja on silloin ihmiselle asuinkelvoton. Itse vanha päärakennus on muukalaisia vastaanottokeskuksena toimiva. Tällä Kangasvuori-Pupuhuhta on aivan mahdottomia. Paljon kunnan taloja, jossa tapella, hirmusia väkivaltatilanteita, ammuskellaankin, huumeita, poliisit käy.................Kuuluisa paloittelumurha tehty Pupuhuhdassa.
- jottanäinon
Ensimmäiset rakennukset on rakennettu jo 50-luvulla. Viimeinen rakennus -90 luvulla.
- moottorisahalla
Onko se urheilulaukkusurma, johon uhri sullottii ja vietiin Taka-Keljoon. Teko raaka, uhri oli saanut nähdä itse miten häntä leikattiinmoottisahalla.
- naisarvostelija
Sama tyyli ja ilmeisesti sama lyyli, olet kirjoitellut kauan tänne,aina sama kysymys, paikka vaihtuu, vaihda jo tyyliä lyyli, käy itse tustumassa eri kaupunginosiin ja asuthan itsekkin täällä näitten kirjoitusten perustteella. Kai elämän tätäkin kautta saa.?
- Epoibb
Vokki , muuten ok
- Nokkasoppiainen
Olen asunut Sulussa 38 vuotta ,rauhallinen paikka asustella.Luontoon pääsee samoilemaan ja marjastamaan helposti.Palvelut löytyvät Hutakeskuksesta,kauppa ,apteekki ja terveyskeskus.En voisi kuvitella asuvani Lutakossa talot toisissaan kinni ja pihat pieniä.Sulun maisemissa sielu lepää.
- Jore68
Kangasvuoressa asuu manneja. Kai se on sanomattakin selvää että rikollisia.
Itse mikään pulmunen ole mutta tuonne peräreikään en ole ikinä muuttamassa. - Anonyymi
Aivan kauhea paikka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759