kauneimmat naiset

dad

Kyllä kauneimmat naiset eivät todellakaan ole suomalaisia, vaikka nyt joku rantaleijona ehkä kreikassa tai italiassa onkin sen tunteen suomalaisille naiselle suonut että sai sinulta vain pillua.

Matkusta vaikka Pietariin, Tallinnaan, Rio de Janeiroon, niin kyllä löytyy ihan oikeasti niitä kauniita ja fiksu naisia joka arvostavat perhettä ja eivät harrasta yhden yön juttuja. Osataan pukeutua ja ollaan miellyttäviä ja ennen kaikkea luontevia eikä jäyhiä jäykkiä nyrpistelijöitä kenelta saa pillua heti paska puhumalla.

3

2852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikkeus

      Luettuani tekstisi, en voi muuta todeta kuin PAH!! Itse muistutan ulkonäöltäni hyvin paljon virolaisia ja bulgarialaisia naisia(hoikka, pitkä, siro..), tai niin minulle on monesti sanottu(niin suomessa ystävät, miehet, kuin ulkomaillakin ovat monet sanoneet..). Ja olen aivan supisuomalainen! Myös moni ystäväni ja tuttuni ovat samantyylisiä kuin minä. Tämän lisäksi en ole koskaan harrastanut seksiä yhdenkän ulkomaalaisen kanssa(eikä muuten ole moni tuttunikaan), eikä minulla ole suomessakaan kuin yksi yhdenillanä-juttu joka on johtanut seksiin.
      Joten jo minä pelkästään kumoan väitteesi siitä, minkälaisia suomalaiset naiset ovat mielestäsi.
      On tyhmää ensinnäkään yleistää! Toki suomesta löytyy kuvailemiasikin naisia, mutta näitä tällaisia naisia löytyy myös tallinnasta, pietarista ym. Siellä ehkäpä vielä enemmänkin, koska kulttuurit ovat näissä paikoissa yleensä vapaampia kuin suomessa.
      Sinä voitkin sitten mennä nimeämiisi paikkoihin etsimään itsellesi naisia.. fakta kuitenkin on, että suomalaisetkin naiset ovat todella kauniita. Mielestäni kauniimpia kuin monen muun maan naiset!

      • Ehkä arvaat kuka...?

        Siis ihan sama mistä on kysymys
        seurustelusta,seksistä ym.

        ''Suomalaiset muijat on kuin kuolleet kalat''.

        Ulkomaalaiset naiset ne kun on kuumia,naisellisia ja seksikkäitä sekä osaa ottaa miehensä huomioon ja tietää mis on naisen paikka.. uuuhr. Onnex ulkomaalaisia on Suomessakin niin Suomalaiset miehet kokee ja näkee mikä ero on suomalaises naises ja mikä ulkomaalaises naises!
        Oon ite ulkomaalainen ja seurustellut sekä suomalaisien muijien kans sekä meiän maalaisien muijien kans niin taidan tietää mistä puhun!

        Täytyy myöntää että tykkään suomalaisista muijista paljon koska teissä on kuitenkin se oma juttu ja paljon hyviä asioita mistä muut voi ottaa oppix mutta niin on myös teillä (PALJON).


      • hani
        Ehkä arvaat kuka...? kirjoitti:

        Siis ihan sama mistä on kysymys
        seurustelusta,seksistä ym.

        ''Suomalaiset muijat on kuin kuolleet kalat''.

        Ulkomaalaiset naiset ne kun on kuumia,naisellisia ja seksikkäitä sekä osaa ottaa miehensä huomioon ja tietää mis on naisen paikka.. uuuhr. Onnex ulkomaalaisia on Suomessakin niin Suomalaiset miehet kokee ja näkee mikä ero on suomalaises naises ja mikä ulkomaalaises naises!
        Oon ite ulkomaalainen ja seurustellut sekä suomalaisien muijien kans sekä meiän maalaisien muijien kans niin taidan tietää mistä puhun!

        Täytyy myöntää että tykkään suomalaisista muijista paljon koska teissä on kuitenkin se oma juttu ja paljon hyviä asioita mistä muut voi ottaa oppix mutta niin on myös teillä (PALJON).

        jaahas..että sitä syrjitään isänmaata vai?? et ole tainnut kokea oikeita suomalaisia naisia tai et naisia ollenkaan kun noin sanot.. olen oikeastaan vihainen sulle koska suomi on suomi ja siitä on taisteltu !! suomi on itsenäinen ja tulee olemaan vielä pitkään.. ja läheskään kaikki ulkomaalaiset naiset ei ole tulisia etc, rumat ja kamalat taudinlevittäjät ei vain uskalla tulla kodeistaan ulos koska pelkäävät miehiään koska he hakkaavat vaimojaan jos joku ei halua tehdä kuin mies tahtoo!!!



        think about it!!






        -hani


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe