onko kellään kokemuksia agrimarketin ässä-merkkisistä autotallin ovista?
autotallin ovi
14
9030
Vastaukset
- On kokemusta
Sama ovi kuin Myllymäen Rauta myy Raahessa.
- J11Koo
No onko siitä ovesta mihinkään? Hinta kun on puolet halvempi kuin tunnetuilla merkeillä.
- vaikutti ihan tavalliselta ...
J11Koo kirjoitti:
No onko siitä ovesta mihinkään? Hinta kun on puolet halvempi kuin tunnetuilla merkeillä.
tuntui tukevalta, oli sisällä jotain eristettä. Tarkemmin en osannut tutkia ja myyjä ei tiennyt siitä mitään. En uskaltanut ostaa, kun ei siitä myyjäkään mitään tiennyt.
- KF
J11Koo kirjoitti:
2 kpl asennettuna ja hyvin ainakin tähän asti on toiminut. Aika pitkälle samat osat kuin muut valmistajat käyttävät (ei elementit). Hiljainen ja helppokäyttöinen automatiikka,
- John Säärikarva
KF kirjoitti:
2 kpl asennettuna ja hyvin ainakin tähän asti on toiminut. Aika pitkälle samat osat kuin muut valmistajat käyttävät (ei elementit). Hiljainen ja helppokäyttöinen automatiikka,
Jos tarkoitat, että siinä on kiskot seinässä ja katossa, sekä jousi, niin olet lähes oikeassa, että samankaltaisia osia käyttävät muutkin valmistajat.
Nuo tosin on valmistettu Kiinassa ja on kuin vertaisi Hiltin ja Toolmaten tuotteita keskenään - Nappi ja pari liikkuvaa osaa. Eli lähes SAMA! Laatu on monin kertaisesti heikonpaa, kuin länsimaalaisissa ovissa. Tässä muutama esimerkki:
- Pelti on kiinni kehnosti ja aaltoilee.
- Uretaanissa saattaa olla seassa vaikka mitä.
- Maalaus on surkea ja kuluu lamellin liitoksista hetkessä.
- Tiivistekumit eivät pysy kunnolla urissa, eikä niissä ole kylmäkatkoa.
- Pielitiivistys on kehno ja ei ole saumoista edes kosketuksessa oveen.
- Ylätiivistys. Noh. Onhan se siellä, mutta kuin koristeena.
- Sinkitys osissa on kehnoa.
- Kiskoliitokset on muovia (kohta johon keskittyy suurin runkorasite).
- Osat eivät ole täysin yhteensopivia, muunmuassa vaijerirummut ovat epäkeskeisiä, jolloin vuoroin vasen puoli nousee enemmän ja vuoroin oikea. Lamellien mitta heittelee jopa sentillä.
- Jousen laatu on heikko.
Onhan se muuten kuin kilpailijansakin. Se kestää vain vuosia vähemmän ja pitää vähemmän lämpöä...
- ässäovet
Ässä-ovet ovat Turnerin ovia. Sain myyjältäkin Turnerin esitteen kouraan.
- Ässä itsekkin kera vihreänk...
Sielä myyjä (Kuopiossa) kertoi Ässä-oven olevan Myllymäen Raudan maahantuoma, missä Agrissa oli Turnerin ovia??? Kuopion ovissa oli vetojouset ja lamelleissa sormisuojat, mutta jousenkatkeamissuojaa ei myyjän kanssa paketista löydetty. Kaksi rullapyörääkin oli valmiiksi halki, no uudet olisi toki saanut takuuseen...
Jätin vielä ostamata, kun en oikein vakuuttunut tuotteen laadusta. - EI Turnereita
Ässä itsekkin kera vihreänk... kirjoitti:
Sielä myyjä (Kuopiossa) kertoi Ässä-oven olevan Myllymäen Raudan maahantuoma, missä Agrissa oli Turnerin ovia??? Kuopion ovissa oli vetojouset ja lamelleissa sormisuojat, mutta jousenkatkeamissuojaa ei myyjän kanssa paketista löydetty. Kaksi rullapyörääkin oli valmiiksi halki, no uudet olisi toki saanut takuuseen...
Jätin vielä ostamata, kun en oikein vakuuttunut tuotteen laadusta.Agrimarketin sivuilta löytyy lisätietoa. On tosiaan Myllymäen Raudan maahantuoma "Suomen edullisin uretaanieristetty nosto-ovi?". Jotenkaan ei vakuuta kun tarkemmin katselee. Einhellin valmistama nostinkaan ei liene laadulla pilattu...
http://www.myllymaki.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=371&OpenGroups=371 - OVIPAKETIN HANKKINUT
Ässä itsekkin kera vihreänk... kirjoitti:
Jätin vielä ostamata, kun en oikein vakuuttunut tuotteen laadusta.LÄHES KAIKKI SUOMESSA MYYDYT NOSTO-OVET OVAT TUONTITAVARAA. AGRIMARKET KETJUN TARJOUS ON TURNERIN TARJOUS JOKA ON VÄLITETTY S -RYHMÄÄN NIMELLÄ ASSÄ NOSTO-OVI. SAMA PAKETTI ON SAATAVILLA TURNERILTA JA SIINÄ ON SAMA AUTOMATIIKKA TG 200. OVI ON VALMISTETTU KIINASSA TURNERIN ALIHANKINTANA, NÄIN AINAKIN SAIN TIEDON TURNERIN MYYJÄLTÄ.
- ÄSSÄN HANKKINUT
OVIPAKETIN HANKKINUT kirjoitti:
LÄHES KAIKKI SUOMESSA MYYDYT NOSTO-OVET OVAT TUONTITAVARAA. AGRIMARKET KETJUN TARJOUS ON TURNERIN TARJOUS JOKA ON VÄLITETTY S -RYHMÄÄN NIMELLÄ ASSÄ NOSTO-OVI. SAMA PAKETTI ON SAATAVILLA TURNERILTA JA SIINÄ ON SAMA AUTOMATIIKKA TG 200. OVI ON VALMISTETTU KIINASSA TURNERIN ALIHANKINTANA, NÄIN AINAKIN SAIN TIEDON TURNERIN MYYJÄLTÄ.
SEN VERRAN SELVENNYSTÄ VIELÄ ETTÄ AIKAISEMMIN S-SYHMÄN TARJOUS OVI ON OLLUT MYLLYMÄEN RAUDAN VÄLITTÄMÄ PAKETTI JOSSA ON OLLUT EINHALLIN AUTOMATIIKKA. 2009 VUODESTA TOIMITTAJA ON OLLUT TURNER JOKA MYY SAMAA TAVARAA TURNER 230 JA SIINÄ ON KUTEN ÄSSÄOVESSAKIN NYKYÄÄN TG 200 AUTOMATIIKKA JOKA ON AIVAN ERI TUOTE KUIN EINHALL AUTOMATIIKKA. OVESTA LÖYTYY MYÖSKIN KATKEAMISSUOJA
- Epätietoinen Vantaalta?
Mä olen myös kartoitellut uusia nosto-ovia ja huomannu et toi halpis tavara on täyttä sontaa, jonka sais vaihtaa 2 vuoden päästä!
Tämä Turnerin konsepti on kyllä kokonaisuudessaan vaikuttanut erittäin toimivalta ja kokonaispakettina/ toimitussisällöltään kuiteski ehkä edullisimmalta?
Muutaman tarjouksen olen saanu netistä, mutta arveluttaa pitääkö se sitten kuiteskaan täysin kutinsa, mutta ensi viikolla on Turnerin edustaja tulossa, joten odottanen ensi viikkoon =)!- asentajarane
Itse olen monen valmistajan ovia asennellut ja kokemusta yli 1000 oven asentamisesta niin teollisuuteen kuin yksityisillekkin.
EN MISSÄÄN OLOSUHTEISSA HUOLISI TURNERIN OVIA ITSELLENI.
Mesvacilta Hörmannin ovi tai Crawfordin ovi. Masadoorista olen myös kuullut hyvää mutta ei omaa kokemusta. Turnerin ovet pää asiassa samaa skeidaa mitä kaikki pilipalit myyvät. - ovi345
asentajarane kirjoitti:
Itse olen monen valmistajan ovia asennellut ja kokemusta yli 1000 oven asentamisesta niin teollisuuteen kuin yksityisillekkin.
EN MISSÄÄN OLOSUHTEISSA HUOLISI TURNERIN OVIA ITSELLENI.
Mesvacilta Hörmannin ovi tai Crawfordin ovi. Masadoorista olen myös kuullut hyvää mutta ei omaa kokemusta. Turnerin ovet pää asiassa samaa skeidaa mitä kaikki pilipalit myyvät.Onko kellään manuaalia, käyttöohjetta tuohon TG200 ohjausaiteeseen?
Kauko-ohjaus ei toimi:
"yhtä nappia kun painaa niin valo vilkkuu näytösä ja sit kakea painaa jotain niin sammuu se valo yksiköstä" - Lamelliovi
ovi345 kirjoitti:
Onko kellään manuaalia, käyttöohjetta tuohon TG200 ohjausaiteeseen?
Kauko-ohjaus ei toimi:
"yhtä nappia kun painaa niin valo vilkkuu näytösä ja sit kakea painaa jotain niin sammuu se valo yksiköstä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703