kertokaa hyvät ihmiset yksi hyvä syy, miksi minun pitäisi olla vanhoollislestadiolainen? vain yksi per henkilö ja mielellään aina eri..
Yksi hyvä
7
446
Vastaukset
- Uskovainen, ei vl
en tiedä yhtään.
Sori. - vakas@M
Syy siihen voisi olla elämä,eihän kaikki tietysti ole niinkuin pitäisi,mtta ainahan on mahdolisuus asioita korjata.
Ja sama pätee sinuunkin, ei sinullakaan ole asiat niinkuin pitäisi, ja korjauksen voit suorittaa vain sielä missä on avoimet lähteet syntiä ja saastaisuutta vastaan. - veeällä
sinulla olisi rauha Jumalan kanssa ja kerran pääsisit taivaaseen.
- vl rouva
että saisit rauhan sielullesi. Ei uskovaisen elämäkään ole synnitöntä ja kukaan meistä ei pysty täydellisyyteen. Mutta uskomme sen vuoksi, että kerran pääsisimme Taivaankotiin. On elämä jotenkin turvallisempaa uskovaisena vaikka en sano, että se on helppoa, mekinhän olemme vain ihmisiä. kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti pääset itsesi kanssa sopimukseen.
- Leenu
ajallisesti ei olisi helppo ratkaisu. Mutta uskovaiseksi pääseminen ei ole itsestään selvä, ja tosta vaan otettavissa oleva asia. Kuitenkin Raamattu sanoo, että älkää kootko aarteita maan päälle, jossa ruoste raiskaa, vaan kootkaa aarteet taivaaseen.
- ghljjlhljh
...kuin kirjoitella tänne.
En ainakaan tiedä yhtään vl:äää, jolla olis tarve kirjoitella sellaisia juttuja toisista mitä täällä monet kirjoittelee. - vl222
Tässä vähän jotain...
Ei sitä voi noin vain päättää, että minäpä oon vl, vaan se on Pyhä Henki, joka asian valottaa ja saa sinut ymmärtämään uskon.
Uskossamme meillä on synnit anteeksi ja rauha Jumalan kanssa. Kerran pääsemme taivaan kotiin, ja kaikilla on siellä hyvä olla. Ei helvetin ikuista tulta.
Vl myös kiletäytyy maallisista "herkuista" joita on tarjolla. Näiltä on helpompi välttyä, kun on itsekin vl ja vlestadiolaisia ystäviä ympärillä. Vl kuuntelee omaatuntoa joka käänteessä ja pyrkii toteuttamaan Jumalan tahtoa.
Itse en ole ennen ollut vl, ja ero siihen aikaan oli suuri. Enää ei oo turvaton olo, ja saan rauhasa uskoa syntini anteeksi. Nyt oon Jumalan kanssa tehny sovinnon, ja oon tyytyväinen siitä, että Pyhä Henki valaisi minullekin asioita.
Tiedän, että joku sanoo tästäkin tekstistä jotain pahaa. Ei oo helppo tunnustaa uskoaan tässä maailmassa, jossa kaikki tavoittelee lihan halujen täyttämistä ja maallisuutta, jotka palaa ikuisessa helvetissä.
Täällä kyllä jaksaa epäuskoset uskovaisia kiusata ja vainota, niin kauan, kunnes Jumala ottaa uskovaiset taivaaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396