Keski- Pohjanmaalla!
Perho on jo pitkään tiedetty huumeiden
ja vapaan seksin mekaksi
7
3128
Vastaukset
- perholainen ja ylpeä siitä
käykö kateeksi?
- HypeMastePiece
Sakotkin sain siellä :D
- Entinen perholainen
Tarkotetaanko tuolla sitä, että viittä perholaista miestä kohti Perhossa löytyy 1 edes siedettävissä mitoissa(alle 100kg saunan jälkeen), ja sopivassa iässä(alle 50) oleva nainen?
Ennenkin oli pakko rynniä Vimpeliin naisiin.- Persläpite
Naikaa sukulaisia niinkuin tähänkin asti.
- omia eikä naapurin
Persläpite kirjoitti:
Perhon iso ongelma on pedofiilit. Tehkää jotain tälle asialle.
- LarsLevi
Persläpite kirjoitti:
Tottakai naidaan sukulaisia höpsö. Lestadiolaisuus velvoittaa
- Anonyymi
Osmo Maanselkä on kyseisen kunnan suurin vasikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899