Pitäisi tehdä melko täydellinen kaksio-remontti. En välttämättä viitsisi tehdä maalaus- ja laatoitushommia itse. Olisiko täällä joku joka tietää, kauanko ammattimieheltä menee aikaa töihin. Ilmoituksissa näyttäisi tuntihinta olevan 30-35e/h.
Kaksio 52 m2
Seuraavat työt:
Vanhan tapetin irrotus muut pohjatyöt.
Seinien tapetointi lasikuitukankaalla.
Seinien, kattojen, pokien, ovien(4kpl), pattereiden, kynnysten, ikkunapokien- ja penkkien maalaus. Jalka- ja kynnyslistojen laittaminen laminaatin jälkeen. Kylpyhuoneen laatoittaminen (lattia: 3m2 ja seinät: 15m2). Keittiön laatoittaminen.
Siinä oli listaa. Olen kaikista vastauksista kiitollinen. Mielelläni otan vastaan tarkatkin, jos joku jaksaa kirjoittaa.
Ammattimiehen työmenekit
2
2676
Vastaukset
- jukka
ainakin taitaa mennä neliöhinnoitteluna, muutenkin aika hyvin pitää rakennusmiehet tuntea ennenkuin niille uskaltaa tuntihommia antaa jos itse maksat.Nehän nyprää siellä koko syksyn! Urakkatarjousta vaan peliin. Ja sitten katsot niiden perään jos vähänkin näyttää huonolta tuo motivaatiopuoli. Niin ja isännöitsijät usein tietävät ketä voi suositella töihin. Hyvällä tuurilla siellä on muillakin samoja hommia suunnitelmissa ja voitte siirtää homman taloyhtiön teetettäväksi. Sille muuten kuuluukin esimerkiksi vesieristeen laitto ja wc kalusteet ja hanat tms. Isännöitsijää kannattaa käyttää muutenkin koska hän saa siitä teiltä palkan!
Onnistunutta remonttia!- rkm
Kuten jo jossain kirjoitin, niin urakasta tulee oikea hinta 1,5-2 kertaisena. Siis osaava mies tuntihommiin ja pikkasen ku kattoo perään, niin kyllä se siitä.
Taloyhtiölle kuuluu vesieristämisessä siihen kuuluvat tarvikkeet, ei työ. Vesikalusteet menee taloyhtiön piikkiin töineen, jos vanhat on huonot. Pytyt ja altaat maksaa asiakas itse.
Näin ainakin mun tekemissä remonteissa pks:lla.
Maksa laatoituksesta 700 €, vesieristeiden laitosta 400 e ja pohjatöistä 100-600 e tarvikkeet. Tuntitöinä pesuhuoneen laatoitustyöt max. noin 1 200-1800 e ja urakkahinnat onkin sitten 3000-4000€. Noin niinku suurinpiirtein. Pyydä tarjouksia ja ilmoittele täällä, millasia summia saat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760