hitsi ku kadehdittaa toi naapurin tytön penaali, ku siel on kaikkii jännii kumeja! tää mun, on ihan onneton, eikä siel oo ku pari kynää ja yks kumi.
Oon kateellinen
4
584
Vastaukset
- ite ihan ite
Ei sitä hei tarviikkaan kun yhden kumin -- jos sillä pyyhkii hyvin
- ite ihan itse
Ei sitä hei tarviikkaan kun yhden kumin -- jos sillä pyyhkii hyvin
- KADE
MUN PIKUSISKOLLE.
SE NAPPASI SELLASEN TYÖN MISTÄ MÄ VIELÄ HAAVEILEN.
SE VAAN NAPPASI SEN, JA NYT SE ON YLPEE.
KOSKAS ON MUN VUORO OLLA YLPEE.
OLEN KATEEELLINEN MYÖS MUN VELJELLENI.
SILLÄ ON EHJÄ PERHE.JA RAHAA, OMAISUUTTA.
MULLA EI OLE MUUTA KUIN YKSINHUOLTAJUUS JA YKSINÄISET VANHEMPAINILLAT.
VITJAT.
JA MURROSIKÄINEN POIKA VAAN AUKOO MULLE PÄÄTÄ.
EN JAKSA KOHTA ENÄÄN, PERHANA.
HUOMENA TAAS OPISKELEMAAN ETTÄ SAISIN SEN KAUAN KAIVATUN TYÖPAIKAN. - olen yhdelle
ystävälleni niin kateellinen.
ollaan samalla kurssilla.
se pystyy luomaan ystävyyssuhteita tuosta nooin vaan.
mä vaan seuraan sen menestymistä perässaä.
mäkin haluan oppia luomaan ystävyssuhteita ihan oma-aloitteisesti.
tartten ystäviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien992239- 2181901
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1761742Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1011306- 381200
- 1221098
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo27681390kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit180681Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli47635Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo50623