hitsi ku kadehdittaa toi naapurin tytön penaali, ku siel on kaikkii jännii kumeja! tää mun, on ihan onneton, eikä siel oo ku pari kynää ja yks kumi.
Oon kateellinen
4
643
Vastaukset
- ite ihan ite
Ei sitä hei tarviikkaan kun yhden kumin -- jos sillä pyyhkii hyvin
- ite ihan itse
Ei sitä hei tarviikkaan kun yhden kumin -- jos sillä pyyhkii hyvin
- KADE
MUN PIKUSISKOLLE.
SE NAPPASI SELLASEN TYÖN MISTÄ MÄ VIELÄ HAAVEILEN.
SE VAAN NAPPASI SEN, JA NYT SE ON YLPEE.
KOSKAS ON MUN VUORO OLLA YLPEE.
OLEN KATEEELLINEN MYÖS MUN VELJELLENI.
SILLÄ ON EHJÄ PERHE.JA RAHAA, OMAISUUTTA.
MULLA EI OLE MUUTA KUIN YKSINHUOLTAJUUS JA YKSINÄISET VANHEMPAINILLAT.
VITJAT.
JA MURROSIKÄINEN POIKA VAAN AUKOO MULLE PÄÄTÄ.
EN JAKSA KOHTA ENÄÄN, PERHANA.
HUOMENA TAAS OPISKELEMAAN ETTÄ SAISIN SEN KAUAN KAIVATUN TYÖPAIKAN. - olen yhdelle
ystävälleni niin kateellinen.
ollaan samalla kurssilla.
se pystyy luomaan ystävyyssuhteita tuosta nooin vaan.
mä vaan seuraan sen menestymistä perässaä.
mäkin haluan oppia luomaan ystävyssuhteita ihan oma-aloitteisesti.
tartten ystäviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542754
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11925- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650- 82631
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565