hitsi ku kadehdittaa toi naapurin tytön penaali, ku siel on kaikkii jännii kumeja! tää mun, on ihan onneton, eikä siel oo ku pari kynää ja yks kumi.
Oon kateellinen
4
572
Vastaukset
- ite ihan ite
Ei sitä hei tarviikkaan kun yhden kumin -- jos sillä pyyhkii hyvin
- ite ihan itse
Ei sitä hei tarviikkaan kun yhden kumin -- jos sillä pyyhkii hyvin
- KADE
MUN PIKUSISKOLLE.
SE NAPPASI SELLASEN TYÖN MISTÄ MÄ VIELÄ HAAVEILEN.
SE VAAN NAPPASI SEN, JA NYT SE ON YLPEE.
KOSKAS ON MUN VUORO OLLA YLPEE.
OLEN KATEEELLINEN MYÖS MUN VELJELLENI.
SILLÄ ON EHJÄ PERHE.JA RAHAA, OMAISUUTTA.
MULLA EI OLE MUUTA KUIN YKSINHUOLTAJUUS JA YKSINÄISET VANHEMPAINILLAT.
VITJAT.
JA MURROSIKÄINEN POIKA VAAN AUKOO MULLE PÄÄTÄ.
EN JAKSA KOHTA ENÄÄN, PERHANA.
HUOMENA TAAS OPISKELEMAAN ETTÄ SAISIN SEN KAUAN KAIVATUN TYÖPAIKAN. - olen yhdelle
ystävälleni niin kateellinen.
ollaan samalla kurssilla.
se pystyy luomaan ystävyyssuhteita tuosta nooin vaan.
mä vaan seuraan sen menestymistä perässaä.
mäkin haluan oppia luomaan ystävyssuhteita ihan oma-aloitteisesti.
tartten ystäviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli369275"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn313787Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi782380Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1122289Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on181906Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait141558Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.311386- 711247
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.191046Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1721012