hitsi ku kadehdittaa toi naapurin tytön penaali, ku siel on kaikkii jännii kumeja! tää mun, on ihan onneton, eikä siel oo ku pari kynää ja yks kumi.
Vastaukset 4
- ite ihan ite
Ei sitä hei tarviikkaan kun yhden kumin -- jos sillä pyyhkii hyvin
- ite ihan itse
Ei sitä hei tarviikkaan kun yhden kumin -- jos sillä pyyhkii hyvin
- KADE
MUN PIKUSISKOLLE.
SE NAPPASI SELLASEN TYÖN MISTÄ MÄ VIELÄ HAAVEILEN.
SE VAAN NAPPASI SEN, JA NYT SE ON YLPEE.
KOSKAS ON MUN VUORO OLLA YLPEE.
OLEN KATEEELLINEN MYÖS MUN VELJELLENI.
SILLÄ ON EHJÄ PERHE.JA RAHAA, OMAISUUTTA.
MULLA EI OLE MUUTA KUIN YKSINHUOLTAJUUS JA YKSINÄISET VANHEMPAINILLAT.
VITJAT.
JA MURROSIKÄINEN POIKA VAAN AUKOO MULLE PÄÄTÄ.
EN JAKSA KOHTA ENÄÄN, PERHANA.
HUOMENA TAAS OPISKELEMAAN ETTÄ SAISIN SEN KAUAN KAIVATUN TYÖPAIKAN. - olen yhdelle
ystävälleni niin kateellinen.
ollaan samalla kurssilla.
se pystyy luomaan ystävyyssuhteita tuosta nooin vaan.
mä vaan seuraan sen menestymistä perässaä.
mäkin haluan oppia luomaan ystävyssuhteita ihan oma-aloitteisesti.
tartten ystäviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861563
- 851352
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10757Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567