soitto saunalahden asiakaspalveluun

Hertta-Ruusu

Kysyisin teiltä viisaammilta, että maksaako soitto Saunalahden asiakaspalveluun? Olen nyt Tele Finlandin asiakas, mutta aion vaihtaa liittymäni pian joko DNA:han tai Saunalahteen.DNA:han saa soittaa ilmaiseksi. Tele Finlandiin soitto maksaa, mitä en tiennyt ennen.
Kiitos!

12

2375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aspaan...

soittaminen on ollut ilmaista ainakin tähän
      asti ja suosittelen lämpimästi siirtymistä
      sl:n asiakkaaksi. Aspa vastaa alle 10:ssä
      minuutissa ja taitaa olla ainut operaattori,
      joka tähän pääsee. Eikä muutenkaan ole ollut
      mitään ongelmia sl:n kanssa.

• verran, että

soittaminen sl:n aspaan on ilmaista vain,
        jos soittaa sl:n liittymällä.

• Kiitos teille kaikille, jotka viitsivät vastata. Outoa, että missään yleensä ei mainosteta sitä, että soitto asiakaspalveluun on ilmaista. Minusta se on firmalle hyvää mainosta, on valttikortti kovassa kilpailussa. Vielä kerran, kiitti!

• opa64

vastaa alle 10 minuutissa, 15-40 minuutissa olen saanut yhteyden. Dna aiakaspalvelu on paras, vastaavat muutamassa minuutissa.

• dee en aa

dna:lle soitto ilmaista(dna:n liittymistä) ja vastattu yleensä heti kun olen itse soittanut!

• se maksa..

mutta et sinne kyllä yhteyttä saakaan! Riippuu tietysti jos jaksat jonottaa sen 45 min jonka jälkeen vastataan en tiedä. Onnea matkaan!

• Saunalahden asiakaspalvelija

Saunalahden asiakkaat voivat soittaa asiakaspaveluun ilmaiseksi.

• dna:n asiakas

Dna:n asiakkaat voivat soittaa dna:n asiakaspaveluun ilmaiseksi. Ja asiakaspalvelu vastaa todella nopeasti, myös palveluajat ovat Soneraa ja Elisakonsernin operaattoreita paremmat. Eli palvelua saa myös esim. sunnuntaisin.

• sln käyttäjä

Saunalahden liittymistä voi soittaa saunalahden asiakaspalveluun ilmaiseksi.

• aspasta

Liittymätilausten puhelinnumero maksullinen!
      *Liittymätilaukset, palvelunumero 0303 9400
      (avoinna arkisin klo 8-20, la klo 10-18, su suljettu)
      Soittaminen kotimaan lankapuhelimesta 030-palvelunumeroihin maksaa 0,0821 €/puhelu 0,015 €/min. Soittaminen kaikkien matkapuhelinoperaattorien gsm-liittymistä 030-palvelunumeroihin maksaa 0,22 €/min*

• että otat yhteyttä

Itä-Suomi
        [email protected]
        0800 393 004
        ma-pe 8-18, la 9-15
        Näihin jos haluat paikallispalvelua.
        Valtakunnalinen puhnro: 35844144044 Tämä on ilmainen Dnan liittymistä. Miksi pitää hakea kalleimmat puhelut ja palvelut? Toisaalta sopiihan tänne tekstiä...

• ICJ

Saunalahteen voit ottaa monella tapaa yhteyttä.

Soittaminen:
      09 4243 0456 (maksuton SL:n liittymistä ja muista numeroista normaalin hintainen kotimaan puhelumaksu)

Asiakaspalvelufoorumi:
      Osoitteessa http://palsta.saunalahti.fi/
      (Foorumi, jossa asiakkaat auttavat toisiaan ja myös Saunalahden oma henkilökunta vastailee kysymyksiin. mm. Saunalahden oma Toiminnanjohtaja vastailee asiakkaille)

Nettilomakkeen kautta:
      Osoitteessa http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/ Voit ottaa yhteyttä nettilomakkeella asiasta riippuen ja vastaus tulee kiireettömissä tapauksissa melko nopeasti.

TULOSSA! oma.saunalahteen asiakkaille henk.koht postipalvelu:
      Palvelun tarkoituksena on saada entistä paremmin tietoa asioidesi käsittelyistä. "Viestit-palvelussa voit seurata ajantasaisesti asiasi etenemistä. Vaikka et saisikaan vastausta, näet päivämäärän ja kellonajan, jolloin asiaasi on käsitelty asiakaspalvelussamme viimeksi. Halutessasi voit lisätä kommentin jo lähettämääsi viestiin."

Tässä muutama tapa miten Saunalahti panostaa asiakaspalveluunsa. Innovatiivisuutta kyllä löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3022
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1709
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1642
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe