Kysyisin teiltä viisaammilta, että maksaako soitto Saunalahden asiakaspalveluun? Olen nyt Tele Finlandin asiakas, mutta aion vaihtaa liittymäni pian joko DNA:han tai Saunalahteen.DNA:han saa soittaa ilmaiseksi. Tele Finlandiin soitto maksaa, mitä en tiennyt ennen.
Kiitos!
soitto saunalahden asiakaspalveluun
12
2375
Vastaukset
- aspaan...
soittaminen on ollut ilmaista ainakin tähän
asti ja suosittelen lämpimästi siirtymistä
sl:n asiakkaaksi. Aspa vastaa alle 10:ssä
minuutissa ja taitaa olla ainut operaattori,
joka tähän pääsee. Eikä muutenkaan ole ollut
mitään ongelmia sl:n kanssa.- verran, että
soittaminen sl:n aspaan on ilmaista vain,
jos soittaa sl:n liittymällä. Kiitos teille kaikille, jotka viitsivät vastata. Outoa, että missään yleensä ei mainosteta sitä, että soitto asiakaspalveluun on ilmaista. Minusta se on firmalle hyvää mainosta, on valttikortti kovassa kilpailussa. Vielä kerran, kiitti!
- opa64
vastaa alle 10 minuutissa, 15-40 minuutissa olen saanut yhteyden. Dna aiakaspalvelu on paras, vastaavat muutamassa minuutissa.
- dee en aa
dna:lle soitto ilmaista(dna:n liittymistä) ja vastattu yleensä heti kun olen itse soittanut!
- se maksa..
mutta et sinne kyllä yhteyttä saakaan! Riippuu tietysti jos jaksat jonottaa sen 45 min jonka jälkeen vastataan en tiedä. Onnea matkaan!
- Saunalahden asiakaspalvelija
Saunalahden asiakkaat voivat soittaa asiakaspaveluun ilmaiseksi.
- dna:n asiakas
Dna:n asiakkaat voivat soittaa dna:n asiakaspaveluun ilmaiseksi. Ja asiakaspalvelu vastaa todella nopeasti, myös palveluajat ovat Soneraa ja Elisakonsernin operaattoreita paremmat. Eli palvelua saa myös esim. sunnuntaisin.
- sln käyttäjä
Saunalahden liittymistä voi soittaa saunalahden asiakaspalveluun ilmaiseksi.
- aspasta
Liittymätilausten puhelinnumero maksullinen!
*Liittymätilaukset, palvelunumero 0303 9400
(avoinna arkisin klo 8-20, la klo 10-18, su suljettu)
Soittaminen kotimaan lankapuhelimesta 030-palvelunumeroihin maksaa 0,0821 €/puhelu 0,015 €/min. Soittaminen kaikkien matkapuhelinoperaattorien gsm-liittymistä 030-palvelunumeroihin maksaa 0,22 €/min*- että otat yhteyttä
Itä-Suomi
[email protected]
0800 393 004
ma-pe 8-18, la 9-15
Näihin jos haluat paikallispalvelua.
Valtakunnalinen puhnro: 35844144044 Tämä on ilmainen Dnan liittymistä. Miksi pitää hakea kalleimmat puhelut ja palvelut? Toisaalta sopiihan tänne tekstiä...
- ICJ
Saunalahteen voit ottaa monella tapaa yhteyttä.
Soittaminen:
09 4243 0456 (maksuton SL:n liittymistä ja muista numeroista normaalin hintainen kotimaan puhelumaksu)
Asiakaspalvelufoorumi:
Osoitteessa http://palsta.saunalahti.fi/
(Foorumi, jossa asiakkaat auttavat toisiaan ja myös Saunalahden oma henkilökunta vastailee kysymyksiin. mm. Saunalahden oma Toiminnanjohtaja vastailee asiakkaille)
Nettilomakkeen kautta:
Osoitteessa http://saunalahti.fi/asiakaspalvelu/ Voit ottaa yhteyttä nettilomakkeella asiasta riippuen ja vastaus tulee kiireettömissä tapauksissa melko nopeasti.
TULOSSA! oma.saunalahteen asiakkaille henk.koht postipalvelu:
Palvelun tarkoituksena on saada entistä paremmin tietoa asioidesi käsittelyistä. "Viestit-palvelussa voit seurata ajantasaisesti asiasi etenemistä. Vaikka et saisikaan vastausta, näet päivämäärän ja kellonajan, jolloin asiaasi on käsitelty asiakaspalvelussamme viimeksi. Halutessasi voit lisätä kommentin jo lähettämääsi viestiin."
Tässä muutama tapa miten Saunalahti panostaa asiakaspalveluunsa. Innovatiivisuutta kyllä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279