Keskustan Vattukylän paikallisosaston perustavan kokouksen pöytäkirjoista,kun minulla itselläni olisi
tälläinen käsitys 1980-luvun alusta,jolloin paikallisosasto Vattukylään perustettiin?
tälläinen käsitys 1980-luvun alusta,jolloin paikallisosasto Vattukylään perustettiin?
Vastaukset 14
Vanhimmat
kotkotuksia?
niihin se kuului.
ja kaiken kahminen yksiin käsiin
inhottaa.
Kepulaisuus on itse perkeleestä lähtösin.
mitenkään käännettyä erilaiselle uralle?
niin ne todella pysyy siinä.
Petoksin ja huijauksin yrittää ihmisiä vietellä kannattajikseen.
nimi jonkun ilimanaikusen kokouksen pöytäkirjasta. Sulla on ukko kuule pikkuisen kihahtanu kusi koppaan.
erikoista,kun minä olen eronnut keskustan jäsenyydestä vuoden päästä perustamiskokouksen jälkeen.
vieläkään.
porukkaan saisi hakattua idealismia ja järkeä?
ei mikään muu.
siin samassa porukas missä no jo olluna monasti ehokkaana.
se jussin saalis on ollut kautta aikojen, yhen kerran oli kolome joista kaksi saatto olla rotestiäänejä, ainaki ite annon toisen niistä
haittaa! Pääasia että jäseniä on paljon po:n listoilla, sama se sille vaikka ovat irtisanoutuneet tai asuvat kaukana Haapavedeltä. Kerran kun ovat sinne nimen laittaneet niin ei niitä sieltä pois oteta, näin saadaan jäsenmäärä näyttämään suurelta.Sama periaate kun vanhemmat liittyy keskustan jäseniksi ja samalla lapset ilmoitetaan niin siellä ovat ja pysyvät. Moni on tietämättään keskustan "jäsen" juurikin tämän takia.
on aina pelettu.
Huijausta huijauksen jäläkeen.