Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

taas tässä kävi näin

taas outoo

hei..mä olen tapaillu oinasta kuukauden verran ja se oli lomalla viikon eilen sit tuli mun tykö ja se oli 2tuntii ni suuttu ja lähti..ihme tapaus.osti mulle muutaman siiderin ja ekaks ei kuulemma haitannu mut sit kuulemma haittas ja ku keskusteltiin ni sano et riiellään aina vaik olin hyvällä tuulella..soitin sit perään ja se sano et haluaa olla yksin..ja ku se tuli mun tykö ni pussas mua kovasti mut mikä lie oikku tuli sille sit..ei vissiin ymmärtäny mun huumorii.tai kuka tietää..no ku teille tulee riitaa lähteekö oinas yhtäkki vaan ja sanoo heippa niinku mulle kävi.

15

3322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astra==

      minkä ikäisiä olette ja pitikö mies sinuun yhteyttä ollessaan lomalla? Ei tuo paikalta poistuminen tavattomalta kuulosta mutta jos olette tunteneet vasta kuukauden, ei välttämättä kovin lupaavaa käytöstä. Oletko kysellyt sattuiko loman aikana jotain harmillista?
      Kyllähän se semmoinen pässinpää osaa välillä olla mutta pohjimmiltaan sydän on täyttä kultaa. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä sinulle! Ps. Sinuna en kauheasti soittelisi perään, anna mökötellä rauhassa.

      • outoo

        joo soitti joka päivä lomalta..ollaan yli 30v..joo en soittele perään..=)ei rakkautta voi tyrkyttää kellekkään ja jokainen tehköö valintansa..=)jos hyvä nainen ei kelpaa ni ei sitte...


    • jouskarinainen

      Tai oikeastaan vain kerran (ollaan seurusteltu pari kuukautta) oikeasti lähtenyt yhtäkkiä kävelemään, yleensä vain uhkailee sillä tyyliin "haluutsä sit että mä lähen kotiin vai!?" Ja tätä käyttäytämistä ei tarvitse edes edeltää mitään varsinaista riitaa, vaan jo yksi (hänen mielestään) väärä sana saattaa saada oinasmieheni käämit palamaan.. Itseasiassa en usko että sanomisillani on edes kovin paljoa merkitystä oinaani päähänpistoihin, riippuu kaiketi enemmän tämän omasta fiiliksestä. Jos sattuu olemaan huono päivä, niin suuttuu mistä asiasta tahansa.. Ihan sama mitä sanon. Ja meillä myös näin, että kun ollaan näistä kinoista keskusteltu, niin hänen mukaansa myös minä olen ollut huonolla tuulella ja kiukkuinen, siksi reagoi niin :/ vaikka omasta mielestäni tuulessani ei ole ollut mitään vikaa, enkä ikinä mitään loukkaavaa ole sanonut. Yritän nykyään olla välittämättä hänen äkkipikaistuksissa lauotuista jutuistaan, yleensä vain nauran moisille ja jos uhkailee kotiin lähtemisellä, niin sanon että lähde vaan, jos mieles tekee :D On erittäin äkkipikainen luonteeltaan, ikinä ei tiedä millä päällä sattuu olemaan.. Itse onneksi tämän tiedostaa ja osaa pyytää käyttäytymistään ja sanomisiaan anteeksi, muuten en moista kiukkupussia kestäisi =)

      • outoo

        kiva laitoit viestii..juu voihan se olla oinaiten taktikkaa jostain..ehkä mäki sanoin väärän sanan ja sit otti herneen nenään..nooh eipä oo siittä kuulunut mitään saapa nähä illalla ottaako yhteyttä.mä en soita sille ..antaa itte soittaa..


    • Turku 2

      Mies tai nainen, ei väliä, oinas ku oinas.
      Se on niin oikukas sekä muuttaa mieltään
      vaikka esim. tapaaminen on sovittu.
      Selittää jälkeenpäin mitä milloinkin.
      Oinas on sellainen tapaus joka kannattaa jättää,
      ei sen oikuttelua jaksa tervejärkinen kovin kauaa
      ilman mielenterveysongelmia.
      Lisäksi oinaat tuntuu muutenkin olevan kikkailijoita ja seikkailijoita
      joihin ei voi luottaa, ne voi käydä vieraissa
      ja selittää jälkeenpäin "noku sä oot tollanen".
      Sellaisia lapsenmielisiä jotka ei ota mitään
      tosissaan, samaten ne on vähän sellasia susia
      jotka tykkää olla yksikseen.
      Ei totisesti parisuhdetyyppejä.
      Anna kenkää ja jätä se kotio,
      saat sä ne siiderit itsekin kaupasta.
      Itselläni oli oinas ja vielä narsisti.
      Voit kuvitella mikä helvetti se oli.

      • outoo

        joo en luotakkaan häneen..jos rakastaa ni haluaa nähäkki..jatää ei haluu nähä ku sille passaa ni sillo ..kenkää vaan ja äkkii..viikkoon nähtykkään...saan paremman miehen ja ei oinasta enää..


      • Mauri34
        outoo kirjoitti:

        joo en luotakkaan häneen..jos rakastaa ni haluaa nähäkki..jatää ei haluu nähä ku sille passaa ni sillo ..kenkää vaan ja äkkii..viikkoon nähtykkään...saan paremman miehen ja ei oinasta enää..

        Itselläni meni luotto niin täysin kuin voi >
        ei saapunut paikalle silloin kun puhe oli,
        söi sanat, petti lupaukset, teki ohareita,
        kävi vieraissa, kirjoitteli sähköposteja vieraille miehille selkäni takana ja kaikki pahat
        mitä voi tehdä. Ei edes tajua miten sairas joku voi olla. Eipä narsistin kanssa toimeen tulekaan.
        Siihen päälle vielä oikutteleva oinas ni hoplaa.
        Itsemurha oli järjenlähdön lisäksi lähellä.
        Kenkää tollaselle armotta, ei kannata edes muuta ajatella. Mitä kauempana, sen parempi.
        Äläkä luule että se muuttuisi johonkin vaikka soittaisi muutaman päivän, viikon tai kuukauden kuluttua. Sillä sama linja jatkuu.
        Pienen hetken saattaa olla ihmisiksi että luottaisit häneen kunnes taas tapahtuu, ja sinä petyt pohjamutia myöden. Niin kauan leikki ja peli jatkuu kunnes sinun akku on tyhjä ja olet hermoromahduksen partaalla.
        Kannattaa kuitenkin hiukan katsella mitä miehiä on eikä ottaa ketä vaan.
        Todennäköisesti tiedät millaista on terve parisuhde, sekä tiedät miten luottamuksen saa rikottua. Silloin kun alat epäillä toisella olevan toinen, ollaan jo väärillä linjoilla.
        Vaikka toisella ei sitten olisikaan ketään,
        sitten se on tahallaan johdattanut harhaan.
        Se on sitten perverssiä.
        Oli miten oli, se on kuitenkin silloinkin jo väärää seuraa sinulle.


      • outoo
        Mauri34 kirjoitti:

        Itselläni meni luotto niin täysin kuin voi >
        ei saapunut paikalle silloin kun puhe oli,
        söi sanat, petti lupaukset, teki ohareita,
        kävi vieraissa, kirjoitteli sähköposteja vieraille miehille selkäni takana ja kaikki pahat
        mitä voi tehdä. Ei edes tajua miten sairas joku voi olla. Eipä narsistin kanssa toimeen tulekaan.
        Siihen päälle vielä oikutteleva oinas ni hoplaa.
        Itsemurha oli järjenlähdön lisäksi lähellä.
        Kenkää tollaselle armotta, ei kannata edes muuta ajatella. Mitä kauempana, sen parempi.
        Äläkä luule että se muuttuisi johonkin vaikka soittaisi muutaman päivän, viikon tai kuukauden kuluttua. Sillä sama linja jatkuu.
        Pienen hetken saattaa olla ihmisiksi että luottaisit häneen kunnes taas tapahtuu, ja sinä petyt pohjamutia myöden. Niin kauan leikki ja peli jatkuu kunnes sinun akku on tyhjä ja olet hermoromahduksen partaalla.
        Kannattaa kuitenkin hiukan katsella mitä miehiä on eikä ottaa ketä vaan.
        Todennäköisesti tiedät millaista on terve parisuhde, sekä tiedät miten luottamuksen saa rikottua. Silloin kun alat epäillä toisella olevan toinen, ollaan jo väärillä linjoilla.
        Vaikka toisella ei sitten olisikaan ketään,
        sitten se on tahallaan johdattanut harhaan.
        Se on sitten perverssiä.
        Oli miten oli, se on kuitenkin silloinkin jo väärää seuraa sinulle.

        kiitti viestistä..joo se meijän suhde on loppu..ei se musta välittänyt ku silleen vaan=(olen järkeillyt ja hyvä ku eroon pääsin et täs vaiheessa tuli ilmi..oinas tekee ku itte haluu ja on helposti hermostuvaa sorttia..ja ei ota yhtään toista huomioo..itsekeskeinen todella..saa loppielämän sellanen olla yksin ku ei pysty rakentaa suhdetta ja ei kukaan jaksa tollasta kattoo et oottaa millo toiselle passaa nähä..


      • Mauri34
        outoo kirjoitti:

        kiitti viestistä..joo se meijän suhde on loppu..ei se musta välittänyt ku silleen vaan=(olen järkeillyt ja hyvä ku eroon pääsin et täs vaiheessa tuli ilmi..oinas tekee ku itte haluu ja on helposti hermostuvaa sorttia..ja ei ota yhtään toista huomioo..itsekeskeinen todella..saa loppielämän sellanen olla yksin ku ei pysty rakentaa suhdetta ja ei kukaan jaksa tollasta kattoo et oottaa millo toiselle passaa nähä..

        Hyvä että loppui, niin myös täällä.
        Katsopa mitä narsistista sanotaan (googleta sana narsisti). Minulla kävi niin että vaikka mies olenkin, pätkäsin narsistinaista vuosien jatkuneen kiusanteon jälkeen turpaan.
        Niin paljon nainen kikkaili tunteillani että menin psykologilla käymään.
        Lääkäri puolestaan totesi rintakipujen johtuvan naisen tempauksien johdosta ja sanoi että ei sen väliä onko koulukiusaaja, työpaikkakiusaaja vai kiusaaja perheen/parisuhteen sisällä, kiusaaja hoitoon pitäisi saada, sillä päässä viiraa.
        Oinas on muutenkin sellainen omantienkulkija,
        melkeimpä susi, joka ei kunnioita ketään.
        Kaukana parisuhdetyypistä.
        Ja kyllä sen ny tervejärkinen huomaa onko suhde kondiksessa vai ei. Ja kun apuna on vaistot,
        kyllä toinen sen haistaa jos jotain mätää on.
        Minun emäntä ku hyppi kapakoissa selkäni takana
        minun ollessa kotona ja hänen viedessä miehiä kotiin.
        Kärysi kun pyykkikaapissa oli viikon aikana muutamat lakanat kertyny.
        Selitti miten kova siivousinto oli tullut muka.
        Niin sairasta että itsemurha oli lähellä.
        Koko elämänsä ja joka parisuhteessa nainen on ollut pettäjä, valehtelija.
        Ottakoot muut kantaa tähän miten haluaa mutta
        silloin kun oma mielenterveys pätkii ja rintakivut tulee
        kun asiat ottaa niin kovin päälle sekä pakko mennä lääkäriin ni kyllä silloin kiusantekijä se syyllinen on.
        Raamatun mukaan pitäisi elää silmä silmästä.
        Tällöin tuollaisella ei olisi oikeutta elää.
        Mitä sit jos menee ja ottaa oikeuden omiin käsiin, tietenkin joutuu itse linnaan.
        Niin paljon narsistinainen teki kiusaa että niillä tempuilla pääsisi jo pöpilään.
        Asioita kun pohtii, eipä tarvii ihmetellä miksi
        hän oli kanssani sillä olenhan kiltti, auttavainen, ymmärtäväinen symppis jolla on iso se ja hyvä sängyssä.
        Mutta nyt hän on menettänyt ne asiat kun en katsele enää kiusantekijää tai olen itse jossain pöpilässä josta ei poispääsystä ole päivämäärän suhteen tietoa mikäli järki sattuu lähtemään.
        Elikkä oinaat, mies tai nainen, voivat jättää
        suosiolla parisuhteet muiden asioiksi ja jatkaa itserakasta elämäänsä ihan yksinään.


      • outoo
        Mauri34 kirjoitti:

        Hyvä että loppui, niin myös täällä.
        Katsopa mitä narsistista sanotaan (googleta sana narsisti). Minulla kävi niin että vaikka mies olenkin, pätkäsin narsistinaista vuosien jatkuneen kiusanteon jälkeen turpaan.
        Niin paljon nainen kikkaili tunteillani että menin psykologilla käymään.
        Lääkäri puolestaan totesi rintakipujen johtuvan naisen tempauksien johdosta ja sanoi että ei sen väliä onko koulukiusaaja, työpaikkakiusaaja vai kiusaaja perheen/parisuhteen sisällä, kiusaaja hoitoon pitäisi saada, sillä päässä viiraa.
        Oinas on muutenkin sellainen omantienkulkija,
        melkeimpä susi, joka ei kunnioita ketään.
        Kaukana parisuhdetyypistä.
        Ja kyllä sen ny tervejärkinen huomaa onko suhde kondiksessa vai ei. Ja kun apuna on vaistot,
        kyllä toinen sen haistaa jos jotain mätää on.
        Minun emäntä ku hyppi kapakoissa selkäni takana
        minun ollessa kotona ja hänen viedessä miehiä kotiin.
        Kärysi kun pyykkikaapissa oli viikon aikana muutamat lakanat kertyny.
        Selitti miten kova siivousinto oli tullut muka.
        Niin sairasta että itsemurha oli lähellä.
        Koko elämänsä ja joka parisuhteessa nainen on ollut pettäjä, valehtelija.
        Ottakoot muut kantaa tähän miten haluaa mutta
        silloin kun oma mielenterveys pätkii ja rintakivut tulee
        kun asiat ottaa niin kovin päälle sekä pakko mennä lääkäriin ni kyllä silloin kiusantekijä se syyllinen on.
        Raamatun mukaan pitäisi elää silmä silmästä.
        Tällöin tuollaisella ei olisi oikeutta elää.
        Mitä sit jos menee ja ottaa oikeuden omiin käsiin, tietenkin joutuu itse linnaan.
        Niin paljon narsistinainen teki kiusaa että niillä tempuilla pääsisi jo pöpilään.
        Asioita kun pohtii, eipä tarvii ihmetellä miksi
        hän oli kanssani sillä olenhan kiltti, auttavainen, ymmärtäväinen symppis jolla on iso se ja hyvä sängyssä.
        Mutta nyt hän on menettänyt ne asiat kun en katsele enää kiusantekijää tai olen itse jossain pöpilässä josta ei poispääsystä ole päivämäärän suhteen tietoa mikäli järki sattuu lähtemään.
        Elikkä oinaat, mies tai nainen, voivat jättää
        suosiolla parisuhteet muiden asioiksi ja jatkaa itserakasta elämäänsä ihan yksinään.

        joo voi harmi et sulle onnuin käynyt=(mut nyt sul parempi elämä ja älä mieti sitä enää..kyllä sulle normaali nainen löytyy..joo se munki oinas vaan baaris kävi jasilleen ei osannu keskustella mistään jos riitaa tuli ..omahyvänen paska oli...no nyt asiat paremmin ku ei tarvi miettii sitä..et joskus kohalle sattuu tollasta paskaa mut jää siittää äkkii kiinni miten toista kohtelee..ja muapitää kohella hyvinku olenhan hyvä nainen ..jamua pitää arvostaa..oinas ei arvosta ketään..


      • kun ei ole oinas
        outoo kirjoitti:

        kiitti viestistä..joo se meijän suhde on loppu..ei se musta välittänyt ku silleen vaan=(olen järkeillyt ja hyvä ku eroon pääsin et täs vaiheessa tuli ilmi..oinas tekee ku itte haluu ja on helposti hermostuvaa sorttia..ja ei ota yhtään toista huomioo..itsekeskeinen todella..saa loppielämän sellanen olla yksin ku ei pysty rakentaa suhdetta ja ei kukaan jaksa tollasta kattoo et oottaa millo toiselle passaa nähä..

        Mitäs sitten,kun on syntynyt oinaaksi?Ei se rakkauden tarve mitenkään pienene,eivätkä kaikki oinaat lähimainkaan ole narsistisia,vain itsessään välittäviä muita hyväkseenkäyttäviä..Eikö jokaiselle ihmiselle pitäisi kuitenkin antaa mahdollisuus,horoskooppimerkistä riippumatta?On niitä muissakin merkeissä niitä pettäjiä ja valehtelijoita..


      • outoo
        kun ei ole oinas kirjoitti:

        Mitäs sitten,kun on syntynyt oinaaksi?Ei se rakkauden tarve mitenkään pienene,eivätkä kaikki oinaat lähimainkaan ole narsistisia,vain itsessään välittäviä muita hyväkseenkäyttäviä..Eikö jokaiselle ihmiselle pitäisi kuitenkin antaa mahdollisuus,horoskooppimerkistä riippumatta?On niitä muissakin merkeissä niitä pettäjiä ja valehtelijoita..

        no tottakait kaikki ei oo samanlaisia oinaatkaan..sattunut vaan samanlaisii tapauksia..ei sen kummempaa täs oo kysymys..jokainen on yksilöllinen tietenkin..


      • Mauri34
        outoo kirjoitti:

        joo voi harmi et sulle onnuin käynyt=(mut nyt sul parempi elämä ja älä mieti sitä enää..kyllä sulle normaali nainen löytyy..joo se munki oinas vaan baaris kävi jasilleen ei osannu keskustella mistään jos riitaa tuli ..omahyvänen paska oli...no nyt asiat paremmin ku ei tarvi miettii sitä..et joskus kohalle sattuu tollasta paskaa mut jää siittää äkkii kiinni miten toista kohtelee..ja muapitää kohella hyvinku olenhan hyvä nainen ..jamua pitää arvostaa..oinas ei arvosta ketään..

        joo voi harmi et sulle onnuin käynyt.
        Niimpä.
        (mut nyt sul parempi elämä ja älä mieti sitä enää

        ei parane miettiä mutta ei ne tempaukset koskaan unohdukaan.
        tietyssä määrin voi syyttää tietysti itseäänkin mutta minkäs teet jos välittää toisesta ja hölmönä uskoo kun toinen selittää parantavansa tapansa kerta toisensa jälkeen.
        mutta sitten kun akusta virta loppuu, se on loppu.
        kyllä sulle normaali nainen löytyy.
        sitä tässä olen toivonutkin.

        joo se munki oinas vaan baaris kävi jasilleen ei osannu keskustella mistään jos riitaa tuli ..omahyvänen paska oli.
        kuulostaa niin samanlaiselta.

        tiedä sitten missä maailmassa sinun oinas elää,
        luultavasti samanlaisessa kuin minun.
        mutta täysin erilaisessa kuin me.

        mitä ilmeisimmin kyse oli manipulaatiosta =
        eli niin kauan tuputetaan valheita kuin toinen
        jaksaa niellä.
        Minun tapauksessa en ole ainoa jolle on käynyt noin vaan takana on monta miestä, ja uskon että myös sinun tapauksessa on asia näin = et ole ensimmäinen etkä viimeinen nainen.
        Mitä tästä sitten voi, ja pitäisi päätellä ?
        Kysymyksessä on ihmissuhdepeli.
        Ihan sairasta tietty mutta minkäs teet kun jonkun päässä heittää, et mitään.
        Hoitoonhaan tollasen pitäisi mennä mutta kun ei mene.
        Kaikki vaan puetaan / valjastetaan rakkauden nimiin = "anna anteeksi, rakastan sinua." tähän tyyliin. Ja anna anteeksi tai et, sama linja jatkuu, joko sinun kanssa tai jonkun muun.
        Himmeetä. Muta minkäs teet kun järkeä ei ole annettu kuin lusikalla ni vaikea sitä on kauhalla mennä vaatimaan.
        Vaikka tosiasiassa kyse on jostain muusta,
        joko nuoruudessa on tapahtunut jotain traumaattista joka on vaikuttanut psyykkeeseen
        tai sitten on vaan huonoilla tavoilla ja tykkää pelata ihmisillä.
        Kysymys kuuluu, pitääkö kiusatun vaieta lopun iäksi vai ei ?
        Tv.stä tuli pari vuotta sitten inhimillisessä tekijässä samasta aiheesta.
        Eipä asia naurata kun tuollainen osuu omalle kohdalle, päin vastoin siitä voi joutua maksamaan tosi kovan hinnan, esim oman terveyden.
        Siksi on niin tärkeää kenen seurassa on.
        Olepa alkoholistin seurassa ni ei aikaakaan kun huomaat itselläsikin olevan pullon huulilla vaikka et koe asiaa niin että se olisi ns sun juttu.
        sinun tapauksessa


      • Maukka35
        kun ei ole oinas kirjoitti:

        Mitäs sitten,kun on syntynyt oinaaksi?Ei se rakkauden tarve mitenkään pienene,eivätkä kaikki oinaat lähimainkaan ole narsistisia,vain itsessään välittäviä muita hyväkseenkäyttäviä..Eikö jokaiselle ihmiselle pitäisi kuitenkin antaa mahdollisuus,horoskooppimerkistä riippumatta?On niitä muissakin merkeissä niitä pettäjiä ja valehtelijoita..

        Hei oinas.Oletko varattu, mies vai nainen ?


      • yks vaan
        kun ei ole oinas kirjoitti:

        Mitäs sitten,kun on syntynyt oinaaksi?Ei se rakkauden tarve mitenkään pienene,eivätkä kaikki oinaat lähimainkaan ole narsistisia,vain itsessään välittäviä muita hyväkseenkäyttäviä..Eikö jokaiselle ihmiselle pitäisi kuitenkin antaa mahdollisuus,horoskooppimerkistä riippumatta?On niitä muissakin merkeissä niitä pettäjiä ja valehtelijoita..

        Narsisti voi olla missä merkissä tahansa syntynyt- ei voi yleistää!!
        Itse olen oinas nainen itse olin naimisissa vaakamiehen kanssa - mies oli narsisti - hyvä kun henki säilyi. Onneksi se oinaan järki voitti :)
        Olen se harkitseva oinas - järjenkäyttö on sallittua jopa suotavaa!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe