Tuotteiden jälleenmyynti kotikutsuilla

Nimetön

Millaisia kokemuksia on erilaisten tuotteiden jälleenmyyntityöstä kotikutsuilla?

Ajatuksena olisi pienten lisäansioiden hankkiminen kotihoidontuen lisäksi. Uskoakseni hoito- ja myyntityön voisi kätevästi linkittää yhteen. Onko tietoa, miten onnistuisi kahden eri tuotteen edustaminen samanaikaisesti -esim. lasten ja aikuisten vaatteet?

Mitä yleensä ottaen on mahdollista myydä muuta kuin vaatteita, kynttilöitä, Tupperwareja..? Pääseekö myyntityöllä millaisiin ansioihin? Laittakaahan käytännön kokemuksia!

Erityisesti lapsille suunnatut tuotteet kiinnostavat. Millaisia mahdollisuuksia löytyy?

20

6708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu myi

      jotai dermosil rasvoi ym tuotteita duunipaikal.
      provikoista ym en tiedä mut keräs aina listaa ja pisti tilauksen menee. oli kaikennäköstä rasvaa dödöö ja babyrasvaa ym ym. ja ne oli ihan inhimillisen hintasii että porukka oikeesti tilas niit uudelleenki.

      • sryuhth

        dermosilista ei saa välistä mitään, vaan tilauksen hoitaja saa jonkun lahjuksen


      • näissä joutuu itse
        sryuhth kirjoitti:

        dermosilista ei saa välistä mitään, vaan tilauksen hoitaja saa jonkun lahjuksen

        maksamaan monestikkin tuotteet ensin, tai ainakin aika lyhyt on maksuaika, joten kannattaa miettiä, miten lasten kanssa roudaat tuotteet esim. vaikka postista tai jakeluillasta ( esim.Oriflame)ja sen jälkeen jakelet asiakkaille. Ensin on soitettava heille ja sovittava kuljetusajankohta, joten puhelin- ja bensakuluja tulee, ja sitten, jos ei ole raha valmiina asiakkaalla ei kannata luovuttaa tuotteita, tai sitä rahaa saat tivata viikkokausia sen jälkeen, jos sen virheen teet, olipa kyseessä tuttukin ihminen. Monesti palkkio tuotteina, joita myymällä palkkasi muodostuu. Itse otin ainakin pahasti nuttuun, samoin ystävättäreni, eri tuote hänellä. Tietysti, jos olet hyvä organisoija, sinulla on auto käytössä ja mies voi illalla lapsia hoitaa, voi menestyäkkin kivasti, mutta lähinnä sellaista puuhestelua ja voipa olla melko stressaavaakin sellaista. En ainakaan suosittele.


      • Nimetön
        näissä joutuu itse kirjoitti:

        maksamaan monestikkin tuotteet ensin, tai ainakin aika lyhyt on maksuaika, joten kannattaa miettiä, miten lasten kanssa roudaat tuotteet esim. vaikka postista tai jakeluillasta ( esim.Oriflame)ja sen jälkeen jakelet asiakkaille. Ensin on soitettava heille ja sovittava kuljetusajankohta, joten puhelin- ja bensakuluja tulee, ja sitten, jos ei ole raha valmiina asiakkaalla ei kannata luovuttaa tuotteita, tai sitä rahaa saat tivata viikkokausia sen jälkeen, jos sen virheen teet, olipa kyseessä tuttukin ihminen. Monesti palkkio tuotteina, joita myymällä palkkasi muodostuu. Itse otin ainakin pahasti nuttuun, samoin ystävättäreni, eri tuote hänellä. Tietysti, jos olet hyvä organisoija, sinulla on auto käytössä ja mies voi illalla lapsia hoitaa, voi menestyäkkin kivasti, mutta lähinnä sellaista puuhestelua ja voipa olla melko stressaavaakin sellaista. En ainakaan suosittele.

        Kiitos kommenteista, lisää kaivataan!

        Hyvä tietää riskeistä ja kustannuksista, mut varmasti hyviäkin puolia löytyy..

        Onko kokemuksia Friendtexin kotimyynnistä? Entä lastenvaatteissa Jonathanin haalareista (esim. JesperJuniorin kautta)?


      • verkostomarkkinointi hommiin
        Nimetön kirjoitti:

        Kiitos kommenteista, lisää kaivataan!

        Hyvä tietää riskeistä ja kustannuksista, mut varmasti hyviäkin puolia löytyy..

        Onko kokemuksia Friendtexin kotimyynnistä? Entä lastenvaatteissa Jonathanin haalareista (esim. JesperJuniorin kautta)?

        Vaikka saisitkin kymmenien prosenttien myynipalkkion, niin kulut ovat vieläkin suuremmat(puhelin, kuljetus, mainosmateriaali, kirjanpito ym.).
        Myyntityö suoraan tuttaville on halpa harrastus ja pääsee hyvin eroon kaikista tuttavista, kukaan ei halua olla tekemisessä henkilön kanssa, joka aina tuputtaa tuotteitaan.
        Jos perustat myyntiä varten firman, et enää voi saada työttömyyskorvauksia päätyöstä, koska olet yrittäjä.


      • tepa-75
        Nimetön kirjoitti:

        Kiitos kommenteista, lisää kaivataan!

        Hyvä tietää riskeistä ja kustannuksista, mut varmasti hyviäkin puolia löytyy..

        Onko kokemuksia Friendtexin kotimyynnistä? Entä lastenvaatteissa Jonathanin haalareista (esim. JesperJuniorin kautta)?

        Kiinnostaisiko työ korkealaatuisten mausteiden, maustesekoitustem teen ja kahvin parissa. Ryhdy kotigatronomi-jälleenmyyjäksi. Tuotteita voit käyttää itse tai myydä ystäville, tuttaville, naapureille ja työkavereille esimerkiksi. Lisätietoja kotisivulta: http://www.teijasilvennoinen.com


      • Amy 55
        Nimetön kirjoitti:

        Kiitos kommenteista, lisää kaivataan!

        Hyvä tietää riskeistä ja kustannuksista, mut varmasti hyviäkin puolia löytyy..

        Onko kokemuksia Friendtexin kotimyynnistä? Entä lastenvaatteissa Jonathanin haalareista (esim. JesperJuniorin kautta)?

        Ole varovainen. Rekrytointia harjoittavat businessmyyjät eivät kerro huonoja puolia alussa. Sinulle luvataan paljon ilmaista, mutta todellisuus on toista. Toimituskulut muutamasta paidasta ovat niin suuret, ettei myyntipalkkiota jää ollenkaan. Jos haluat myydä jotakin, osta suoraan tukusta, perusta toiminimi ja hae starttirahaa. Älä siis hurmaannu, vaan mieti ensin mihin ryhdyt.


    • Nettimyynti

      Itse myyn päätyöni ohella Ecowayn lisäravinteita ja Avon-kosmetiikkaa. Molemmissa provisiot myynnistä, Avonissa 25% ja Ecowayssa 25-50%.
      Jos kiinnostaa, ota yhteyttä:
      [email protected]

      Myös alusasuja ja koruja voi myydä kotikutsuilla.
      Lasten tuotteita kun olet kiinnostunut myymään, niin kannattaa tutustua seuraaviin:
      http://www.nekkudesign.fi
      http://www.tinttu.com

      • vieras2

        Katso tarkkaan mihin nimesi allekirjoitat. Tinttua en ainakaan voi suositella missään nimessä. Epäilyttävää toimintaa omasta mielestäni ja samoja kokemuksia on TODELLA monella.


    • myyjäksi?

      Mua kanssa kiinnostaisi myyjien kokemukset näistä suoramarkkinointi tuotteista ja niiden myynnistä. Itse olisin kiinnostunut aloittamaan "harrastuksena" jonkun kosmetiikka merkin myymisen. Olenkin tässä puntaroinut vaihtoehtoja ja olisi kiva kuulla kokemuksia eri meikkifirmojen myyjiltä. Netistä löysin ainakin vaihtoehtoina Avon, Oriflame, Mary Kay ja Colose.

      Kertokaa ihmeessa hyviä ja huonoja puolia kyseisistä mekreistä!

      myyjäski haluava

      • Nettimyynti

        Avonissa liittyminen ilmaista, ei siis aloituspakkauksen ostoa tms. Ei myyntipakkoa, voi tilata vaikka kerran vuodessa ja silti on oikeutettu provisioihin. Suuri etu on 3 kk palautusoikeus tuotteilla, jota ei muilla ole. Se motivoi uusia ostajia kokeilemaan tuotteita.
        Jos kiinnostaa aloittaa, laita viestiä, saat tunnukset päivässä.
        [email protected]


      • Döö

        Hei, jos olet iloinen, positiivinen, innostunut ja sitkeä, voit tehdä hyvän uran ihan millä tuotteella tahansa.
        itselläni on jonkinmoista kokemusta asiakkaana -Tupperwaresta ( maksullinen aloituspakettit, tai ilmainen jota maksat tulevilla provikoilla, tilaa vievää tavaraa, mallistot ja värit vaihtuu ),
        -kynttiläfirmasta, joka on kyllä varakkaiden hommaa, tosi arvokkaita kynttilöitä, joten ilmeisen hyvä kate jää myyjälle. Meikkijutuista tunnen
        -Mary Kayn, jolla puolet hinnasta jää myyjälle mutta toimitusmaksut kovia ja tuotteet aika hurmoshenkisesti myytäviä jos meinaa myyntiä tehdä. Vähän tuotteita joista aika ajanut ohi moneen kertaan.
        - Avon on sarja jossa 3 kk:n takuu kertoo jo jotakin ja nyt alkaa kuulemma tosi ihana unikkokukka tulla joihinkin meikkeihin, Marimekkoa. Todella ihanan trendikästä ja edullista. Sen olen kuullut, että kannattaa Avonin oman nettisivuston kautta alkaa, että pääsee omalle alueelle koska niissä on muutakin oheistoimintaa.
        En itse jaksa millääan kauppaan ja Friendtex vaatteet sopii mulle, niistä tykkään todella.
        Kyllä suoramyyntijutut on kivoja.


      • lillastiina
        Nettimyynti kirjoitti:

        Avonissa liittyminen ilmaista, ei siis aloituspakkauksen ostoa tms. Ei myyntipakkoa, voi tilata vaikka kerran vuodessa ja silti on oikeutettu provisioihin. Suuri etu on 3 kk palautusoikeus tuotteilla, jota ei muilla ole. Se motivoi uusia ostajia kokeilemaan tuotteita.
        Jos kiinnostaa aloittaa, laita viestiä, saat tunnukset päivässä.
        [email protected]

        3 kk palautusoikeutta?

        Kyllä ainakin amwaylla on, siis ainakin tähän päivään mennessä on ollut.


      • Nettimyynti
        lillastiina kirjoitti:

        3 kk palautusoikeutta?

        Kyllä ainakin amwaylla on, siis ainakin tähän päivään mennessä on ollut.

        Oli puhe noista edellämainituista kosmetiikkayrityksistä, eikös Amway ole jotain muuta?


      • lillastiina
        Nettimyynti kirjoitti:

        Oli puhe noista edellämainituista kosmetiikkayrityksistä, eikös Amway ole jotain muuta?

        ostanut ihan tuolta amwaylta. Ostan kaikki ihonpuhdistusaineet, meikit, shampoot, hoitoaineet yms yms...

        Että eiköhän tuo lasketa silloin kosmetiikkaa myyväksi firmaksi... No onhan heillä myös kaikkea muutakin... että siihen nähden voishan tota luulla joksikin muuksi.


      • Taas pettynyt
        Nettimyynti kirjoitti:

        Oli puhe noista edellämainituista kosmetiikkayrityksistä, eikös Amway ole jotain muuta?

        Eikös se ole perinteinen jenkkien verkostomarkkinointiukusetus. Bisnes..bisnes..bisnes..plan. ha haa


    • lillastiina

      Mulla on itselläni noita mausteita, joista saa ihan hyvin rahaa taskuun. Lisäksi myyn amwayn tavaroita. Sieltä löytyy kaikenlaista tavaraa tuotevalikoimasta.

      Mausteissa on halpa aloituskustannus ja tähän mennessä ei ole tarvinnut tehdä mitään suurempia, näyttää vain tilauslistaa aina silloin tällöin kerhoissa yms missä tulee lapsen kanssa käytyä. Suosittelen!

      Jos haluat tietää enemmän, niin laittele viestiä [email protected]

      • Jeeeesuli juu

        Noilla jenkkien verkostomarkkinointifirmoilla opn erittäin huonoi maine. Tuttava piiri vaan nopeesti läpi. On vuosimaksut ym. jutut joista ei kerrota alussa. Tuotteiden hinta/laatu suhde on huono. Yleensä saa marketeista vastaavia tuotteita noin 3-5 kertaa edullisemmin.


    • Nimetön

      Kiitos kommenteista! Lisää kaivataan :)

      Friendtex-myynti ollut myös yhtenä mielessäni, ja Jesper Juniorin kotimyynti noussut ehkä ykköseksi tällä erää.. Näistä erityisesti kaipaan kokemuksia!!

      Alusvaatteitakin voisi myydä. Millainen lienee niitten kate jne?

    • Anonyymi

      oriflame on noista edullisin lähteä mukaan ja oikesti kivoja tuotteita joita helppo myydä, kun ne ovat edullisia sekä laadukkaita. itse lähdin tähän mukaan ja oon hurahtanut ihan täysin.
      Oottelen just kukkalähetystä kotiin ja platina tason palkintopakettia jossa on 600e arvosta tuotteita.
      Ihan huikeeta siis! ja oon edennyt kauheeta vauhtia 3vkon aikana!!


      jos haluat lähteä mukaan ja päästä parhaaseen tiimiin, niin rekisteröidy tästä kauneuskonsultiksi ja laita viestiä fb:ssä kauneuskonsutti nancilvia rytkönen
      https://fi.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?fbclid=IwAR36oRo5wGvwN2pyubIyjkyUxZPlU9eWTUffx1u6Ye2s0BqmCmw0GB_lkc4&store=tinkerbellasbeautystore

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe