yksinkö aina

ihmetellen

moi..olen kiva rapunainen.rakastava,naurava,hupsuttelija,rehellinen,nätti mutta miksi mulle ei löydy sitä oikiaa koskaan..ihmettelen kyllä..koti siisti ja kokkailen ja aina aattelen toisen parasta mut ihmiset kai halua mitään pysyvää nykyään..kertokaapa kokemuksianne..

9

1799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Waterywoman

      Joko rimasi on niin korkealla, ettet kelpuuta ketä tahansa sydämesi valituksi (ja siitä sietää olla ylpeä!) tai sitten yrität väkisin niin epätoivoisesti saada itsellesi jonkun kainaloiseksesi, että potentiaaliset ehdokkaat pakenevat henkensä kaupalla.

      Jos tunnustat kuuluvasi jälkimmäiseen kategoriaan, päästä irti, älä edes etsi sitä oikeaa. Rakkaus "iskee" yleensä silloin, kun sitä vähiten odottaa:o))

    • rapu kans-

      voisin olla se oikea sulle... vaistoni vain sanoo.

      • ihmetellen

        mä olen rapunainen entäs sä=)ravulla on niin paljon rakkautta annettavana ja uskollisuutta mitkä on minun mielestä hienoja piirteitä=)ikää on yli 30v entäs sulla?tykkään myös ulkoilla ja kävellä meren rantaa=)ikuinen romantikko hupsu..


      • ihmetellen
        ihmetellen kirjoitti:

        mä olen rapunainen entäs sä=)ravulla on niin paljon rakkautta annettavana ja uskollisuutta mitkä on minun mielestä hienoja piirteitä=)ikää on yli 30v entäs sulla?tykkään myös ulkoilla ja kävellä meren rantaa=)ikuinen romantikko hupsu..

        joo..mäki olen yli 30v ja ikuinen romantikko..hupsu täälläki..=)ja ne merenrannat ja käsi kädessä hui hui..hihnii ihanii asioita..


    • Nimetön

      Olen skopumies suuria menetyksiä elämässäni kokenu, joten kokemusta löytyy. Tapasin rapu naisen ja ollaan ystäviä. Arvostan hänen elämänkatsomustaan ja ajatuksiaan. Rehellinen olen ollu joka asiassa(ehkä liikaakin). Samanlaiset elämänhaaveet ja toiveet molemmilla. Pystyisin tarjoamaan hänelle turvallisen ja luotettavaä elämän, kaikilla mausteilla. Mut empä kelpaa elämänkumppaniksi, omasta mielestäni olen varsin ok. Työni ja perheeni (2 lasta) hoidan hyvin, asiat kunnossa. Vain uusi elämäni rakkaus puuttuu. Edesmennyt vaimoni oli kans skopu, ja sen kyl huomasi(hyvässä mielessä), samanlaisen parisuhteen kun saisi vielä kerran elämääni.
      Skopumies

      • ei...

        kelvannut? Rapu ja skopuhan tulevat erinomaisesti toimeen niin seksin saralla kuin kaikessa muussakin.
        Oletko kovin nuori itse?
        t Rapunen (n)


    • pikkis

      heii....ravut kunniaan.....
      itse rapumiehnenä kokenut sen , miten toinen käyttäytyy suhteessa ,kun huomaa millainen herkkä tunteeliinen ,toista ajattelva sielu rapu on.olen sitä mieltä, et rapu rapua parhaiten ymmärtää....

      • rapupikkuinen

        Olen myös vähän yli 30 kypsä, mutta silti tyttömäinen ja kaunis rapunainen. Omaan juuri noi piirteet. Olen hieman hullunkurinen ja hassuttelija toiselle ja annan parhaani. Miehet kimpustaa ympärillä ja vedän niitä esim. discossa puoleeni. Mikä siinä on, kun joskus joku niistä kolahtaa minuun ja en kyllä mielestäni ahdistele, vaan olen avoin ja rehellisesti myönnän voisimme tavata uudestaankin ... niin siihen se toinen pakenee. En ymmärrä miten voin sen väärin tehdä? Miehet, jotka ei niin kiinnosta kimpustaa ja kimpustaa. Kai se on kohtalo aina väärinpäin tosi mielenkiinto syntyy. Odotellen oikeaa.


      • rapupikkuinen
        rapupikkuinen kirjoitti:

        Olen myös vähän yli 30 kypsä, mutta silti tyttömäinen ja kaunis rapunainen. Omaan juuri noi piirteet. Olen hieman hullunkurinen ja hassuttelija toiselle ja annan parhaani. Miehet kimpustaa ympärillä ja vedän niitä esim. discossa puoleeni. Mikä siinä on, kun joskus joku niistä kolahtaa minuun ja en kyllä mielestäni ahdistele, vaan olen avoin ja rehellisesti myönnän voisimme tavata uudestaankin ... niin siihen se toinen pakenee. En ymmärrä miten voin sen väärin tehdä? Miehet, jotka ei niin kiinnosta kimpustaa ja kimpustaa. Kai se on kohtalo aina väärinpäin tosi mielenkiinto syntyy. Odotellen oikeaa.

        ... äskeinen on tarkoitus olla vastaus "yksinkö aina" otsikon alle toi juttuni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe