missä on härkänaiset?

ihmettelevä hr

Miks täällä kirjotetaan vaan härkämiehistä?kertokaa jotain härkänaisistaki

26

4949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen nainen härkä siis

      OLen jalat maassa tyyppi ja järki päässä oleva.
      Menen läpi harmaan kiven saavuttaakseeni tavoitteen, oli se opiskelu, urheilu tai joku muu..
      Olen kotihenkinen, syvästi tuntevä, herkkä,mutta myös itsepäinenkin joskus.

      • =D)

        Kuulostaa just mun tyttäreltäni joka on jo naisen iässä. Tosin on syntynyt merkin alussa joten luonteeseen on sekoittinut oinastakin ;)


      • pilvetkarkaa
        =D) kirjoitti:

        Kuulostaa just mun tyttäreltäni joka on jo naisen iässä. Tosin on syntynyt merkin alussa joten luonteeseen on sekoittinut oinastakin ;)

        Olen hieman ujohko mutta päätökset pidän ja kuljen järjen mukaan.


    • pandaliini81

      kotona sisustamassa, kokkaamassa tai sängyssä...

      • Sanoit tosi nappiin

        Juuri niin kotona ovat...sisustamassa!


    • iamor

      viihtyvät ns. tärkeiden asioiden parissa; perhe, opiskelu, kodinhoito, yhteiskunnalliset tehtävät ja ympäristöasioiden huolehtiminen. He ovat tunnollisia asioiden hoitajia, eivät pyri juurikaan esille muutoin kuin omien taitojensa ja rauhansovittelun merkeissä.
      Ovat itsepäisiä, itsenäisiä ja omantien kulkijoita. Tosin poikkeuksiakin varmasti löytyy. Se saattaa olla sen nousumerkin aikaansaannosta...

      • härkäN

        Mä oon ainaki hirvee menemään, koko ajan pitäis olla jossain ja tehdä jotain... KIVAA. Ei siis pyykätä ja siivota ja laittaa ruokaa vaan olla jotain mieluista tekemistä ja paljon ystäviä ympärillä. HUumorintaju on omaa luokkaansa, kun nauru alkaa niin siitähän ei loppua tule. Tilannehuumori kolahtaa ja erityyppiset ihmiset :) Kauhea materialisti kyllä olen, kun on rahaa niin se kyllä menee sitten saman tien johonkin itseni hemmotteluun sekä kenkiin :D Bile-eläin olen myös ja kova miehiä katteleen sekä vähän flirtaamaan, nautin valtavasti huomiosta! Olen muuten nouseva leijona. Aika pelottavan kuuloista. :D


    • tein sulle kotiviinin mansi...

      Itse oon 26 v. härkänainen. Pidän musiikista, taiteista, ihmisistä, henkevistä juttutuokioista, punaviinistä ja hyvästä ruoasta. Olen kiltti, heikomman puolustaja, rakastan paljon ja lujaa...

    • vänkyrä-nainen

      Olen laiska, mukavuuden- ja nautinnonhaluinen, sekä uskollinen sille, joka sydämeni saa vallattua. Kaikki asiat, joista tulee itselle hyvä ja rentoutunut olo, ovat kuin luotu minua varten.:)

      Inhoan kiirettä, ohjeita ja velvollisuuksia. Haluaisin tehdä kaiken aina oman mieleni mukaan, mut tiedän ettei kaikki käy ihan niin helposti. Siksi joskus ahdistaakin tosi paljon.

    • jeweiler

      olen härkänainen ,herkkä , taiteellinen , ulonspäin suuntautunut, tulen hyvin toimeen eri ihmisten kanssa,olen rauhallinen ,pidän luonnosta ja eläimistä ,huonotuulisuus on minulle vierasta,elän tätsillä.

    • Nais Härkä ;)

      Härkä nainen on järkevä,luotettava, empaattinen, huolehtivainen,tunteikas,seksikäs,leikkisä,intohimoinen,muuntautumis kykyinen ja tietysti kaunis. Joskus vaikea tavoiteltava ehkä tarkoituksellakin hieman pidättyväinen. Härkä nainen pitää kaikesta kauniista, mutta on kuitenkin jalat maassa oleva ihminen, vaikka osaakin pitää haluskaa välillä ja pitää talouden kunnossa kaikesta huolimatta. Härkä nainen aistii ilmapiirin nopeasti ja mukautuu siihen jos haluaa tai sitten rohkeasti ilmaisee kantansa jos siihen tarvetta. Härkä nainen herättää naisissa kateutta, mutta miesten päät hän saa kääntymään perään, siispä härkänainen on ihanteellinen ihminen lähes täydellinen ;) ps. härkä nainen osaa nauttia lähes kaikesta mihin ryhtyy ;)) Luonto lähellä sydäntä ja materia ei kiinnosta, niin kuin on luultu!

      • HärkäTÄR

        Jus , aivan minun sanojani, minä kun olen suhteessa, niin se "pitää" pysyä niin kauan kuin minä sanon!!Jos se loppuu ennen sitä, tulee täys fiasko?


      • onnellinen mies

        Eihän tuohon mitään lisäämistä,olen samaa mieltä kanssasi.Vaihtoon en härkänaistani pistäis.
        Mielenkiintoa ja intohimoa hän osaa pitää yllä.
        Koti,lapset,aviomies,näitä kaikkia hän arvostaa.
        Puhun 30v kokemuksella


      • 1984n
        onnellinen mies kirjoitti:

        Eihän tuohon mitään lisäämistä,olen samaa mieltä kanssasi.Vaihtoon en härkänaistani pistäis.
        Mielenkiintoa ja intohimoa hän osaa pitää yllä.
        Koti,lapset,aviomies,näitä kaikkia hän arvostaa.
        Puhun 30v kokemuksella

        Sillä on paljon tekemistä millaisessa ympäristössä on kasvanut ja millainen on perimä, niinkuin varmaan myöskin sillä, mikä on nousevalta horoskoopilta. Esimerkiksi itse härkänaisena tuntuu että minussa on vastakohtaisia ominaisuuksia, olen rauhallinen mutta toisaalta hyvinkin eloisa ja spontaani, tykkään tehdä asioita hetkenkin mielijohteesta, toisaalta en pidä siitä jos joku toinen käskee tekemään toisin kuin on suunniteltu. Itsepäinen ja itsenäinenkin olen. Nautin hyvästä ruoasta, juhlista, siitä että saa kutsua ystäviä kotiinsa, pidän siitä että koti on hyvällä maulla sisustettu, maanläheisistä väreistä, flirttailusta, huomion keskipisteenä olemisesta. Materialisti siis ehdottomasti olen, ja raha tuo turvallisuuden tunnetta. Säästäjä? Ehdottomasti! Rakastettuna erittäin omistautuva rakkaalleen, eikä ikinä pettäisi luottamusta. Petettynä, erittäin loukattu eikä luottamusta koskaan saisi kyllä takaisin. Tässä esimerkkejä härkänaisesta, tosin meistä jokainen on erilainen :)


    • lehmä (eli härkänainen)

      Kaverit ja sukulaiset väittää, että olen raivostuttavan itsepäinen. En p....le ole! Ite ovat ...tana!

      • ole!

        Et ole itsepäinen (pelkästään), vaan myös super ITSEKÄS!


      • TODELLA OLE
        ole! kirjoitti:

        Et ole itsepäinen (pelkästään), vaan myös super ITSEKÄS!

        itsepäinen ja itsekäS (pelkästään) vaan myös todella ITSEÄÄN TÄYNNÄ!


      • vetävä
        ole! kirjoitti:

        Et ole itsepäinen (pelkästään), vaan myös super ITSEKÄS!

        Vietän syntymäpäiväni viimeisiä tunteja.
        Elämä (mies)on vienyt itseluottamukseni.
        Pidän yksin asumisestani,itsenäisyydestä
        Yksinäisyydestä en kärsi koskaan
        Ystäviä,tuttavia minulla on paljon.
        Olen maanläheinen,eläinrakas.Otan kaikessa
        toiset huomioon,pinnani on pitkä.
        Raha tuo turvallisuutta säästäväinen,lähes
        pihi.Ajattelutapa "toiset ovat aina oikessa"
        hajoittaa. Kirjoitteli yönhiljaisuudessa yksinäisyydestä pitävä härkätär


      • yksi heistä
        vetävä kirjoitti:

        Vietän syntymäpäiväni viimeisiä tunteja.
        Elämä (mies)on vienyt itseluottamukseni.
        Pidän yksin asumisestani,itsenäisyydestä
        Yksinäisyydestä en kärsi koskaan
        Ystäviä,tuttavia minulla on paljon.
        Olen maanläheinen,eläinrakas.Otan kaikessa
        toiset huomioon,pinnani on pitkä.
        Raha tuo turvallisuutta säästäväinen,lähes
        pihi.Ajattelutapa "toiset ovat aina oikessa"
        hajoittaa. Kirjoitteli yönhiljaisuudessa yksinäisyydestä pitävä härkätär

        Minä olen yksi härkä nainen ! JEES !! olisin näyttänyt pystypeukaloa nyt !! Olen paras nainen, osaan tehdä vaikka mitä ja saan vaikka kenet rakastumaan itteeni JEES !! Nyt olen itse rakastunut härkä mieheen ja arvaatte siinä " sarvet" kalisee kun kaksi "täydellistä" jääräpäätä tapaa toisensa, mutta kukaan muu ei ymmärrä härkää niinkuin toinen härkä. Se on näin JEES !


      • hannu
        vetävä kirjoitti:

        Vietän syntymäpäiväni viimeisiä tunteja.
        Elämä (mies)on vienyt itseluottamukseni.
        Pidän yksin asumisestani,itsenäisyydestä
        Yksinäisyydestä en kärsi koskaan
        Ystäviä,tuttavia minulla on paljon.
        Olen maanläheinen,eläinrakas.Otan kaikessa
        toiset huomioon,pinnani on pitkä.
        Raha tuo turvallisuutta säästäväinen,lähes
        pihi.Ajattelutapa "toiset ovat aina oikessa"
        hajoittaa. Kirjoitteli yönhiljaisuudessa yksinäisyydestä pitävä härkätär

        Kaikki tapahtui aivan yllättäen,pelailtiin ja juteltiin netissä kaiken laista ja kaikista asioista
        se oli jotenkin vaan niin helpoa niitä hetkiä alkoi jo kaipaamaan, pakko mennänettiin katsoon olisiko Hän siellä.
        Kiinostus tuntui olevan jo molemmin puoleista,
        sitten jo soiteltiin toisillemme, ja tunne senkuin vaan vahvistui,tämä rupesi olemaan jo EI Hallittua
        olemista, jos rakastuminen on sitä koskaan.
        Sitten tavattiin yhden kerran,tiesin jo mennessä että tämä tapaaminen ei helpota meidän eroa.
        Halu olla hänen kanssan aina jatkossakin vaan kasvoi,Ihmisen ikävä toisen luo
        Tässä on vaan yksi onkelma Hän on naimisissa ja perhettä, sitähän Härkä nainen ei voi jättää,eikä liion pettää miestään ,joten minun ikävä vaan jatkuu mahdollisuudet on nolla


    • 25v härkänainen

      Hei kaikkille!!Härkänaisena voin tunnista että olen aika vahva persoona.
      Kunnianhimoinen, kilpailuhenkkinen, itsevarma, vauhdikas, positiivinen, seksikäs, intohimoinen, tyylikäs, keskustelutaitoinen, itsenainen, itseppäinen, temperamenttinen, mukavuudenhaluinen, tiedän mitä haluan elämästä ja saan siitä mitä oikeasti haluan! olen yleensä tyytyväinen itseni.

      työskentelen yhdessä isossa yrityksessa myyntipäällikkönä ja nautin siitä kun onnistun...

      eli näin.. en ole mikään kotirouva

    • Härkä64

      Ehkä mä poikkean valtaväestöstä, ehkä en.
      Olen siis joissain asioissa itsepäinen mutta sekin on vuosien varrella karissut pois, annan mieluummin periksi kuin alan riitelemään. Suutun mutta vain asiasta ja olen pitkävihainen, laitan hampaankoloon ja koston koettaessa satutan niin että tuntuu ja muistaa vielä vuosienkin jälkeen.Suuttuessani voin olla vuosikausia puhumatta/näkemättä ihmistä jolle olen suuttunut katson ohi tai läpi. Ylpeä olen liiankin, mutta olen itseasiassa tyytyväinen siihen olotilaan kukaan ei pääse satuttamaan syvältä kun pitää oman muurin ja ylpeyden ympärillään. Aistillinen, seksikäs nautit siitä 100%:sesti, joskus on kivaa olla huomion keskipisteenä ja härälle se ei ole vaikeaa koska venus on asettunut kuvioihimme. En ole kovin koti-ihminen että sisustaisin hullunlailla, tietty järjestys olla pitää.Rakastan mieluumin tyhjää tilaa kuin täyteen ahdettua kirjahyllyä, ei koriste esineitä kuin muutama tarkkaan valittu. Asiat viedään läpi monesti vaikka harmaan kiven. Ruokaa rakastava mutta ei ylensyöjä. Kuntoilija kun sille päälle sattuu mutta laiska lähtemään jos ei ole tsemppaajaa.Ihastun helposti mutta en rakastu, ja jos rakastun niin silloin siihen suhteeseen mennään täysillä kuitenkin jalat maassa ja takaportti avoinna, varovaisesti tavallaan. Vaikea aina uskoa kun kehutaan kauniiksi, ei aina usko kun miettii mitä toinen minusta haluaa...
      Jos petetään, surraan ja kostetaan.Kun monta kertaa petetään, tunteet kuolee ja itsestä tulee välinpitämätön siis tarkoitan että se suurin mustasukkaisuus häviää, laimenee. Alkaa elää omaa elämäänsä. Ja viimeiseksi jos härkää hoputtaa tai käskee niin vuosien kokemuksella voin sanoa että siinä vaiheessa härkä peruuttaa, ja ei liiku mihinkään, suuttuukin eli suunnitelmia ei niin vaan muuteta. Lapsiaan rakastava ja huolenkantaja kuinka pärjäävät. Ystävänä erittäin lojaali ja hyvä kuuntelija ja ravintolassa, bussissa ym hullumagneetti joka vetää puoleensa kaikennäköisiä ihmisiä laidasta laitaan.
      Mutta muuten mukava ihminen joka jaksaa kuitenkin kuunnella jokaista,antaa vähästäänkin ja sille jota rakastaa antaa kaikkensa.

      • härkä 57

        elämästäni olisin kertonut, juuri noin koen kaiken niin kuin kerroit. Ehkä siinä vain eroan kerromuksestasi että en ole kostonhimoinen ja yleensä vain jätän sellaisen ihmisen omaan arvoonsa, astun vain sivuun ja jatkan elämääni ilman häntä.
        Mutta näin se vaan menee, kiva että on muitakin samalla tavalla tuntevia härkänaisia :).


    • Härkyli

      Kaikki noi puheet kuulostavat tutuilta. Itsessä joskus äsyttää härän hitaus ja laiskuus, vaikka toisaalta silloin kun alkaa tekemään jotain, se kanssa tapahtuu. Yritän kyllä tsempata itseäni noina laiskoina hetkinä, ja tehdä jotain räiskyvää ei-suunniteltuakin. Hyvin sekin onnistuu kun vain päättää. Ja sit on tietenki toi oman päänsä pitäminen, harmittaa kun joskus huomaa ärsyttävänsä jopa omia läheisiäkin, eikä edes haluaisi olla aina niin ehdottoman ehdoton.

      Yhtenä vaikuttavana härän ominaisuutena pidän myös seksuaalisuutta, vaikkei sitä täällä monikaan mainitse. Ainakin tämä härkä pitää seksiä suurimpana nautintona kaikkien muiden nautintojen rinnalla, ja nautiskeluthan ovat suuri ilomme. Onneksi oma oinas-kumppanini on leikissä mukana, eikä harmittele tätä ominaisuutta...
      Miten te muut härkänaiset koette seksuaalisuutenne?

    • härkänainen26

      Itse olen 26-vuotias härkänainen. Luonteestani rehellisesti...kirjoitettuani tämän totean, että ei kovin mairittelevasti, heh :P

      PLUSSAT

      Rakastava ja empaattinen. Annan itsestäni kaiken ihmisille, joista välitän. Ystävälle, jolla on murheita, toimii puhelinpäivystys 24/7. Rakastan helliä ystäviä, järjestää illanistujaisia jne. Kumppanini ei voisi toivoa enempää rakkautta, huomiota ja hellyyttä. Annan kumppanille myös erityisen paljon vapautta, mikäli hän on osoittanut olevansa luottamuksen arvoinen.

      Intohimoinen. Seksi on yksi tärkeistä parisuhdetta ylläpitävistä voimista. Ja siis hyvä seksi. Tulinen rakastaminen on äärimmäisen tärkeää, enkä voisi kuvitella elämää keskinkertaisen rakastajan kanssa.

      Seikkailunhaluinen ja sosiaalinen. En tiedä, kumpuaako tämä nousevasta jouskarista, mutta minulle matkustelu, uusien tuttavuuksien solmiminen ja sosiaalinen elämä ovat henkireikä. Mitä enemmän jännitystä elämässä, sen parempi :) En kuitenkaan koettele ihmissuhteitani tällä piirteelläni.

      Uskollinen ja luotettava. Voit luottaa minuun kuin vuoreen, mikäli kohtelet minua samoin. Jos et, on kosto yleensä suloinen.

      /-

      Äärimmäisen hedonistinen, joskus jopa laiska. Rakastan elämän nautintoja, hyvää ruokaa ja juomaa, nukkumista jne. Hyvä kokki olen myös :)

      MIINUKSET

      Mustasukkainen. Olen mustasukkainen sekä kumppanistani että ystävistäni, mutta osaan tarpeentullen peittää sen hyvin. Mitä enemmän ikää tulee, sen paremmin pystyn hallita mustasukkaisuuttani ja tajuan, ettei se helpota kenenkään elämää.

      Itsepäinen. Minä olen se, joka on oikeassa, ja jos en ole, en ainakaan kykene sitä myöntämään ilman kunnollisia argumentteja ;)

      Huono rahankäyttäjä. Noh...kengät ovat intohimoni :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2382
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1990
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      208
      1870
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1661
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe