ad-aware

hansu_!

Missä olisi suora linkki vanhan ad awaren lataamiseen.Mulla on 2007 versio , mutta tuntuu , ettei ole mistään kotoisin , kun ei "örkkejä"löydä vaikka niitä koneella on :(.

9

1359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • hansu_!

      • polun löytäjä
        hansu_! kirjoitti:

        kuin sen 2007 version noista linkeistä :(.

        mene download.com ja kirjoita etsi ikkunaan ad-aware se niin sieltä löytyy ad-aware se 1.05 sekä kielipaketti! Lavasoftin sivuilta sen jonka ilmoitin ensin on oikealla vihreällä se näppylä josta saat viimeisen päivityksen(zippaamalla)


      • hansu_!
        polun löytäjä kirjoitti:

        mene download.com ja kirjoita etsi ikkunaan ad-aware se niin sieltä löytyy ad-aware se 1.05 sekä kielipaketti! Lavasoftin sivuilta sen jonka ilmoitin ensin on oikealla vihreällä se näppylä josta saat viimeisen päivityksen(zippaamalla)

        Mutta en ymmärrä mikä mun konetta vaivaa , kun aware kummatkaan versiot ei scannaa loppuun asti vaan jää kesken ja sitten se pitää vaan perua koko scannaus , koska muutenkaan ei saa sitä pois päältä :(.


      • polun neuvoja
        hansu_! kirjoitti:

        Mutta en ymmärrä mikä mun konetta vaivaa , kun aware kummatkaan versiot ei scannaa loppuun asti vaan jää kesken ja sitten se pitää vaan perua koko scannaus , koska muutenkaan ei saa sitä pois päältä :(.

        poista se ad-aware 2007


      • Auttaisko?

        >Mutta en ymmärrä mikä mun konetta vaivaa , kun aware kummatkaan versiot ei scannaa loppuun asti vaan jää kesken ja sitten se pitää vaan perua koko scannaus , koska muutenkaan ei saa sitä pois päältä :(.<

        Pysähtyykö se aina jonkun tietyn tiedoston kohdalle? Jos pysähtyy voisitko laittaa tiedoston polun?


      • ink.

        Ja nyt meni maku koko Ad-awareen, selvis vihdoin mullekin; sehän ei päivity enää kuin manuaalisesti höyläten jotain ihme polkuja pitkin. Alkoi ärsyttämään tilanne omalla koneella, kun siellä olikin molemmat versiot SE ja 2007 ja vain toinen SE niistä toimii, tämä muutoksen yksi aiheutuma jota en ajatellut sen kummemmin kun tuli päivitysidealla koneelle.

        Mutta sitäkään (SE) ei saa poistettua ohjauspaneelin kautta et voisi asentaa koko ohjelma uusiksi ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Eli viimeinen päivitys joka tuli onlinena on ollut joulukuussa ja sen takia sitten ei ole ohjelma päivittynyt.

        Hankalaksi riistäytynyt ohjelma, jolle löytynee ihan päteviä vastaaviakin ohjelmia netistä. You name it. Tyydyn siivoukseen ja muuhun sälään jos ei löydy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe