Eli ostin juuri tuommoisen pelin ja ohjekirjaa lukiessani meni pieni pää pyörälle...
Eli sytkäpyörä s-asentoon niin voiko käyttää 95:sta?? Vai ei...?
Mitä bensaa 230e -89??
4
509
Vastaukset
- Mike
Ohjekirjasta löysin ainakin itse ohjeet oikean bensan suhteen. Netistä löytyi myös kuvien kanssa olevia ohjeita siihen sytytyssysteemin säätöön.
Muistelen, että ainakin minulla asento 3 on tarkoitettu 95 OKT bensalle. Sitten siinä on muutama tarkistus asento.- SamB
Tarkista vielä jos sulla on toinen samalainen akun taakse!
Mun 200 -88'ssa niitä on nimittäin kaksi. Toinen on akun takana, ja toinen on sulakeitten vieressä. Vaikka ajan ilman plugi (sulakkeitten vierestsä) ei tu muutoksia, Kun säädän akun takana oleva plugin sytytysennakkoa muuttuu niin että jälkikäynti häipyy... ??
- Juttu
Veholta kertoivat, että voi käyttää 95:ta s-asennossa.
- näin
N=normal 92okt.
S=super 95okt.
Näin Saksassa, käytä asentoa S.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774