nyt viherpeukalot auttakaa. kuningas begoniastani on alkanut kuivumaan kaikkien lehtien päät, mikähän tähän on syynä?
olen ollut kastelematta jonkun aikaa ja yrittänyt kastellakkin. 2 ravinnepuikkoa laitoin myös ruukkuun. lisäksi siirsin valoisammalle paikallekkin.
mistähän moinen voisi johtua?
kuningas begonia
6
777
Vastaukset
- kuivasta
Liian kuiva huoneilma.
- avuton aloittaja..
joo varmaan tosiaan nyt varsinkin kun pakkaset tulivat niin huoneilma kuivempaa. onkohan huoneilman kostuttamiseen muita keinoja kuin ilmankostuttamiset?
- miriam
Kasvista muutaman latvapistokkaan, jossa kussakin pari lehteä mukana ja yrittää niistä juurruttaa uusi kasvi. Jos näyttää siltä, että vanha on nyt kuolemaisillaan.
- avuton aloittaja..
olen vähän huono näissä jutuissa, eli miten se otetaan jos saanen vielä kysyä?
- Anonyymi
Ostin eilen kuningasbegonian,tänään se on nuupahtaneen näköinen,mikä neuvoksi.
- Anonyymi
Minulla on viihtynyt 20cm säiliöruukussa, päällepäin antanut lähinnä vain lannoitevettä, alle laitan kaikille kasveille vettä vain puoliväliin tikkua ja annan loppua ennen kuin lisään. Sietää paljon paremmin vettä kuin ruusubegonia, siitä yksi haara mädäntyi. Puolivarjossa viihtyy parvekkeella, talvella kuivattavat aina osan lehdistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773164
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371859
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291671Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam441232