Niin...voisko joku sanoa missä päin Helsingissä nuoret yleensä liikkuu? Olen muuttanut tänne vähän aikaa sitten ja olisi kiva saada uusia kavereita!
Tarkotan jotain 14-18 vuotiaita. Ite oon 16 v.
Pyöriikö kaikki jossain ostareilla vai onko porukkaa jossain muuallakin?
En nyt tarkota vaan keskustaa vaan ihan yleensä koko Helsinkiä.
Toivottavasti joku osaa mulle kertoa. Haluisin tosiaan tutustua suunnilleen saman ikäisiin kavereihin kun yksin ei ole kovin kiva täällä pyöriä!
Tietääkö kukaan missä...
3
266
Vastaukset
- hattu86
Olen itse asunut kaupungissa pian 2v, enkä itsekkään pahemmin tiedä.
Varsinkin kun asun keskustassa, niin eihän täällä lähellä hengaile kukaan. Koulukaverit on kaikki jostain vantaa-espoo etäisyydeltä. Lähin tuttu on käpylästä.
Eniten nuorten oleskelu-paikkoja löytynee juuri noista lähiöistä.
Voipi olla hieman myöhäistä, mutta premiere nightsissa pyöri jotain k15 bileitä kesällä (Pohj. Rautatienkatu) Siellä oli sen ikästä lössiä. Sunnuntaina on kai joku kesän lopetus homma. - Nasic
Noh, pöllähdä perjantaina Espalle niin siellä näet puolet Stadin teineistä dokaamassa. Tai sitten voit käydä Nosturissa/Gloriassa. Nosturi on siinä Hietalahden torin lähellä. Gloria taas tais olla PikkuRoballa. Ja kunhan koulut alkaa niin pääset tutustumaan enemmän porukkaan. Joillakin on semmoset vakiomestat missä ei moni muu hengaa. Kaivarista eli kaivopuistosta löydät kanssa varmana jotain ihmisiä.
- Perhonen
niin että eiköhän suurin osa noista keskustassa pyöri...
tossa sun viestissä ois auttanut paljon jos oisit sanonut missä päin helsinkiä itse pyörit/asut...
muttamutta... en osaa sanoa... nämä kaikkien rakastamat pissikset, 12-18vuotiaat (pääasiassa) tytöt, pyörivät ainakin kaupungilla dokaamassa puolen litran pullon siideriä... että, minusta ei kannata kaupungille ainakaan eksyä kattelee porukkaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862