oinasmiehet

ei helppoa, ei

Onko oinasmiehet nopeasti vai hitaasti rakastuvaa sorttia? Miten nopeasti tietävät, että naisen kanssa haluaa jotain vakavaa? Haluaako oinasmies vapautta ja millaista vapautta? Yritän olla soittelematta oinaalle. Joskus laitan viestin. Hän soittelee sitten minulle päin, kun haluaa. En tiedä, onko järkevää oinaan kanssa olla hieman etäällä vai ei. Ei kyllä ole minun luonteelleni helppoa.

6

3230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jekkupekku

      ne voi rakastua nopeasti tai hitaasti. mutta se on varmaa, että sitten, kun ne rakastuu, ne pitää kovasti kiinni. Temperamenttisiä kyl ovat myös ja pohdiskelevia:)

    • kokemus 15 v. ajalta

      ollenkaan, ovat niin itsekeskeisiä. Tekevät niinkuin itsestä tuntuu, eivätkä paljon toisen tunteista perusta.

      • ilmassa?

        Kyllä, oinaat oman kokemukseni mukaan ihastuvat nopeasti, mutta kun rakastuvat , rakastuvat hiljalleen ja täysillä. Ei mikään tule tielle. Voisi kuvailla hyväksi viiniksi.. :D On täysillä mukana suhteessa ja on uskollinen. Mutta se roihuavin liekki syntyy pikku hiljaa, kuhan on vain sen arvoinen ;)
        Ja vapudesta.. Kyllä, se on oinaille todella tärkeää, varsinkin miespuolisille.. Se ei tarkoita ettei välittäisi. He vain ovat omantiensä kulkijoita ja omat ystävät ja omat harrastukset ovat tärkeitä.
        Eli älä ole missään vaiheessa riippuvainen! Sitä kammoaa! Mutta älä ole myöskään välinpitämätön. ;) Vaikeaa, tiedän.. Mutta vaivan arvoista! =)


    • Nimetön

      Oinasmiehet ovat luotettavia. Eivät ehkä rakastu helpolla, mutta eihän se niin piä ollakaan?! Johtavat mieluusti omaa elämäänsä ja haluavat vahvan Naisen vierellensä. Näin se vaan on!

      t.SkorppioniNainen, jonka rakas on Oinas the Realman!

    • ...

      itse olen oinas sekä mieheni on myös,neljä vuotta ollaan oltu yhdessä,kuukausi sitten mentiin kihloihin,tapeltu on ja paljonkin,mutta uskokaa pois että se mikä ei tapa niin vahvistaa,mä olen sitä mieltä että oinaiden kanssa kannattaa näyttää tunteensa täydellä teholla,niin se meillä ainakin onnistuu parhainten...

    • Nimetön

      Ja nopeasti, ainakin minun tuntemani. Mutta alkuun pohdiskelevat, millainen kumppani toinen on.
      Eivät pidä sitomisesta, vaan haluavat ympärilleen tilaa.
      Hallitsevia, sotaisia luonteita. Myös kiivaita ja intohimoisia.

      Oinasmies vie jalat alta, kun häneen rakastuu. Mutta kun rakkauden tuli sammuu niin kyllä siinäkin jalat alta menee...

      Oinasmies pitää aika hyvin yhteyttä, yleensä kuitenkin kun hänestöä itsestä tuntuu siltä.

      Anna tilaa ja rakasta, saat uskollisen aviomoiehen ja tulisen rakastajan samassa paketissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2273
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      163
      1471
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1315
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1049
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      212
      949
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe