voitais keskustella??
Muuteen satumme on päättynyt tähän.
nainen Tampereelta
Jos olet J...
12
3030
Vastaukset
- Jii
ja olen vapaa.........mistä sä haluaisit keskustella??
- et mahdatko
olla se oikea J...
Oletko todella vapaa?
- kyllä muuten
mutta nyt olen juoppoputkassa
Mies kuusamosta- selvyityä
elävien kirjoihin???
- siellä hieno
selvyityä kirjoitti:
elävien kirjoihin???
systeemi, kun putkassa on tietsikka.
Tampereen tyttö
- Sulle sopii
Keskustellaan vaan :). Miksi satumme loppuisi?
- noita tämänpäiväisiä
viestejä.En tiedä varmaksi keneltä ne ovat??
Ei ne oikein imartele minua. - Tarkoitat
noita tämänpäiväisiä kirjoitti:
viestejä.En tiedä varmaksi keneltä ne ovat??
Ei ne oikein imartele minua.Onko jossain viestissä haukuttu sua ? Vai mitä tarkoitat. En ole varmaan oikea henkilö.
- koskee vain Häntä.
Tarkoitat kirjoitti:
Onko jossain viestissä haukuttu sua ? Vai mitä tarkoitat. En ole varmaan oikea henkilö.
Tapahtuiko Hänelle eilen mitään poikkeavaa?
Tämä kysymys avaa paljon asioita.
Jos en saa tähän oikeata vastausta, niin en katsele näitä palstoja.
En pysty lähestymään enenpää. - Poikkeava...
koskee vain Häntä. kirjoitti:
Tapahtuiko Hänelle eilen mitään poikkeavaa?
Tämä kysymys avaa paljon asioita.
Jos en saa tähän oikeata vastausta, niin en katsele näitä palstoja.
En pysty lähestymään enenpää.Tarkoittaa ?. Täällä nyt on moniakin j:llä alkavia miehiä, jotka voisi vastata tuohon jotakin, silti yksi oikea vastaus jonka sinä tiedät. Jaksaisitko oikeasti lukea ne tuhannet poikkeavuudet ?. Mistä on yleensä kyse.
- perjantai-iltaa
Poikkeava... kirjoitti:
Tarkoittaa ?. Täällä nyt on moniakin j:llä alkavia miehiä, jotka voisi vastata tuohon jotakin, silti yksi oikea vastaus jonka sinä tiedät. Jaksaisitko oikeasti lukea ne tuhannet poikkeavuudet ?. Mistä on yleensä kyse.
et tapahtuiko jotakin erityistä , vaikka "häiriötä "siellä kotona...joka tuli kotiin ulkoapäin.Jos oikea J tämän lukee, niin hän sen varmasti tietää.
Olen ketjun aloittaja - Tuollasta ei
perjantai-iltaa kirjoitti:
et tapahtuiko jotakin erityistä , vaikka "häiriötä "siellä kotona...joka tuli kotiin ulkoapäin.Jos oikea J tämän lukee, niin hän sen varmasti tietää.
Olen ketjun aloittajaTapahtunut, en tosin ollut kotona perjantain iltapäivän jälkeen-> Sunnuntaina vasta palailin. Mikä mahtaa olla tuo häiriö, en osaa sanoa. Tarkoitatko jotakin postia tai sen tapaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400