Kalat ja kalat yhdessä

mahdotontako...

Yritin seurustella kalan kanssa, mutta tuli sellainen olo, että ihan mahdotontahan tämä on. Jos minä olen herkkätunteinen ja ailahteleva, olen kyllä näissä asioissa täysin aloittelija verrattuna kumppaniini. Luulen, että me molemmat tarvitsisimme vakaamman kumppanin. Minusta oli sietämätöntä, etten lainkaan voinut ennakoida kumppanini käyttäytymistä.

Lisäksi kumppanini haukkui minua saamattomaksi tietyissä asioissa, jotka omasta mielestäni eivät osoittaneet minkäänlaista saamattomuutta. Minä taas pidin kumppaniani saamattomina eräiden muiden asioiden takia, joissa hän itse ei nähnyt mitään moittimista.

Tässä nyt vähän alkua ongelmillemme. Oli meille tietysti myös hyvät hetkemme.

Olisi mukava kuulla, onko muilla kaloilla ollut samanlaisia kokemuksia, vai onko joku kala onnistunut luomaan pitkäaikaisen ja kukoistavan suhteen toiseen saman horoskoopin edustajaan?

2

1186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahdoton ja mahdollinen

Kalat & Kalat on tuhoontuomittu...
      tai ei välttämättä.

Jo alusta lähtien molemmat kulkevat omia polkujaan, omissa mietteissään, omissa haavemaailmoissaan. Toisaalta mikäli kaksi kalaa saavat yhteyden toisiinsa, saattaa se tuoda uskomattoman euforisen onnentunteen. Toisaalta molemmilla voi olla vapaudenvietti niin suuri, että seurustelukynnys ei tule ikinä ylittymään. Siinä vaiheessa kun normaalit horoskooppi-fiilistelijät onnistuvat luomaan seurustelusuhteen - siinä viaheessa yleensä kalanainen tai kalamies vetäytyy siimasta niin kauas, että verkot on laskettava uudestaan vesille.

Siitä johtuu myös kalojen tietynlainen saamattomuuden tunne toisistaan - yhtäkkiä kun kala törmää toiseen kalaan se vaihtaa suuntaansa välittömästi. Eikä toisen käytöstä voi ennakoida, koska et pysty ennakoimaan myöskään omaa käytöstäsi.

Kalat-horoskooppiset voivat luoda pitkäaikaisen ja toimivan parisuhteen - mikäli heille jättää tarpeeksi siimaa eikä verkot tunnu kiristävän ympärillä. Toisaalta jos toinen kala on herkkätunteinen ja ailahteleva - ja toinen seikkailuhaluisempi, saavuttamattomissa - voi salaperäisyyden verho sulkea molemmat kalat omiin maailmoinhinsa. Tätä kautta kalat voivat uskoa, että toinen olisi hänelle täydellinen - mutta kyse on vain fantasiasta, sillä kalat eivät koskaan saavuta toisiaan.

Jos saavuttavat niin se tapahtuu siellä fantasiamaailmassa - missä toinen tuntuu täydelliselseltä.

Mutta horoskooppeihin ei kannata uskoa. Usko ihmiseen ja siihen, että hän näkee sinussa saman kuin itsessään - sielun peilin. Mutta riittäkö se pidemmän päälle - se ei ole varmaa. Sen vain aika näyttää - ei horoskooppi.

Haukkuminen ei kyllä kuulu kunnon kalan kuvioihin --- joten lienee nouseva merkki miehellä olevan voimakkaasti joku muu.

• Piscesquinna

Seurustelen kalamiehen kanssa suloisissa vesissä. On kokemusta pitkästä liitosta, mutta nyt voimakas tunne erittäin syvästä ja toimivasta suhteesta, jossa viestitään kaikilla tasoilla; paljon hellyyttä, tunnetta, mutta myös maanläheistä työskentelyä. Olemme molemmat löytäneet kotiin;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      495
      3450
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      164
      2436
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      149
      2351
    4. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      8
      1788
    5. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      46
      1770
    6. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1484
    7. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      213
      1476
    8. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      12
      1357
    9. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      18
      1343
    10. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      9
      1282
    Aihe