Kalat ja kalat yhdessä

mahdotontako...

Yritin seurustella kalan kanssa, mutta tuli sellainen olo, että ihan mahdotontahan tämä on. Jos minä olen herkkätunteinen ja ailahteleva, olen kyllä näissä asioissa täysin aloittelija verrattuna kumppaniini. Luulen, että me molemmat tarvitsisimme vakaamman kumppanin. Minusta oli sietämätöntä, etten lainkaan voinut ennakoida kumppanini käyttäytymistä.

Lisäksi kumppanini haukkui minua saamattomaksi tietyissä asioissa, jotka omasta mielestäni eivät osoittaneet minkäänlaista saamattomuutta. Minä taas pidin kumppaniani saamattomina eräiden muiden asioiden takia, joissa hän itse ei nähnyt mitään moittimista.

Tässä nyt vähän alkua ongelmillemme. Oli meille tietysti myös hyvät hetkemme.

Olisi mukava kuulla, onko muilla kaloilla ollut samanlaisia kokemuksia, vai onko joku kala onnistunut luomaan pitkäaikaisen ja kukoistavan suhteen toiseen saman horoskoopin edustajaan?

2

1075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahdoton ja mahdollinen

      Kalat & Kalat on tuhoontuomittu...
      tai ei välttämättä.

      Jo alusta lähtien molemmat kulkevat omia polkujaan, omissa mietteissään, omissa haavemaailmoissaan. Toisaalta mikäli kaksi kalaa saavat yhteyden toisiinsa, saattaa se tuoda uskomattoman euforisen onnentunteen. Toisaalta molemmilla voi olla vapaudenvietti niin suuri, että seurustelukynnys ei tule ikinä ylittymään. Siinä vaiheessa kun normaalit horoskooppi-fiilistelijät onnistuvat luomaan seurustelusuhteen - siinä viaheessa yleensä kalanainen tai kalamies vetäytyy siimasta niin kauas, että verkot on laskettava uudestaan vesille.

      Siitä johtuu myös kalojen tietynlainen saamattomuuden tunne toisistaan - yhtäkkiä kun kala törmää toiseen kalaan se vaihtaa suuntaansa välittömästi. Eikä toisen käytöstä voi ennakoida, koska et pysty ennakoimaan myöskään omaa käytöstäsi.

      Kalat-horoskooppiset voivat luoda pitkäaikaisen ja toimivan parisuhteen - mikäli heille jättää tarpeeksi siimaa eikä verkot tunnu kiristävän ympärillä. Toisaalta jos toinen kala on herkkätunteinen ja ailahteleva - ja toinen seikkailuhaluisempi, saavuttamattomissa - voi salaperäisyyden verho sulkea molemmat kalat omiin maailmoinhinsa. Tätä kautta kalat voivat uskoa, että toinen olisi hänelle täydellinen - mutta kyse on vain fantasiasta, sillä kalat eivät koskaan saavuta toisiaan.

      Jos saavuttavat niin se tapahtuu siellä fantasiamaailmassa - missä toinen tuntuu täydelliselseltä.

      Mutta horoskooppeihin ei kannata uskoa. Usko ihmiseen ja siihen, että hän näkee sinussa saman kuin itsessään - sielun peilin. Mutta riittäkö se pidemmän päälle - se ei ole varmaa. Sen vain aika näyttää - ei horoskooppi.

      Haukkuminen ei kyllä kuulu kunnon kalan kuvioihin --- joten lienee nouseva merkki miehellä olevan voimakkaasti joku muu.

      • Piscesquinna

        Seurustelen kalamiehen kanssa suloisissa vesissä. On kokemusta pitkästä liitosta, mutta nyt voimakas tunne erittäin syvästä ja toimivasta suhteesta, jossa viestitään kaikilla tasoilla; paljon hellyyttä, tunnetta, mutta myös maanläheistä työskentelyä. Olemme molemmat löytäneet kotiin;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe