katinkultamonnit

pitääkö...

...katinkultamonneja pitää pareittain vai parvessa ?

4

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish king

      Ei miel. alle 70 litraiseen mutta ei myös samaan akvaan partisten kanssa, reviirikiistoissa jumbo häviää aina ja menehtyy stressiin.

      Mitä sulla olsi kalastoa akvassas?
      Minkä kokoinen akva sulla olis tarjota?

      pH 7 paikkeilla
      kovuus

      • pitääkö...

        Akva on 128 litraa, ja sinne olisi tulossa parvi kardinaalikaloja ja pohjalle pandamonnisparvi. Lämpötila on 23-24 astetta.


      • fish KING
        pitääkö... kirjoitti:

        Akva on 128 litraa, ja sinne olisi tulossa parvi kardinaalikaloja ja pohjalle pandamonnisparvi. Lämpötila on 23-24 astetta.

        Kerros miten oot ajatellut pitää tuon lämpötilan noin alhaisena akvaariossasi ympäri vuoden, kesän helteisimpinäkin päivinä.

        Kalasto siis...

        Kardinaalikalalle paras olis alle 22 vesi joka taas on pandamonniselle liian kylmää, parempi olis
        täplämonninen C. paleatus

        Tässä kalasto 20-22 lämpötilaan jos saat sen OIKEESTI pidettyä niin alhaalla kesälläkin, kerro miten hoidat asian ennen kuin hanit sinne mitään ko. kaloja

        20 kardinaalikalaa
        10 täplämonnista
        5-8 katinkultamonnia

        pohjalle voisin ehdottaa pientä pumppua jotta monnit ja monniset saisivat hieman joen tuntua ja sitten EHEIMin PRO II 2026 ulkosuodatin massasuodattimeksi.


      • pitääkö...
        fish KING kirjoitti:

        Kerros miten oot ajatellut pitää tuon lämpötilan noin alhaisena akvaariossasi ympäri vuoden, kesän helteisimpinäkin päivinä.

        Kalasto siis...

        Kardinaalikalalle paras olis alle 22 vesi joka taas on pandamonniselle liian kylmää, parempi olis
        täplämonninen C. paleatus

        Tässä kalasto 20-22 lämpötilaan jos saat sen OIKEESTI pidettyä niin alhaalla kesälläkin, kerro miten hoidat asian ennen kuin hanit sinne mitään ko. kaloja

        20 kardinaalikalaa
        10 täplämonnista
        5-8 katinkultamonnia

        pohjalle voisin ehdottaa pientä pumppua jotta monnit ja monniset saisivat hieman joen tuntua ja sitten EHEIMin PRO II 2026 ulkosuodatin massasuodattimeksi.

        Niin joo, ei lämpötilaa sitten varmaan voi niin alhaisena pitää kesällä. Täytyy miettiä joku muu kalasto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe