Olen käyttänyt pillereitä tammikuuhun asti ja helmikuussa siirryin ehkäisyrenkaaseen. Tämän vuoden puolella ei ole ollut ns. normaaleja menkkoja. Pientä vuotoa vaan tauoilla.
Nyt viimeksi tauon aikana vähäinen vuoto parina päivänä oli ruskeaa ja sitten ei mitään. Alavatsassa tuntuu samanlaista kipua kuin menkkakivut, siis yhä edelleen.
Ei todellakaan olla poikaystävän kanssa suunniteltu lasten hankkimista, hän on tälllä hetkellä ulkomailla töissä ja vain käy suomessa.
Onkohan kyseessä vaan kuitenkin joku hormoonihäiriö??
Nyt viimeksi tauon aikana vähäinen vuoto parina päivänä oli ruskeaa ja sitten ei mitään. Alavatsassa tuntuu samanlaista kipua kuin menkkakivut, siis yhä edelleen.
Ei todellakaan olla poikaystävän kanssa suunniteltu lasten hankkimista, hän on tälllä hetkellä ulkomailla töissä ja vain käy suomessa.
Onkohan kyseessä vaan kuitenkin joku hormoonihäiriö??
Vastaukset 2
Vanhimmat
Raskaustestin tekoon ei kauaa mene. Mars apteekkiin. Luulisin kuitenkin että tuo ehkäisymuodon muutos on vaan aiheuttanut tosi minimaaliset menkat. Käväisehän lääkärillä.
No totta, mulle tulee aina vaan kovin nopeasti paniikki! Mulla ei koskaan aiemmin ole ollut mitään "häiriöitä" vaikka olen pillerimerkkiä vaihtanut.