Moi!
Olen 16 vuotias tyttö ja minulla on ongelma. Alapääni seudulle ilmestyy joskus iha normaalin ihon värisiä patteja, jotka ovat kovia, sitten kun sitä tunnustelee niin se muuttuu kipeäksi ja alkaa punoittaa. Lopulta kun sitä puristaa sieltä tulee parilla puristus kerralla jotai mätää tai vastaavaa ja seuraavilla puristus kerroilla hurjasti verta. Sen jälkeen patti alkaa kuivumaan ja on tumman lila. Nämä ovat kosmeettisesti erittäin rumia ja niillä kestää häipyä.
Epäilen, että olen perinyt asian vanhemmiltani, koska heillä molemmilla tulee selkään, peppuun ja alapään seudulle paiseita.
Ainiin ja patti on siis nivusessa siinä kohtaa mistä pikkuhousut menevät ja siinä kohtaa ei kasva yhtäkään karvaa, mutta vieressä kylläkin kasvaa.
Mitä minun täytyisi tehdä, jotta ongelma häipyisi.
Paise?Veripatti?vai mikä?
Erittäin huolestunut:(
4
6590
Vastaukset
- minulla
kuin sinullakin, mutta noita kummajaisia tulee myös sisäreisiin :(
- ivouciyxx
Mitä ovat??? Minullakin on niitä!!
- mdo
Voi olla tavallisia finnejä tai Hidradenitis suppurative, eli märkivä hikirauhastulehdus http://keskustelu.suomi24.fi/node/9470457
- fkfmd
Saisko tänne foorumille kuvan nii vois kertoo mikä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068