siteet

vaihtoehtoja

mikä on teidän mielestä paras sidemerkki? ite pidän vuokkosista ja libressen siivettömistä. libressen siivellisissä on aivan helvetin huono tarrakiinnistys, siis niissä siivissä.. vituttaa kun ne ei pysy paikalla, ei millään. onko muilla sama juttu, että siivet ei tahdo pysyä pikkareissa kiinni? alwaysin siteistä ei kauheasti tietoa. miten toi hinta vaikuttaa teidän sideostoksiinne?

20

4829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • is always

      Mä itse käytän Alwaysin siteitä,koska kokeilin melkein juuri nuo muutamat merkit läpi ja ainoa joka tuntui varmalta ja mukavammalta oli Always.
      Vaikka käytänkin siteitä lähinnä öisin nukkuessani ja tamppooneja päiväsaikaan. Se vaan v******a, että juuri siteistä ja tampooneista kiskotaan ihan mielettömiä hintoja, mutta mikäs siinä on rahastaessa kun tiedetään ettei naiset voi ilman niitäkään(nykyaikana) elää.
      Joten mulle mukavuus siteessä on tärkeämpi kuin niitten hinta.

    • uskollinen

      Mä oon aina käyttäny vain ja ainoastaan Libressejä. Tietty oon kokeillu muitakin, mutta ne on ne Libresset aina vaan. Ja mulla on kyllä siivet pysyny ihan hyvin, ei mitään moittimista. Hintaa en siteissä kato vaan luotan ainaki tähän merkkiin ja tykkään malleista ja niiden pinnasta, pehmeä ja imukykyinen. (ihan ku suoraan mainoksesta..)

      Always: ia oon kokeillu, mutta ne oli liian leveitä mun housuihin, meni siivet ihan ryttyyn.

      • vaihtoehtoja

        mulla taas ne siivet lähtee aivan heti melkein irti, vaikka taitavasti osaan ne taittaa. en tajua.. vuokkosen siteisiin oon ihan tyytyväinen, vaikka ne ei niin imukykyisiä olekaan. alwaysin siivelliset olivat kyllä ihanat! ne pysyi niin ihanasti paikallaan. taidan siirtyä siihen luokkaan, men kaipa se on yksilöllistä. tampooneita en ole vielä käyttänyt, vaikka 7. vuosi menkkojen kanssa on elettyä. en tiedä, pelkään vain, että se jumittuu jotenkin sisälleni ja on reissattava sitten sairaalaan.


      • Vuokkoset
        vaihtoehtoja kirjoitti:

        mulla taas ne siivet lähtee aivan heti melkein irti, vaikka taitavasti osaan ne taittaa. en tajua.. vuokkosen siteisiin oon ihan tyytyväinen, vaikka ne ei niin imukykyisiä olekaan. alwaysin siivelliset olivat kyllä ihanat! ne pysyi niin ihanasti paikallaan. taidan siirtyä siihen luokkaan, men kaipa se on yksilöllistä. tampooneita en ole vielä käyttänyt, vaikka 7. vuosi menkkojen kanssa on elettyä. en tiedä, pelkään vain, että se jumittuu jotenkin sisälleni ja on reissattava sitten sairaalaan.

        Mun mielestä Vuokkoset on parhaimpia, kun niitä on nyt takavuosina kehitelty. Ne eivät ole enää paksuja rättejä. Kyllä ne mulla on ihan hyvin pitäneet. Vuotoa ei ole tullut läpi jne. Allways siteet ovat mun mielestä epämiellyttäviä. Muovimainen pinta, mikä ei hengitä hyvin. Vuokkosissa on on pehmeä pinta ja tuntuu kuin koko sidettä ei edes olisi. Allwaysin pikkuhousunsuojat on kyllä jees. Ne todellakin pysyy paikallaan. Libressejä olen joskus nuorempana käyttänyt ja nykyään ne on jotenkin kovia. Nooh, jokainen tykkää mistä tykkää. Hinta on ainakin ihan hyvä, ainakin Vuokkosissa. Onneksi on siteitä, ettei sentään sammalta tarvitse housuihinsa lykätä.


    • mujeril

      kaikkia siteitä oon koklannu (muutamaa lukuun ottamatta) ja parhaimmiks oon (kaikin puolin) todennu VUOKKOSET!

      Perustelut:
      -Imevyys:hyvä(always hyvä,libresse kehno,lidl hyvä,daily,kohtalainen,pirkka kohtalainen)

      -Mukavuus:hyvä(always kehno,libresse kehno,lidl kehno,daily kehno,pirkka kohtalainen)

      -Hinta:hyvä(always kehno,libresse kehno,lidl erinomainen,daily kohtalainen,pirkka hyvä)

      Tos vain mun mielipide!

    • Ekologinen ajattelu

      Onko kukaan kokeillut tai käyttääkö "ekositeitä" siis kankaisia pestäviä siteitä taikka tamponeja(valmistettu jostain merestä saatavasta sienestä).Mitä mieltä ootte? toimiiko? siis näitä sitetitähän saa tosi harvoista paikoista. No ainakin jostain luontaistuotekaupoista, jos niistäkään.

      • Ekoihminen

        En ole kokeillut noita mainitsemiasi tuotteita mutta Voukkosilta on tullut 100% biohajoavat siteet ja pikkuhuosunsuojat. Taustakalvo, pakkaus ja siteen yksittäispakkaus ovat maatuvia. Kannattaa kokeilla. Lisätietoa löytyy Vuokkosten netti sivuilta.


      • käyttäjä...

        Minä olen käyttänyt kestositeitä nyt jo kuudetta vuotta ja hyvin toimivat. Nykyisin kestositeitä saa itse asiassa aika monestakin paikasta, helpoiten tietysti netistä. Valmistajien ja myyjien yhteystietoja löytyy täältä: http://kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=muut .

        Mitenkäs noiden jonkun mainitsemien biohajoavien (vai mitä olivatkaan?) siteiden kanssa - onko ne kuten ne vastaavat vaipat, joita ei sitten kuulema oikeasti voikaan laittaa biojätteeseen, eivätkä ne sitten tavallisella kaatopaikalla pääse maatumaan?


      • ekoihminen
        käyttäjä... kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt kestositeitä nyt jo kuudetta vuotta ja hyvin toimivat. Nykyisin kestositeitä saa itse asiassa aika monestakin paikasta, helpoiten tietysti netistä. Valmistajien ja myyjien yhteystietoja löytyy täältä: http://kuukuppikunta.net/ala.php?sivu=muut .

        Mitenkäs noiden jonkun mainitsemien biohajoavien (vai mitä olivatkaan?) siteiden kanssa - onko ne kuten ne vastaavat vaipat, joita ei sitten kuulema oikeasti voikaan laittaa biojätteeseen, eivätkä ne sitten tavallisella kaatopaikalla pääse maatumaan?

        Ne ovat vielä niin uusia etten ole kerenny kokeilemaan, mutta luulisi niiden kompostoituvan kompostissa. Kaatopaikalle ei saa pistää mitään maatuvaa, eloperäistä jätettä sillä siellä ne eivät maadu vaan tuottavat ympäristölle myrkyllistä metaania.


      • Kinuskikuula
        ekoihminen kirjoitti:

        Ne ovat vielä niin uusia etten ole kerenny kokeilemaan, mutta luulisi niiden kompostoituvan kompostissa. Kaatopaikalle ei saa pistää mitään maatuvaa, eloperäistä jätettä sillä siellä ne eivät maadu vaan tuottavat ympäristölle myrkyllistä metaania.

        Mulla ainakin pysyy ne siivet täydellisesti kiinni ja muutenkin Libresse on erinomainen merkki. :) Niitä käytänkin aina. Vuokkosiakin olen kokeillut, mutta mulla tuli niistä yöllä yli ja päiväsidettäkin piti vaihtaa kahden tunnin välein. Kun sitten käyttelin nuo Vuokkosten yösiteet loppuun päiväkäytössä (yöllä en enää uskaltanut), nekin olivat imukyvyltään aivan surkeita.


      • Joan
        ekoihminen kirjoitti:

        Ne ovat vielä niin uusia etten ole kerenny kokeilemaan, mutta luulisi niiden kompostoituvan kompostissa. Kaatopaikalle ei saa pistää mitään maatuvaa, eloperäistä jätettä sillä siellä ne eivät maadu vaan tuottavat ympäristölle myrkyllistä metaania.

        Vuokkosilta on tullut täysin biohajoavia ja tosi ekologisia siteitä ja pikkuhousunsuojia. Ostin molempia paketin eilen ja vasta ostamisen jälkee mietin et saako niitä heittää biojätteeseen. Asia ei selvinnyt mistään, joten tiedustelin Pirkanmaan Jätehuollolta. He vastasivat tänään, että:

        "..Tässä vaiheessa yleinen ohjeistus on, että biohajoavatkaan vaipat ja terveyssiteet eivät kuulu biojätteisiin. Syynä kieltoon ovat mm. seuraavat asiat:
        - kapasitettin riittävyys: kompostointilaitokset on mitoitettu elintarvikebiojätteelle
        - kompostilaitoksen hygienia syyt "

        Ja tätä on tiedusteltu kuulemma muiltakin Suomessa toimivilta jätelaitoksilta. Myöskään YTV:n alueella (pääkaupunkiseutu) ei saa heittää biojätteeseen.

        Ottaa päähän että ostin noita, koska mitä niillä tekee jos niitä ei saa biojätteeseen heittää?! >:| Rasittavaa! Kuukupista en pidä ja kestositeet ovat triljoonasti inhottavampia kuin kertakäyttöset.


    • Jelopeena

      Käyän Vuokkosia ja libressen siteitä.

    • jippii2

      itselläni ei ole ollut kuukautisia koko elämäni aikana vaikkakin olen jo33 vuotta vanha, jippiiiiiiiii haistakaa paska

    • hotchoko

      ite käytän alwaysiä ja libresseä oon kuitenkin aatellu että kokeilisin tamppoonia....

    • Anonyymi

      Kestot ja Vuokkoset on parhaita

    • Anonyymi

      Libresse long paras

    • Anonyymi

      Xtra siivettömät ja myös vuokkoset siivettömät.

    • Anonyymi

      Oon siirtynyt Vuokkosiin, koska kyllästyin siihen että piti tarkkaan syynätä kaupassa (joskus jopa nuuhkaista :'D) että mukana ei ole mitään ah niin ihanaa kukkaistuoksua tms. sidettä sulostuttamassa.

    • Anonyymi

      Käytän Rainbowia, koska minulla Libressen siivekkeet aina irtosivat, Rainbow on halvempi ja paljon mukavampi.

      • Anonyymi

        Paljon riippuu miten side kestää kiinni siteen merkistä,mallistaja housuistakin,liukkaissa kankaissa ei kyllä mikään pysy!
        Samoin mitä teet istutko paljon vai liikutko,onko kesähelle vai talvipakkanen,jokainen varmasti löytää ne omat merkit ja mallit kun aikansa kokeilee,vuodon määräkin se isoin juttu minkä kanssa valinta tehdään.
        Niin se piti itsekkin tehdä ja aikansa etsiä sitä omaa mikä kävi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe