Hei! sebringin omistajat onko takimmaisten tulpien vaihtoon jotain niksejä näyttää vaikean näköiseltä tarvitaanko peiliä vai pitääkö moottori tiputtaa alas.Kiitos vastauksista?
Sebring 2.7 v6 tulpanvaihto
6
2437
Vastaukset
- uskoin
minäkin ensi vilkaisulla. Eipä ole vaikea ihan samalla tavalla ruuvit auki ja puola/tulpanhattuyhdistelmä pois. Sitten sopivalla tulppahylsyllä ja jatkolla tulppa pois, ettei väännin ole liian ylhäällä ja ota kiinni rintapeltiin.
Tämä siis -01 2,7 sebringissä. Nythän on jo kolmas tai neljäs (se mikä myytiin meillä stratuksena oli veden takana sebring tai dodge stratus) korimalli menossa.- marialund
Eiköhän ne huollon pojat osaa ne vaihtaa, älä sie mee ite munii niitten kans.
- Voya
Mitä niitä vaihtaa jos toimii.
Näissä vehkeissä käytetään 120t kestäviä tulppia.
Omillani olen nyt ajanut 200t ja toimii ja päästöt oli ok katsatuksessa.- laca
käytin katsastuksessa 4.4 perjantaina päästöt hyvät
etujarrulevyt kuluneet oli 18 mm paksuutta jäljellä inssillä ei ollut taulukkoa mikä on hyväksyttävä paksuus niin nyt meni läpi puolivalot näyttivät liian ylös ne joutuu säätämään,muuten O.K ei sitten kannata vielä tulppia vaihtaa ajetaan kun kerran kulkee kiitoksia osanotosta - marialund
laca kirjoitti:
käytin katsastuksessa 4.4 perjantaina päästöt hyvät
etujarrulevyt kuluneet oli 18 mm paksuutta jäljellä inssillä ei ollut taulukkoa mikä on hyväksyttävä paksuus niin nyt meni läpi puolivalot näyttivät liian ylös ne joutuu säätämään,muuten O.K ei sitten kannata vielä tulppia vaihtaa ajetaan kun kerran kulkee kiitoksia osanotostaJos et jaksa vaihtaa, niin laita öljyy jenkaan, muuten palaa kiinni ja kansi menee uusiksi.
- laca
marialund kirjoitti:
Jos et jaksa vaihtaa, niin laita öljyy jenkaan, muuten palaa kiinni ja kansi menee uusiksi.
olen kyllä vanhempiin autoihin vaihtanut tulpat ja ajattelin myös sebrinkiin vaihtaa myös, olen kyllästynyt Lappeenrannan piirimyyjän huoltoon itse saa jälkeenpäin paikata tekemättömiä töitä,työnjohdolta ei saa vastauksia vaan muminaa ainut siinä liikkeessä on pikahuolto jonka palvelussa ei ole moittimista.kun tulpilla ajetaan paljon saattaa ne karstottua niin että jopa katkeavat avatessa.Kiitoksia vinkeistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339