..rakastan sinua. Oon rakastanut ja tulen rakastaankin todella pitkään. Todella harmillista kun sinä et minua...!??
Minä..
14
1507
Vastaukset
- healer
Kannattaisiko tämä kertoa hänelle suoraan? Mitään et voi koskaan saadakaan jos et yritä.
- yksinäinen
Minä myös rakastan yhtä, mutta ei hän minua ja pitää minua varmaan aika tyhmänä, tuntuu pahalta ja yksinäiseltä.
- -SärkynytSydän-
yksinäinen kirjoitti:
Minä myös rakastan yhtä, mutta ei hän minua ja pitää minua varmaan aika tyhmänä, tuntuu pahalta ja yksinäiseltä.
Tiedän tunteen.. =(
- .........
Mistä tiedät ettei rakasta????
- -SärkynytSydän-
...kun kysyn rakastaako tai välittääkö hän vaikenee...
- ..................
-SärkynytSydän- kirjoitti:
...kun kysyn rakastaako tai välittääkö hän vaikenee...
jOS TUNTEET OVAT KOVIN VOIMAKKAAT NI VOIPI MENNÄ LUKKOON EIKÄ PYSTY ILMAISEMAAN ITSEÄÄN SUORAAN.MULLA ITTELLÄNI ON SELLANEN VAIVA.
SANAT MENEE SEKASIN YM.KUN ON KOVIN IHASTUNU
JA TIETÄÄ ETTÄ TUNNE ON MOLEMMIN PUOLINEN NI VOI MENNÄ ONNESTAKI SEKASIN.TÄYTYY ANTAA AIKAA.
KUN TUNTEE IHMISEN NI ON HELPOMPI PUHUA.TEXTAREITA
ON HELPPO LÄHETTÄÄ MUT FACE TO FACE ONKI JO PALJO
HANKALAMPAA.KYLLÄ KAIKKI JÄRJESTYY:) - -SärkynytSydän-
.................. kirjoitti:
jOS TUNTEET OVAT KOVIN VOIMAKKAAT NI VOIPI MENNÄ LUKKOON EIKÄ PYSTY ILMAISEMAAN ITSEÄÄN SUORAAN.MULLA ITTELLÄNI ON SELLANEN VAIVA.
SANAT MENEE SEKASIN YM.KUN ON KOVIN IHASTUNU
JA TIETÄÄ ETTÄ TUNNE ON MOLEMMIN PUOLINEN NI VOI MENNÄ ONNESTAKI SEKASIN.TÄYTYY ANTAA AIKAA.
KUN TUNTEE IHMISEN NI ON HELPOMPI PUHUA.TEXTAREITA
ON HELPPO LÄHETTÄÄ MUT FACE TO FACE ONKI JO PALJO
HANKALAMPAA.KYLLÄ KAIKKI JÄRJESTYY:)Luulen kuitenkin että jos hän välittäisi minusta olisin nyt hänen luonaan. Eikä hänellä olisi "juttua" toisenkin kanssa...
- ...................
Luulen kuitenkin että jos hän välittäisi minusta olisin nyt hänen luonaan. Eikä hänellä olisi "juttua" toisenkin kanssa...
ONKO HÄN ONNELLINEN SIINÄ SUHTEESSA???
MINÄ OLEN SUHTEESSA JOKA EI TEE MINUA ONNELLISEKSI.OLEN AHDISTUNUT,MASENTUNUT YM.
AJATTENEN TOISTA JOKA PYSTYISI TEHDÄ MINUT ONNELLISEKSI JA REPÄISEMÄÄN MINUT IRTI TÄSTÄ
ONNETTOMASTA SUHTEESTA.mutta hän lopetti yhteydenpidon kuin seinään...mullaki on särkynyt sydän:( - -SärkynytSydän-
................... kirjoitti:
ONKO HÄN ONNELLINEN SIINÄ SUHTEESSA???
MINÄ OLEN SUHTEESSA JOKA EI TEE MINUA ONNELLISEKSI.OLEN AHDISTUNUT,MASENTUNUT YM.
AJATTENEN TOISTA JOKA PYSTYISI TEHDÄ MINUT ONNELLISEKSI JA REPÄISEMÄÄN MINUT IRTI TÄSTÄ
ONNETTOMASTA SUHTEESTA.mutta hän lopetti yhteydenpidon kuin seinään...mullaki on särkynyt sydän:(En tiedä onko hän onnellinen!?
Luulen ettei hän voi kuitenkaan niin paljon tästä toisesta välittää koska he eivät seurustele vakituisesti. Voipi olla että eivät seurustele ollenkaan?!
Mutta en saa hänestä selvää koska hän aina vaikenee tai vaihtaa puheenaihetta kun kysyn häneltä onko onnellinen ym.
Yritä pärjätä sinäkin!:)
Se tuntuu pahalta kun joku lopettaa yhteydenpidon noin vaan ilman mitään syytä!:( - .............
En tiedä onko hän onnellinen!?
Luulen ettei hän voi kuitenkaan niin paljon tästä toisesta välittää koska he eivät seurustele vakituisesti. Voipi olla että eivät seurustele ollenkaan?!
Mutta en saa hänestä selvää koska hän aina vaikenee tai vaihtaa puheenaihetta kun kysyn häneltä onko onnellinen ym.
Se tuntuu pahalta kun joku lopettaa yhteydenpidon noin vaan ilman mitään syytä!:(otappa selvää tilanteesta!!! soita hänelle!!!
- -SärkynytSydän-
............. kirjoitti:
otappa selvää tilanteesta!!! soita hänelle!!!
Hän ei vastannut viimeksi kun yritin soittaa ja selvittää asioita!:( Ehkä hän ei haluakkaan kuulla minusta mitään!? Ja nyt tuntuu siltä ettei minulla ole enään rohkeutta selvittää asioita ja todella sanoa mitä minulla on sydämellä...
- ..............
Hän ei vastannut viimeksi kun yritin soittaa ja selvittää asioita!:( Ehkä hän ei haluakkaan kuulla minusta mitään!? Ja nyt tuntuu siltä ettei minulla ole enään rohkeutta selvittää asioita ja todella sanoa mitä minulla on sydämellä...
OLE SINÄ SE ROHKEAMPI OSAPUOLI!!!JA SINÄ VOIT OLLA VÄÄRÄSSÄ.EHKÄ HÄN EI USKALLA SOITTAA,VAIKKA KUINKA TEKISI MIELI....KERRO MITÄ SINULLA ON SYDÄMELLÄ.JOS TULEE VASTAUS EN RAKASTA.SITTEN VASTA UNOHDAT KOKO JUTUN EIKÖ NIIN...
KIRJOTA TÄNNE TAKAS SIT ET MITÄ HÄN SANOI..JOOKO - ..............
En tiedä onko hän onnellinen!?
Se tuntuu pahalta kun joku lopettaa yhteydenpidon noin vaan ilman mitään syytä!:(Voi olla myös ettei hän halua rasittaa sinua omilla ongelmillaan.Tunteet ovat sekaisin.Ensin on selvitettävä tunteet ennenkuin niistä pystyy puhumaan kenellekkään.minä olen niin ihastunut tähän uuteen etten kunnolla pysty ilmaisemaan itseäni.eikä minusta huomaa että jännitän,voin
vaikuttaa hyvin rennolta vaikka sisällä roihuaa..
lähetä texiviesti,se on helpompaa... - -SärkynytSydän-
.............. kirjoitti:
Voi olla myös ettei hän halua rasittaa sinua omilla ongelmillaan.Tunteet ovat sekaisin.Ensin on selvitettävä tunteet ennenkuin niistä pystyy puhumaan kenellekkään.minä olen niin ihastunut tähän uuteen etten kunnolla pysty ilmaisemaan itseäni.eikä minusta huomaa että jännitän,voin
vaikuttaa hyvin rennolta vaikka sisällä roihuaa..
lähetä texiviesti,se on helpompaa...Ei hän rakasta, eikä tule koskaan rakastamaan.
Näin on asia valitettavasti.:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948