mulla on semmonen vika , et en voi mennä kaverin kans kuselle, niinkuin yleensä jätkät tekee. Mulla ei tule kusi, jos joku näkee mun kusevan.
Se on hankala sosiaalinen probleema. Yleensä jätkäporukassa kun otetaan kaljaa, joku sanoo mennäänpäs kuselle.Minun täytyy keksiä joku tekosyy, miksi en lähde. Onko mulla kohtalokavereita?
pelkään kusta seurassa
12
2115
Vastaukset
- Tyttönen89
No voi tsiisus..mikset sä vaan voi sanoo niille jätkille ettei sul nyt ole kusihätä just sillon?!? :D
- a boy
aina sanonutkin, ettei ole kusihätä, mut kaverit ihmittelee miks ei mulla ole koskaan kusihätä.
- a boy
mutta kaverit ihmettelee, miksi mulla ei oo koskaan kusihätä.
- karhu
Ei meillä mitään ryhmäkusimisia oo.
Jos pysähdytään kusitauolle niin kaikki menee omiin suuntiinsa ettei kukaan ole tollaamassa mulkkua. - M22
Sama homma mulla yleensä niissä pisuaareissa jossa äijät vierekkäin, eli en saa kustua. Niinpä käyn lukollisissa vessoissa. Siellä onnistuu.
- esaperse
outoo, en mä ainakaan ikinä oo kuullu tollasesta että mentäis porukassa kuselle. Ei me semmosta tehdä. Ja tuo on kaikilla sama että kusi ei lennä jos jännittää(tai seisoo). Huoltoasemilla yleensä sattuu jos on jonoa että kusi ei vaan lennä vaikka oliskin hätä, johtuu liian suurista suorituspaineista kun pitäis kusta mahdollisimman nopeasti. Ja jos jo entuudestaan tunnistaa ongelman se vaan yltyy pahemmaksi.
- lääkäri
Mene joka päivä vilkasliikenteisen tien varteen ja
kuse tiellä kulkevien autoilijoiden nähden tiellepäin
Näin tehden kusemispelkosi kaverien nähden vähitellen häviää kokonaan- Jäbä
Et yhtään ihmeellisempää hoitoo keksinyt?
- Tom
Mulla on ihan sama juttu. Ollut jo vuosia. Sitä on vaan oppinut jotenkin pärjäämään sen kanssa ja onhan se vähän helpottanutkin. Joskus pystyy kusemaan ja joskus ei. Ulkona oltaessa mä yleensä meen kuselle johonkin omaan suuntaan. Toisinaan on vähän vittumaista, kun ois helvetinmoinen kusihätä ja sitten ei voikaan mennä kuselle muiden kanssa, mutta oon mä tän kanssa pärjännyt. Ymmärtääkseni samaa vaivaa esintyy jonkun verran porukalla.
Pitää yrittää olla jännittämättä ja ajattelematta koko ongelmaa ja lähtee joskus rohkeesti kuselle. Jos ei heti onnistu niin sitten vaan rauhassa yrittää. Ei tosta ongelmasta oikeen muuten pääse eroon ja itelläni tää on vähän auttanut.
Tsemppiä sulle! - Tom
Mulla on ihan sama juttu. Ollut jo vuosia. Sitä on vaan oppinut jotenkin pärjäämään sen kanssa ja onhan se vähän helpottanutkin. Joskus pystyy kusemaan ja joskus ei. Ulkona oltaessa mä yleensä meen kuselle johonkin omaan suuntaan. Toisinaan on vähän vittumaista, kun ois helvetinmoinen kusihätä ja sitten ei voikaan mennä kuselle muiden kanssa, mutta oon mä tän kanssa pärjännyt. Ymmärtääkseni samaa vaivaa esintyy jonkun verran porukalla.
Pitää yrittää olla jännittämättä ja ajattelematta koko ongelmaa ja lähtee joskus rohkeesti kuselle. Jos ei heti onnistu niin sitten vaan rauhassa yrittää. Ei tosta ongelmasta oikeen muuten pääse eroon ja itelläni tää on vähän auttanut.
Tsemppiä sulle! - joo-o
...Tai vaiva ja vaiva eihän sitä nyt vaivaks voi sanoo mut kummiski. En tykkää kusta muitten seurassa esim. pisuaareissa ihan kamalaa. Odotan ain et vessa vapautuu... Muutenki ne pisuaarit o ihan perseestä! Ja kyllähän jos sul on tosiaa hätä ni voit lähtee kusel ja men jonku puun taa sillai et saat rauhas kuseksii ja jos joku hoputtaa ni sanot vaa et ei oikee meinaa tul...
- ara
Mullakin on sama ongelma, etenkin pisuaarit ovat pahoja. Joskus "ongelma" on pahempi joskus sitä ei ole. Mistä tämä johtuu? Suorituspaineita? Häpeää? Tietääkö kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475335Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "571981Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381713Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella171689- 141435
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol271305Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4129081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171087Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771048Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60887